Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 4

13-09-2019 19:48 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 3 is inmiddels (nagenoeg) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 4.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Ja, positieve berichten zijn inderdaad vreselijk dissonant in dit topic.
Cateautje schreef:
03-12-2019 16:52
Ja, positieve berichten zijn inderdaad vreselijk dissonant in dit topic.
Als jij je aangesproken wil voelen, is dat geheel voor eigen rekening.
klavertje-vier2019 schreef:
03-12-2019 16:55
Als jij je aangesproken wil voelen, is dat geheel voor eigen rekening.
Als jij je aangesproken wil voelen, is dat geheel voor eigen rekening.
Cateautje schreef:
03-12-2019 16:56
Als jij je aangesproken wil voelen, is dat geheel voor eigen rekening.
Nou meid toch... heb je daar nou lang over na moeten denken?
:facepalm:
Zet me maar weer lekker terug onder de negeer, ben ik van jouw commentaar ook weer af.
Cateautje schreef:
03-12-2019 16:56
Als jij je aangesproken wil voelen, is dat geheel voor eigen rekening.

Zo deed mijn jongste ook. Toen ie 4 was :proud:
the_Wicked_Witch schreef:
03-12-2019 17:03
Zo deed mijn jongste ook. Toen ie 4 was :proud:
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Domme trut! Denk je nou echt dat mannen op jou zitten te wachten? Gedraag je eens naar je leeftijd ipv met je midlifecrisis in de kroeg te staan terwijl mijn broer mag afwachten of je nog met hem door wil. ( waarom hij wel op je wacht is me een raadsel)
the_Wicked_Witch schreef:
03-12-2019 17:03
Zo deed mijn jongste ook. Toen ie 4 was :proud:
Het is allemaal te infantiel voor woorden, dus dan pas ik me aan.
Het lijkt mij goed als mensen ophouden te denken dat de volgende post in dit topic op hun eigen post slaat. Dat lijkt natuurlijk heel snel zo in een topic als dit waar iedereen maar wat losse opmerkingen roept. Maar meestal is het dan ook precies dat, een losse opmerking die heel ergens anders over gaat.
Ik heb gezegd. :A:
ñuca schreef:
03-12-2019 17:11
Het lijkt mij goed als mensen ophouden te denken dat de volgende post in dit topic op hun eigen post slaat. Dat lijkt natuurlijk heel snel zo in een topic als dit waar iedereen maar wat losse opmerkingen roept. Maar meestal is het dan ook precies dat, een losse opmerking die heel ergens anders over gaat.
Ik heb gezegd. :A:

Dat zou inderdaad goed zijn, sommige mensen gebruiken dit topic nogal eens om even een sneer uit te delen maar zo was het oorspronkelijke topic natuurlijk niet bedoeld.
Alle reacties Link kopieren
Eigen schuld Malibu.

Ik weet dat ik daar niet tegen kan, dit is (opnieuw...) de bevestiging. Volgende keer toch maar nee zeggen. Niet koppig zijn en denken: het kan wel. Maar dan juist koppig zijn en denken: ik doe het niet :proud:
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Wat naar pompoensoepje! Ik ben ook vaak teleurgesteld in vriendschappen en noem iemand niet snel meer een vriend of vriendin. Soms vraag ik me af of ik ook niet een verkeerd beeld heb van vriendschappen.
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
03-12-2019 17:30
Wat naar pompoensoepje! Ik ben ook vaak teleurgesteld in vriendschappen en noem iemand niet snel meer een vriend of vriendin. Soms vraag ik me af of ik ook niet een verkeerd beeld heb van vriendschappen.
Lees dit net na mijn post, echt heel rot.. :hug:
Heb je wel mensen op wie je kunt terugvallen?

---

Ik denk dat ik vanavond even lekker afleiding moet zoeken..
Kan nu toch niet veel meer doen dan afwachten, in principe is er niks veranderd dan de 'zekerheid' te hebben dat ik een groepje heb. Op ze terugvallen kon ik toch al niet, blijkbaar.

Lekker kerstcadeautjes uitzoeken voor mn vriend, nu ik ein-de-lijk mijn eerste salaris heb gehad 💸
_pompoensoepje wijzigde dit bericht op 03-12-2019 17:36
36.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
03-12-2019 17:26
Eigen schuld Malibu.

Ik weet dat ik daar niet tegen kan, dit is (opnieuw...) de bevestiging. Volgende keer toch maar nee zeggen. Niet koppig zijn en denken: het kan wel. Maar dan juist koppig zijn en denken: ik doe het niet :proud:
Precies wat ik gister ook dacht over mezelf. Ik leer het ook nooit :frusty:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
03-12-2019 17:34
Precies wat ik gister ook dacht over mezelf. Ik leer het ook nooit :frusty:

:high5:
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Dat kind moet op school zitten en begeleiding krijgen ipv haar als mascotte voor de zogenaamde klimaatcrisis te gebruiken.
Eccohomo schreef:
03-12-2019 18:04
Dat kind moet op school zitten en begeleiding krijgen ipv haar als mascotte voor de zogenaamde klimaatcrisis te gebruiken.
Eens!
Alle reacties Link kopieren
_pompoensoepje schreef:
03-12-2019 17:32
Lees dit net na mijn post, echt heel rot.. :hug:
Heb je wel mensen op wie je kunt terugvallen?

---

Ik denk dat ik vanavond even lekker afleiding moet zoeken..
Kan nu toch niet veel meer doen dan afwachten, in principe is er niks veranderd dan de 'zekerheid' te hebben dat ik een groepje heb. Op ze terugvallen kon ik toch al niet, blijkbaar.

Lekker kerstcadeautjes uitzoeken voor mn vriend, nu ik ein-de-lijk mijn eerste salaris heb gehad 💸
De enige op wie ik echt durf te rekenen is mijn moeder. Stiefvader helpt mee en is handig, maar ziet dingen vaak niet uit zichzelf. Hij moet meer aangestuurd worden. Maar er zijn verder nog niet echt noodgevallen geweest, dus ik weet het niet. Vrienden (een ouder stel) hebben wel aangeboden te willen helpen met mijn verhuizing. Maar over diezelfde man heb ik al meerdere keren gehoord dat hij afspraken niet nakomt. Dat hij die vergeet. Ik denk soms: Wat als mijn moeder ooit wegvalt? Op wie kan ik dan terugvallen?
Hoop dat het snel 7 uur is dat je naar bed gaat. :roll:
Alle reacties Link kopieren
_pompoensoepje schreef:
03-12-2019 10:56
❤️

Vind het zo zo zó lastig om dat in te zien. Om dat te geloven.
Dit zijn geen vrienden, of ik heb er een heel verkeerd beeld van wat vriendschappen zijn.
Het lijkt me niet dat het de bedoeling is dat je je moet opdringen aan je vrienden, ze moet laten weten 'Hey, ik ben er ook nog'
Het doet zoveel pijn dat ik er wel veel energie in heb proberen te steken, steeds initiatief nemen om weer eens iets met de groep te ondernemen, en er vervolgens niks voor terug krijg. Dat ik blijkbaar iets wil van mensen die het me gewoon niet zullen geven...

En daarnaast, waar vind ik die nieuwe mensen? Ik heb geen vrijetijdsbesteding naast mijn 'een-persoons-hobby's'. Op mijn werk ga ik mijn vrienden ook niet vinden, hoe gezellig het ook kan zijn.

Zó lang bang geweest voor dit moment en nu was het dan ook echt de druppel. En het voelt nog veel verschrikkelijker dan ik voor ogen had.
herkenbaar. "Sterkte" :redrose: , dat besef is gewoon K.U.T.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
hondenmens schreef:
03-12-2019 18:08
De enige op wie ik echt durf te rekenen is mijn moeder. Stiefvader helpt mee en is handig, maar ziet dingen vaak niet uit zichzelf. Hij moet meer aangestuurd worden. Maar er zijn verder nog niet echt noodgevallen geweest, dus ik weet het niet. Vrienden (een ouder stel) hebben wel aangeboden te willen helpen met mijn verhuizing. Maar over diezelfde man heb ik al meerdere keren gehoord dat hij afspraken niet nakomt. Dat hij die vergeet. Ik denk soms: Wat als mijn moeder ooit wegvalt? Op wie kan ik dan terugvallen?
Mijn ervaring is dat je verbaasd zult staan. Dan komt uit onverwachtse hoeken steun.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
03-12-2019 20:57
Mijn ervaring is dat je verbaasd zult staan. Dan komt uit onverwachtse hoeken steun.
Ik hoor dat best vaak en hoop dat het voor mij ook geldt.
Alle reacties Link kopieren
oh wauw, ga zo door je bent goed opweg :cheer:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat je een grapje maakte toen je zei dat je 49 bent.
Je ziet er echt veel ouder uit.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan hoor, het ontwijken van jouw puber met haar ogen op de telefoon gericht plotseling de weg opfietsend. Jouw puber was niet zo dankbaar dus vandaar dat ik nu maar aanneem dat jij het wel bent. O, en misschien wil je dan, als verantwoordelijke ouder, nog even een preek geven over mobiele telefoons en verkeer? Bedankt hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven