Sterrenbeeld waterman met kreeft

17-10-2019 23:22 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey kloppen sterrenbeeld matches ergens wel altijd? Ik ben een kreeft en heb een een heel mooie diepe band gehad met een waterman. Nog steeds voel ik me vaak erg fijn bij watermannen en kan ik met hen een goede band krijgen. Ik merk veel eerder dan bij andere sterrenbeelden. Maar volgens de astrologie gaan kreeft en waterman totaal niet samen....... ik ben dan soms bang dat ik veel meer van hem hield dan hij van mij of dat hij de band niet voelde en alleen ik hem voelde, omdat er ook staat dat watermannen geen band kunnen aangaan ofzo op diep niveau. En daar komt bij dat ik heel emotioneel/gevoelig ben en volgens de beschrijvingen schijnen watermannen ook daar niet van te houden.
Nee klopt niet.
Alle reacties Link kopieren
Elieke schreef:
17-10-2019 23:22
Hey kloppen sterrenbeeld matches ergens wel altijd?

nee
Klopt altijd.
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik zou het echt niet weten.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
je weet dat sterrenbeelden niet bestaan? in werkelijkheid vormen de sterren geen samenstelling maar liggen miljarden lichtjaren uit elkaar
Alle reacties Link kopieren
Ik ben waterman en al 30 jaar getrouwd met een kreeft. En het is waar hoor, gaat totaal niet samen. Maar ja, tot de dood ons scheidt....
ik geef mn bek ook maar een douw
Zoek er een goede site over op het net of ga naar de bieb op zoek naar een goed informatief boek.
Hier op Viva zul je niet de antwoorden vinden die je zoekt.

Persoonlijk ben ik van mening dat een ieder het recht heeft om interesses te volgen, waar die ook leiden, maar op dit forum is dat niet gewoonlijk, dus als je er echt iets mee wilt, dan moet je hier niet zijn.
Mijn man en ik zijn al ruim 30 jaar samen. Hij is een kreeft en ik een waterman. Mijn beste vriendin en ik kennen elkaar ook al ruim 25 jaar en ook zij is een kreeft. Dus nee, ik geloof niet in die sterrenbeeldendingen.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar dan werkt het dus ook niet.
Ik ben heel gelukkig met mijn man en ik heb geen idee wat zijn sterrenbeeld is.

Ik denk niet dat het allemaal zo vast ligt.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja het is lekker momentje vertier als ik de krant lees. Meer niet en kreeften houden van water en hopelijk houdt je ook van mannen. Nja want alleen dan is het dus de perfecte match.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Sterrenbeelden kloppen altijd. En eigenlijk nooit. Ze zijn expres zo vaag dat ze op alles kunnen slaan, en op geheel niks. Een sterrenbeeld kan jou toedichten dat je grappig bent, zelfverzekerd en zorgzaam en als je in die kul gelooft zul je automatisch terug denken aan die tijd dat je een hele groep wist te vermaken met je verhalen, die keer dat je zonder moeite een presentatie wist af te draaien en dat je klaar stond voor die ene vriendin.

Als een andere horoscoop voor hetzelfde sterrenbeeld zegt dat je vooral de kat uit de boom kijkt, weloverwogen beslissingen maakt na lange tijd en je "vooral de ruimte aan anderen laat" denk je terug aan die keer dat je op een feestje tegen de muur stond, die keer dat je heel lang wikte en woog op een keuze waar je nog niet tevreden over was en dat je al je vriendinnen negeerde om op de bank netflix te hangen.

Een horoscoop past altijd. Daarom zeggen de woorden altijd niks en verdienen de mensen op astro-TV aan naïef volk dat erin gelooft.
Alle reacties Link kopieren
Was er laatst niet ook al een dergelijk topic? Maar over steenbokken?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Dus je kende iemand waarmee je een hele fijne band had, maar nu twijfel je achteraf omdat iemand die je helemaal niet kent, zegt dat het door de sterrenstand tijdens jullie geboorte onmogelijk is dat jullie een fijne band hadden?

Op die manier help je de mooiste vriendschappen om zeep. Misschien moet je eens naar je eigen gevoel luisteren?
Natuurlijk klopt het, maar je moet er verstandig mee om gaan. Volg het advies van Cateautje!

Hier twee schorpioenen, en ja hoor, klopt precies
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een Waterman. Bij mij klopt er al niets van de omschrijving van een “echte” Waterman.
Ik ken nog een aantal Watermannen, zelfs 1 op dezelfde dag geboren als ik. Een groter verschil kan er niet zijn.

Dus dat een partner van een bepaald sterrenbeeld wel of niet past, geloof ik helemaal niets van.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een echte watermanvrouw en hoewel ik nooit een liefdesrelatie heb gehad met een kreeft is de enige hartsvriendin die ik ooit heb gehad, kreeft. Helaas is deze vriendschap inmiddels verwaterd, niet vanwege onze karakterverschillen, maar door een grote verhuizing.
stempelinkt schreef:
18-10-2019 07:32
Ik ben een Waterman. Bij mij klopt er al niets van de omschrijving van een “echte” Waterman.
Ik ken nog een aantal Watermannen, zelfs 1 op dezelfde dag geboren als ik. Een groter verschil kan er niet zijn.

Dus dat een partner van een bepaald sterrenbeeld wel of niet past, geloof ik helemaal niets van.
Heb je ook met de ascendant en de descendant rekening gehouden?
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
18-10-2019 07:50
Heb je ook met de ascendant en de descendant rekening gehouden?
Nee. :)
Daarvoor interesseert het me te weinig.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
18-10-2019 06:39
Was er laatst niet ook al een dergelijk topic? Maar over steenbokken?
Hele horoscoop revival. Alles komt altijd terug zeggen ze toch.

Of het zijn de mensen van Astro tv die hier hun markt proberen te vergroten met hun oplichtingspraktijken.
stempelinkt schreef:
18-10-2019 08:02
Nee. :)
Daarvoor interesseert het me te weinig.
Mooi, zo zeker weten dat iets onzin is zonder te weten waar je over praat :yes:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben kreeft en mijn man waterman. Eigenlijk gaat het niet maar we proberen het al 25 jaar.
Subnautica schreef:
18-10-2019 08:10
Ik ben kreeft en mijn man waterman. Eigenlijk gaat het niet maar we proberen het al 25 jaar.
Logisch, de betrouwbare kreeft geeft niet snel op
Alle reacties Link kopieren
Horoscopen kloppen altijd precies. Ik zou deze man meteen uit mijn leven bannen.

Mijn vader is trouwens waterman en mijn man kreeft. Ik zie ze nog niet samen een relatie hebben. Dat bewijst dat horoscopen altijd kloppen.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
18-10-2019 08:02
Hele horoscoop revival. Alles komt altijd terug zeggen ze toch.
Dat zal het zijn!

Dat stond toch wel in de sterren he?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven