Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
22-10-2019 00:02
Volgens Cateau heb ik nog nooit iets zinnigs bijgedragen aan dit forum.
:roll:
Open morgen een dinsdagochtendtopic en dan is dat ook weer opgelost.
Is er nou een heel topic weggehaald? Als ik Solo loep zie ik een pagina vol met een niet bestaand topic?
the_Wicked_Witch schreef:
22-10-2019 00:24
Is er nou een heel topic weggehaald? Als ik Solo loep zie ik een pagina vol met een niet bestaand topic?
Ik ook, maar is denk ik op een voor mij geblokkeerde pijler.
Solomio schreef:
22-10-2019 00:02
Volgens Cateau heb ik nog nooit iets zinnigs bijgedragen aan dit forum.
:roll:
Zij zou niet door iets van het programma heen kunnen prikken, en daar kreeg je later een sneertje op terug.
Alle reacties Link kopieren
Op Lijf&Lijn staat het. Dat hebben jullie waarschijnlijk geblokkeerd dan?

Slim.
Life is short. Eat dessert first.
We hebben nu naast banaansmeren, banaanaannaaien en banaanaaien ook een banaanman.
Die wil maar op 1 pijler posten en vindt dat hij daar dan dus allerlei topics over allerlei onderwerpen die niet over eten gaan mag posten.
doornroosje9 schreef:
22-10-2019 00:37
Op Lijf&Lijn staat het. Dat hebben jullie waarschijnlijk geblokkeerd dan?

Slim.

Nope, ik heb niets geblokkeerd en als ik het aanklik krijg ik "deze pagina bestaat niet ".
Alle reacties Link kopieren
Ik ben serieus pas nét uit de keuken.
Bakken vol goed en voedzaam eten gemaakt.
Salades voor de komende dagen, goddelijke loempia’s voor de middagtrek, fruitsalades, smooties...
(Ik was zelfs zó lang aan het boodschappen doen met gezonde ingrediënten dat het scankastje uitviel. Erewoord. Toen kreeg ik van de jumbo een doosje truffeldrups, als troost.)

Intens gelukkig bedacht ik net hoe goed ik ben. Kinderen hebben pizza gegeten (want koken lukte niet, ik was immers veel te druk in de keuken) en ik heb dat doosje truffels zojuist opgegeten.

:proud:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
22-10-2019 00:44
We hebben nu naast banaansmeren, banaanaannaaien en banaanaaien ook een banaanman.
Die wil maar op 1 pijler posten en vindt dat hij daar dan dus allerlei topics over allerlei onderwerpen die niet over eten gaan mag posten.
Huh?
Die 1pijlert is toch een paardenman?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Goed dat die op zijn, kan je de rest van de week gewoon gezond eten.
feow schreef:
22-10-2019 00:48
Huh?
Die 1pijlert is toch een paardenman?
Nee, op eten. Een banaanman. Topic over keukenmachines wat niet over keukenmachines gaat.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
22-10-2019 00:50
Nee, op eten. Een banaanman. Topic over keukenmachines wat niet over keukenmachines gaat.
Dat was wel de bedoeling, dat het daarover gaat. Past wel op die pijler, maar hoe hij dat met andere onderwerpen wil doen, geen idee.

Ik begrijp het wel. Als je geen overzicht hebt, dan zijn al die pijlers en topics ook veel te veel.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
22-10-2019 00:50
Nee, op eten. Een banaanman. Topic over keukenmachines wat niet over keukenmachines gaat.
WoW. Hem loepen in combinatie met mijn eigen keukenmanie van vanavond is best ....confronterengd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
doornroosje9 schreef:
22-10-2019 00:55
Dat was wel de bedoeling, dat het daarover gaat. Past wel op die pijler, maar hoe hij dat met andere onderwerpen wil doen, geen idee.

Ik begrijp het wel. Als je geen overzicht hebt, dan zijn al die pijlers en topics ook veel te veel.
Dan laat je die blokkeren. Die op gaat niet over keukenmachines.
Meneer banaan is inmiddels ook te vinden op de thuispijler (boekentopic). Zie zo werkt het forum......verleidelijk........je verlegt je grenzen.......stapt over je eigen schaduw.......ontdekt nieuwe werelden....... :proud:
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
22-10-2019 00:34
Zij zou niet door iets van het programma heen kunnen prikken, en daar kreeg je later een sneertje op terug.
Weer een prachtige illustratie van het verschil tussen een feit en een mening.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Maud*de*Braose schreef:
22-10-2019 06:35
Meneer banaan is inmiddels ook te vinden op de thuispijler (boekentopic). Zie zo werkt het forum......verleidelijk........je verlegt je grenzen.......stapt over je eigen schaduw.......ontdekt nieuwe werelden....... :proud:
En op relaties en dat geeft duidelijkheid.
Suðri schreef:
22-10-2019 07:50
En op relaties en dat geeft duidelijkheid.
Hij is vreemd. Hij keurt verkrachting goed in het kunnen mannen en vrouwen vrienden zijn topic :-o
Solomio schreef:
22-10-2019 00:02
Volgens Cateau heb ik nog nooit iets zinnigs bijgedragen aan dit forum.
:roll:
Is het al zaterdag? :jump: Dan kunnen we even de dag doornemen.
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
22-10-2019 09:10
Hij is vreemd. Hij keurt verkrachting goed in het kunnen mannen en vrouwen vrienden zijn topic :-o
Hij is volgens mij ernstig verward.
PhiIae schreef:
22-10-2019 09:10
Hij is vreemd. Hij keurt verkrachting goed in het kunnen mannen en vrouwen vrienden zijn topic :-o

Volgens mij maakt ie een rare woordkronkel (vér kracht, als in verdere kracht). Hij is licht van het padje als ik hem zo lees.
Alle reacties Link kopieren
in zijn topic over leren koken geeft hij aan dat hij net vanuit begeleid wonen naar zelfstandig wonen is gegaan :)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
22-10-2019 09:16
in zijn topic over leren koken geeft hij aan dat hij net vanuit begeleid wonen naar zelfstandig wonen is gegaan :)
Dit dus.
Life is short. Eat dessert first.
Volgens mij hebben er vandaag een paar internet gekregen op de afdeling...
Alle reacties Link kopieren
Bij Banaanman is de therapie niet geslaagd....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven