Vandaag ben ik dankbaar voor...

17-09-2019 20:31 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het leek me leuk om een positief topic te starten waarin iedereen die daar zin in heeft aan kan geven waar hij/zij vandaag dankbaar voor is. Persoonlijk doet 't me altijd goed om even bewust stil te staan bij dingen waar ik dankbaar voor ben, en misschien dat anderen dat ook hebben?
Ik ben dankbaar voor het fijne gezin dat we hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag heel dankbaar voor mijn ouders die er altijd voor me zijn en die me vandaag schandalig hebben verwend met een bijdrage voor een nieuwe winterjas (waar ik mega blij mee ben).
Mooi topic! Ik doe graag mee.

Vandaag ben ik dankbaar:

Voor de prachtige zonsopgang die ik vanmorgen heb gezien en waar ik intens van heb genoten.

Voor de lieve zorgen van man toen hij me knuffelde toen even iets tegen zat.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dankbaar voor dat ik weer thuis ben en eindelijk, na 4 dagen, weer kon poepen! Want dat kan ik niet als ik weg van huis ben... Maar wat een verlossing zeg.
Vandaag ben ik dankbaar voor het mogen aanschouwen van het plezier tussen man en zoon, de sterke band die ze samen hebben. :)
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
17-09-2019 20:37
Ik ben dankbaar voor dat ik weer thuis ben en eindelijk, na 4 dagen, weer kon poepen! Want dat kan ik niet als ik weg van huis ben... Maar wat een verlossing zeg.
Mooi :)
Damned if I don’t
Vandaag ben ik dankbaar voor het lieve gebaar van een vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik leuke collega's heb waarmee ik ongelofelijk veel lol kan hebben.

Af en toe dubbel liggen van het lachen maakt een wereld van verschil tijdens een enorm drukke periode met krappe deadlines.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Ik ben dankbaar voor de kansen die krijg op mijn werk. Voor de directie die mij veel vertrouwen geeft in de dingen die ik doe.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 17-09-2019 21:01
0.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo dankbaar voor mijn vriend die sinds een paar maanden in mijn leven is. Na 8 jaar alleen te zijn, was hij er ineens. Ik ben nu in mijn eentje 2 weken op vakantie. En we bellen iedere dag, en hij is in mijn huis allerlei klusjes aan het doen terwijl ik weg ben.

Ik ben zo ontzettend blij en dankbaar en kan soms wel janken van geluk.
Over een paar dagen wacht hij me op op :heart: :heart: Schiphol
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn nieuwe kapsel, mijn haar zit nu zo goed. En jee, wat is mijn kapster toch een leuk mens. :heart:
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Alle reacties Link kopieren
Mijn lieve poes die mij altijd vlak voor mijn wekker komt wakker snuffelen met haar kleine snuitje en lange snorharen en zachte knorgeluidjes. En die daarna als een kacheltje tegen me aankruipt om nog even te poezen-snoozen, zo gezellig :heart: .

En als ik thuis kom rent ze altijd al knorrend naar me toe en loopt ze de rest van de avond als een soort bodyguard met me mee, zo lief.
Het lot is mij goed gezind, ik ben over alles in mijn leven op het moment heel dankbaar.
In het bijzonder blij met de lieve dingen die ook andere mensen voor mijn kinderen doen.
Die lieve moeder die speciaal mijn pieker kind uitnodigt, om maar niet te spreken over de verrassing die mijn andere kind gaat krijgen dankzij gezamenlijke inspanning van een groepje ouders.
Ik vind het heerlijk om te zien dat mijn kinderen geliefd zijn en ik hoop dat dat zo blijft, al weet ik dat je geluk uit jezelf moet halen etc etc.
Ik ben dankbaar dat in deze fase ze in zo'n warme omgeving opgroeien.
Alle reacties Link kopieren
Dankbaar voor de heerlijke morgen die ik had met alleen mijn peuterdochter. En hoe lief en zacht ze met mij speelt. (Mijn gezicht ‘wassen’ met haar warme handjes over m’n wangen en het zachte dekentje wat ze over me heen legde, omdat ik zogenaamd naar bed moest.)
De leuke contacten die ik heb met de cliënten in de thuiszorg.
Ze zijn me dankbaar en dat laten ze me elke week weer merken.
Dit zorgt ervoor dat ik me realiseer dat het een goede keus was om weer een stap terug te doen in de zorg.
Het werk wat ik nu doe is onder mijn niveau maar ik heb nu zoveel meer tijd voor de mensen, wat ik in deze tijden erg belangrijk en fijn vind.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dankbaar voor een onwijs lief gebaar van mijn vriend. Wat hou ik toch veel van hem. :heart:

Ohh en nog veel meer dingen... ik ga meteen een notitieboekje pakken (heb altijd een halve Hema in huis ;-D ) en het daar in opschrijven en naast m’n bed leggen.

Heb ik eerder ook gedaan. Elke avond voordat ik ging slapen 3 dingen opschrijven waar ik die dag dankbaar voor was of wat mij blij maakte. Echt een aanrader om te doen! :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dankbaar voor mijn inzichten van de laatste jaren waardoor ik vandaag een verstandig besluit heb kunnen nemen.
Ik kreeg ook een appje van een vriend die ik al 18 jaar ken maar nooit meer gezien heb na die ene avond stappen, het is altijd leuk om bij te kletsen.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag voor mijn heerlijk, liggende bed. Ik ben nu toch echt ziek. Heb het een paar dagen proberen vol te houden maar vandaag toch afgeknapt. Dus nu de kids liggen, kan ik ook. En morgen als de kinderen naar school zijn dan kruip ik er weer in....uitzieken!!! Voel mij een vaatdoek en zo zie ik er ook uit.
AccioAvocado, met je geweldige nickname, dank je voor het openen van dit topic. Ik ben echt ontroerd als ik lees wat iedereen schrijft.
:heart:
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat er zoveel mensen meedoen! Ik word er ook helemaal blij van wanneer ik lees waar anderen dankbaar voor zijn. Voor vandaag - de dag is nog niet om, maar goed - ben ik dankbaar voor het feit dat de zwangerschap van mijn beste vriendin goed verloopt en het kindje zich goed lijkt te ontwikkelen. En ik vind het leuk dat ik haar binnenkort weer op ga zoeken. Nu nog een mooi kraamcadeautje halen.
Alle reacties Link kopieren
Er waren 2 van mijn favoriete liedjes achter elkaar op de radio, ik maakte me al dansend klaar voor de dag. :gift:
Ik kijk nu naar de fantastische skyline van mijn stad, ik ben zo ontzettend blij en dankbaar dat ik hier woon. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben super dankbaar dat ik zo'n fijn netwerk heb nu ik ziek ben! Goud waard ❤️
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dankbaar dat wij de financiële middelen hebben om elke week de schoonmaakster te laten komen. Zodat ik me daar niet druk over hoef te maken maar volop kan bezig zijn met peuter en newborn.

En niet alleen vandaag maar elke dag ben ik dankbaar dat we een dak boven ons hoofd hebben, werk hebben, voldoende te eten hebben, gezond zijn, veel familie en vrienden om ons heen hebben. Eigenlijk alle clichés 😉
Ik ben dankbaar dat de operatie van mijn man geslaagd is en dat hij zijn arm kan behouden. (2 de operatie na een spoedoperatie).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven