Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lucifer2018 schreef:
04-10-2019 17:18
Zeker wel. En zijn muziek ook. :roll: :-D :-D
Precies.

Maar Guy Garvey daarentegen :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste grotere bands zag ik voor een paar tientjes, ik woonde op fietsafstand van PinkPop, daar ben ik zo'n 10 jaar achter elkaar geweest. Volgens mij waren Claw Boys Claw en The Cure de eersten.

Leukste was David Bowie in '90 (niet PinkPop). Het bleek dat hij logeerde in het hotel waarvoor mijn vriendje ons op zou pikken. Ik stond daar met een vriend op straat te wachten en Bowie zat vlak erboven met een dame en een jointje op het balkon. Toen we hem ontdekten groetten we elkaar even. En draaiden wij ook maar een joint. Verder probeerden we zo min mogelijk naar ze te kijken om niet als enge fans over te komen ;-D
Toen mijn vriendje ons ein-de-lijk op kwam pikken, zwaaiden ze.
'Huh? Wie zijn dat dan?!'
'Oh, Bowie en zijn vriendin' :rofl:
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
04-10-2019 18:01
Mijn eerste grotere bands zag ik voor een paar tientjes, ik woonde op fietsafstand van PinkPop, daar ben ik zo'n 10 jaar achter elkaar geweest. Volgens mij waren Claw Boys Claw en The Cure de eersten.

Leukste was David Bowie in '90 (niet PinkPop). Het bleek dat hij logeerde in het hotel waarvoor mijn vriendje ons op zou pikken. Ik stond daar met een vriend op straat te wachten en Bowie zat vlak erboven met een dame en een jointje op het balkon. Toen we hem ontdekten groetten we elkaar even. En draaiden wij ook maar een joint. Verder probeerden we zo min mogelijk naar ze te kijken om niet als enge fans over te komen ;-D
Toen mijn vriendje ons ein-de-lijk op kwam pikken, zwaaiden ze.
'Huh? Wie zijn dat dan?!'
'Oh, Bowie en zijn vriendin' :rofl:
Ik ben zo jaloers! :O
Life is short. Eat dessert first.
Solo je had het topic uit je lijst gehaald :whistle:
Star² schreef:
04-10-2019 18:05
Solo je had het topic uit je lijst gehaald :whistle:
Ik wilde het net zeggen!
Suðri schreef:
04-10-2019 17:38
Precies.

Maar Guy Garvey daarentegen :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Mooiere man, mooiere stem en fijnere uitstraling.
Maar een hele cd trek ik niet. Mijn man wel, die gaat ook weer heen in maart.
Ga jij?
yette schreef:
04-10-2019 18:01
Mijn eerste grotere bands zag ik voor een paar tientjes, ik woonde op fietsafstand van PinkPop, daar ben ik zo'n 10 jaar achter elkaar geweest. Volgens mij waren Claw Boys Claw en The Cure de eersten.

Leukste was David Bowie in '90 (niet PinkPop). Het bleek dat hij logeerde in het hotel waarvoor mijn vriendje ons op zou pikken. Ik stond daar met een vriend op straat te wachten en Bowie zat vlak erboven met een dame en een jointje op het balkon. Toen we hem ontdekten groetten we elkaar even. En draaiden wij ook maar een joint. Verder probeerden we zo min mogelijk naar ze te kijken om niet als enge fans over te komen ;-D
Toen mijn vriendje ons ein-de-lijk op kwam pikken, zwaaiden ze.
'Huh? Wie zijn dat dan?!'
'Oh, Bowie en zijn vriendin' :rofl:
:-D
yette schreef:
04-10-2019 18:01
Mijn eerste grotere bands zag ik voor een paar tientjes, ik woonde op fietsafstand van PinkPop, daar ben ik zo'n 10 jaar achter elkaar geweest. Volgens mij waren Claw Boys Claw en The Cure de eersten.

Leukste was David Bowie in '90 (niet PinkPop). Het bleek dat hij logeerde in het hotel waarvoor mijn vriendje ons op zou pikken. Ik stond daar met een vriend op straat te wachten en Bowie zat vlak erboven met een dame en een jointje op het balkon. Toen we hem ontdekten groetten we elkaar even. En draaiden wij ook maar een joint. Verder probeerden we zo min mogelijk naar ze te kijken om niet als enge fans over te komen ;-D
Toen mijn vriendje ons ein-de-lijk op kwam pikken, zwaaiden ze.
'Huh? Wie zijn dat dan?!'
'Oh, Bowie en zijn vriendin' :rofl:

Bowie in de Arena gezien in 2004. Anouk in het voorprogramma, voor de verandering eens een voorprogramma dat de hele toko op gang kreeg.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
04-10-2019 18:05
Solo je had het topic uit je lijst gehaald :whistle:
Ja, tis er nog steeds uit.
:lol:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
04-10-2019 18:28
Bowie in de Arena gezien in 2004. Anouk in het voorprogramma, voor de verandering eens een voorprogramma dat de hele toko op gang kreeg.
Ik kan me het voorprogramma in het Mecc (als dat er al was?) niet herinneren.
Lucifer2018 schreef:
04-10-2019 18:24
Mooiere man, mooiere stem en fijnere uitstraling.
Maar een hele cd trek ik niet. Mijn man wel, die gaat ook weer heen in maart.
Ga jij?
Ja! Eerste ring, eerste rij, vak er recht voor.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
04-10-2019 18:28
Bowie in de Arena gezien in 2004. Anouk in het voorprogramma, voor de verandering eens een voorprogramma dat de hele toko op gang kreeg.
Kan ik me helemaal niet meer herinneren dat Anouk in het voorprogramma stond. Misschien was ik later, dat kan ook nog natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Google zegt dat Anouk niet supportact was maar maar een special guest.
Gaaf!
Lucifer2018 schreef:
04-10-2019 19:07
Google zegt dat Anouk niet supportact was maar maar een special guest.
Gaaf!
Nietus:

Begin 2004 komt het akoestiche album 'Update' van Anouk uit, waaronder ook een akoestische versie 'Between These Walls', welke in 2003 was opgenomen met Junkie XL.

Anouk sluitopnieuw een deal gesloten met een merk, waarvoor zij het gezicht wordt. Ditmaal fungeert Anouk als het gezicht van Lion, waarbij voor deze deal speciaal de single 'Only You' wordt uitgebracht.

Nadat Anouk in juni het voorprogramma verzorgt voor David Bowie in de Amsterdam Arena, gaat ze eind 2004 door het land met een semi-akoestiche tour.
Was niet eens uitverkocht toen, podium stond zelfs aan de lange zijde van het veld.
Star² schreef:
04-10-2019 19:35
Nietus:

Begin 2004 komt het akoestiche album 'Update' van Anouk uit, waaronder ook een akoestische versie 'Between These Walls', welke in 2003 was opgenomen met Junkie XL.

Anouk sluitopnieuw een deal gesloten met een merk, waarvoor zij het gezicht wordt. Ditmaal fungeert Anouk als het gezicht van Lion, waarbij voor deze deal speciaal de single 'Only You' wordt uitgebracht.

Nadat Anouk in juni het voorprogramma verzorgt voor David Bowie in de Amsterdam Arena, gaat ze eind 2004 door het land met een semi-akoestiche tour.

Wellus!!! :-D :-D


De poster zegt dat: Anouk Special Guest en de officiele supportact een band die niemand kent. ;-)

Afbeelding
Kan dit naar actueel?

eten/vlees-besmet-met-listeriabacteri/l ... ges/450398
:rofl:
Lucifer2018 schreef:
04-10-2019 19:37
Wellus!!! :-D :-D


De poster zegt dat: Anouk Special Guest en de officiele supportact een band die niemand kent. ;-)

Afbeelding

O nou ik merkte weinig verschil tussen voorprogramma en special guest, ze deden beide hetzelfde :rofl:
Star² schreef:
04-10-2019 20:42
O nou ik merkte weinig verschil tussen voorprogramma en special guest, ze deden beide hetzelfde :rofl:

Er is ook geen verschil. Nou ja, de naam van de ene staat iets groter op de poster. ;-)
Precies. Eervolle vermelding ;-)
Lucifer2018 schreef:
04-10-2019 19:37
De poster zegt dat: Anouk Special Guest en de officiele supportact een band die niemand kent. ;-)
Leah Wood, dochter van Ron Wood van de Stones, zo blijkt.
96e (ofzo).
Bowie :love:
Mes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven