Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Skaar.
Rock
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
04-10-2019 19:37
Wellus!!! :-D :-D


De poster zegt dat: Anouk Special Guest en de officiele supportact een band die niemand kent. ;-)

Afbeelding
Hee, en gepresenteerd door Solo. Moet wel een heel bijzondere vlam geweest zijn dan, die jou zo ver kreeg, Solo.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ineens denken aan een topic wat hier een aantal maanden geleden geplaatst was. Ben benieuwd hoe dat afliep, maar kan het niet meer vinden, misschien weet iemand hier het? Het gaat om een TO die 2 stelletjes als vrienden had en stel A wilde hun huis verkopen aan stel B terwijl er een verborgen gebrek was. Iemand?
chocolol schreef:
04-10-2019 23:23
Ik moet ineens denken aan een topic wat hier een aantal maanden geleden geplaatst was. Ben benieuwd hoe dat afliep, maar kan het niet meer vinden, misschien weet iemand hier het? Het gaat om een TO die 2 stelletjes als vrienden had en stel A wilde hun huis verkopen aan stel B terwijl er een verborgen gebrek was. Iemand?
Ze heeft het tegen stel A gezegd. Hoe stel B uiteindelijk heeft gereageerd is niet bekend.
Ze heeft het aan stel B gezegd toch? En die hebben van de koop afgezien dacht ik.
PoesinBoots schreef:
04-10-2019 23:40
Ze heeft het aan stel B gezegd toch? En die hebben van de koop afgezien dacht ik.
Oh, ik bedoel idd de kopers. Dacht dat zij A waren.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist dat ze het tegen het ene stel gezegd had, maar niet hoe dat is afgelopen. Maar dat is niet bekend dus? Iemand toevallig een linkje naar dat topic? :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Pfff. Was om 5 uur al wakker en om 6 uur eruit. Dit wordt afzien: ruk geslapen en mijn schoonmoeder komt om 12.00 hierheen. Ze blijft logeren.

Ken je dat, dat je gezellige, rommelige huis ineens een zwijnenstal lijkt als je bepaald bezoek krijgt? En gaat dat ooit over? @(
Yette, ja, herkenbaar. Als je besluit er niks van aan te trekken gaat dat gevoel over. Maar de vraag is, hoe doe je dat?
Alle reacties Link kopieren
Ja stom hè? Je wéét dat bezoek niet komt om te kijken of je de boel aan kant hebt, maar toch ...

Anyway. In plaats van op te ruimen, heb ik een zuurdesem-vijgenbrood staan kneden dat nu nog een paar uur moet rijsen. Geeft alleen maar meer troep, maar het ruikt straks in elk geval heul gezellig :D
Alle reacties Link kopieren
Maar, HET probleem van begin oktober: verwarming aan, maar nog niet gewend, dus vergeten de thermostaat lager te zetten als ik naar bed ga.
Lekker warm geslapen dus. :@@:

Daar zie ik dus nooit een topic over.

En nee, ik wil geen slimme thermostaat, want mijn verwarmingsbehoefte is zó wisselend, daar valt zelfs voor een slimme thermostaat niet op te anticiperen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Als je je slaapkamerraam 's nachts wijd open zet, heb je geen last van je verwarming :idee:
Solomio schreef:
05-10-2019 08:49
Maar, HET probleem van begin oktober: verwarming aan, maar nog niet gewend, dus vergeten de thermostaat lager te zetten als ik naar bed ga.
Lekker warm geslapen dus. :@@:

Daar zie ik dus nooit een topic over.

En nee, ik wil geen slimme thermostaat, want mijn verwarmingsbehoefte is zó wisselend, daar valt zelfs voor een slimme thermostaat niet op te anticiperen.
Je mag ze ook na het instellen gewoon nog aanraken he?
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 05-10-2019 09:04
2.16% gewijzigd
Dat van die thermostaat had ik deze week ook een keertje. Gelukkig heb ik in mijn slaapkamer de verwarming altijd uit én het raam open.
yette schreef:
05-10-2019 08:35
Ja stom hè? Je wéét dat bezoek niet komt om te kijken of je de boel aan kant hebt, maar toch ...

Anyway. In plaats van op te ruimen, heb ik een zuurdesem-vijgenbrood staan kneden dat nu nog een paar uur moet rijsen. Geeft alleen maar meer troep, maar het ruikt straks in elk geval heul gezellig :D
Ik zet mijn man zo aan het werk, zijn broer, zijn troep en zijn beurt.

En ik heb bitterkoekjes van de AH. :-D
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
05-10-2019 08:55
Als je je slaapkamerraam 's nachts wijd open zet, heb je geen last van je verwarming :idee:
Juist wel: dan gaat de warmte via het raam naar buiten, gaat de verwarming aan, blijft het in huis nog steeds warm.
Alle deuren open hier, vanwege de katten.

Daarbij: slaapkamerraam open wil ik niet, want a) lawaai, b) dan moet gordijn open en kunnen de overburen naar binnen kijken, c) kat springt uit het raam.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
05-10-2019 09:03
Je mag ze ook na het instellen gewoon nog aanraken he?
Ja, maar dan vind ik het helemaal zonde van mijn geld.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
05-10-2019 09:06
Ja, maar dan vind ik het helemaal zonde van mijn geld.
Post-it op de spiegel in badkamer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
05-10-2019 09:11
Post-it op de spiegel in badkamer.
Kijk, daar heb ik wat aan.
Niks moderne fratsen, gewoon een ouderwetsche post-it. :thumbsup:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
05-10-2019 09:06
Ja, maar dan vind ik het helemaal zonde van mijn geld.
Wij hadden kapotte thermosstaat en heel veel duurder waren ze niet dan degene die er zat.
Maar anders een briefje ergens ophangen. Of een alarm zetten?

Of was het wel lekker dat warm slapen?
Solomio schreef:
05-10-2019 08:49
Maar, HET probleem van begin oktober: verwarming aan, maar nog niet gewend, dus vergeten de thermostaat lager te zetten als ik naar bed ga.
Lekker warm geslapen dus. :@@:

Daar zie ik dus nooit een topic over.

En nee, ik wil geen slimme thermostaat, want mijn verwarmingsbehoefte is zó wisselend, daar valt zelfs voor een slimme thermostaat niet op te anticiperen.
Hoe herkenbaar... Ik heb er helaas ook nog geen oplossing voor gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
05-10-2019 09:03
Je mag ze ook na het instellen gewoon nog aanraken he?
Ik moest trouwens erg lachen om deze reactie, omdat ik in topics hierover me ook wel eens verbaas over dat mensen hun thermostaat als onveranderlijk zien en jij daar altijd zo praktisch op reageert.
Dus ik verwachtte van jou zo'n soort reactie.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
05-10-2019 06:48
Pfff. Was om 5 uur al wakker en om 6 uur eruit. Dit wordt afzien: ruk geslapen en mijn schoonmoeder komt om 12.00 hierheen. Ze blijft logeren.

Ken je dat, dat je gezellige, rommelige huis ineens een zwijnenstal lijkt als je bepaald bezoek krijgt? En gaat dat ooit over? @(
Ja, geen bezoek meer ontvangen. Klaar.
Life is short. Eat dessert first.
Kijk eens hoe stoer ik ben, want ik heb een avatar met een Zwarte Piet erop.
Man, man, man. En dat zijn dan volwassen mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven