Zaterdagmorgentopic!

19-10-2019 09:31 63 berichten
Goedemorgen allen,

Het beloofd hier vandaag een redelijke dag te worden, met wel vanmiddag een buitje, maar nou niet zo erg om over naar huis te schrijven.

Ik heb geen plannen voor vandaag buiten de deur, blijf lekker binnen, beetje rondvogelen in huis, wat wasjes draaien, mijn bed verschonen en wat opruimen in de keuken. Veel is het niet, maar voor de verloren uurtjes is internet meer dan geschikt.

Wat gaan jullie doen vandaag? Zijn er woeste plannen of is thuis rondvogelen ook het enige plan? Het is een mooie dag om te gaan windsurfen of lekker wild op een paard over het strand te galopperen, wie oh wie gaat zoiets doen. Wordt het een boswandeling, ga je statten, naar grootouders op bezoek of komen je ouders langs?


Laat het me weten, dan maken we er weer een gezellig topic van.
Goedemorgen!
Vandaag stond eigenlijk een dagje Efteling op de planning. Maar aangezien het hier vanaf een uur of 4 al lekker plenst, gaat dat hem niet worden.
Ik wilde uitslapen maar was om half 8 al klaarwakker. Tot 8 uur naar de regen liggen luisteren :hihi:
Nu in huis wat opruimen en vanmiddag even kijken of ik wat winterkleding kan scoren. Daarna nog even tanken.
Oh ja, en een mooie bos bloemen halen, ik heb morgen een (verjaardags)etentje.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Hier ook weinig plannen. Dadelijk even zwemmen, voor de rest niets gepland. Wordt waarschijnlijk dus waarschijnlijk in huis wat rommelen/opruimen en lekker op de bank lezen.

Fijne zaterdag iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heet afspraakje met mijn strijkplank.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het regent hier pijpenstelen!
Hopen dat het droog wordt, dan vanmiddag nog even de stad in.
Vanochtend even wat mantelzorgtaken bij schoonmoeder verrichten.
Nu eerst nog even in ochtendjas met manlief aan de koffie en vroege vogels kijken.
Kwebbeltje91 schreef:
19-10-2019 09:35
Goedemorgen!
Vandaag stond eigenlijk een dagje Efteling op de planning. Maar aangezien het hier vanaf een uur of 4 al lekker plenst, gaat dat hem niet worden.
Ik wilde uitslapen maar was om half 8 al klaarwakker. Tot 8 uur naar de regen liggen luisteren :hihi:
Nu in huis wat opruimen en vanmiddag even kijken of ik wat winterkleding kan scoren. Daarna nog even tanken.
Oh ja, en een mooie bos bloemen halen, ik heb morgen een (verjaardags)etentje.
Maar plenst het ook boven de Efteling?
Voor winterkleding shoppen is overigens ook leuk. :)

Maak er in ieder geval een leuke dag van!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Had willen uitslapen maar dat is weer niet gelukt helaas. Gingen tegen 1 uur slapen en om half 7 was ik alweer wakker.
Ik ben “aan het wachten “ totdat man eens wakker wordt, dan gooi ik wat broodjes in de oven. We zouden vandaag eigenlijk even naar de stad, man heeft een nieuwe zwarte broek nodig en ik wil kijken voor bikerboots. Kan online maar ik wil schoenen altijd zien en voelen en kijken of mijn steunzolen erin kunnen.
Vanavond gaan we uit eten maar niet met elkaar. Hij met zijn maten en ik met mijn ouders.
Goedemorgen!

Is het nog gelukt met de plant, Cateau?

Hier is het afwisselend droog. Vandaag niet heel veel plannen, we hebben vakantie. Nou ja, behalve manlief die mag maandag weer werken.

Straks de boodschappen doen en misschien nog even schoenen kopen voor kind, maar dat kan van de week ook nog :P

Vanmiddag nog even met kind en neef en nicht pokemon lopen. Altijd leuk om de verhalen te horen over school, puberleven etc.
Boekenwurm35 schreef:
19-10-2019 09:38
Goedemorgen!

Hier ook weinig plannen. Dadelijk even zwemmen, voor de rest niets gepland. Wordt waarschijnlijk dus waarschijnlijk in huis wat rommelen/opruimen en lekker op de bank lezen.

Fijne zaterdag iedereen!
Lekker muziekje erbij en dan komt het helemaal goed. :D

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Cateautje,
Ik moet eigenlijk een paar schoenen terugbrengen in de stad maar het is zulk vies weer..Zoon moet een zwemles inhalen en vanavond een verjaardag.
Hoe is je schilderij , Cateau?
viva-amber schreef:
19-10-2019 09:39
Ik heb een heet afspraakje met mijn strijkplank.
Don't kiss and tell... :-D

Straks weer alles mooi in de kast, geeft altijd een voldaan gevoel toch?

Fijne dag!
gizzmo-returns schreef:
19-10-2019 09:41
Het regent hier pijpenstelen!
Hopen dat het droog wordt, dan vanmiddag nog even de stad in.
Vanochtend even wat mantelzorgtaken bij schoonmoeder verrichten.
Nu eerst nog even in ochtendjas met manlief aan de koffie en vroege vogels kijken.
Jij gaat aan het liefdewerk, respect! :redrose:

Hier ziet de lucht er hoopvol uit, tot nu. Hoop voor je dat je de stad nog even in kan.

Maak er een mooie dag van.
dolfje schreef:
19-10-2019 09:41
Goedemorgen.
Had willen uitslapen maar dat is weer niet gelukt helaas. Gingen tegen 1 uur slapen en om half 7 was ik alweer wakker.
Ik ben “aan het wachten “ totdat man eens wakker wordt, dan gooi ik wat broodjes in de oven. We zouden vandaag eigenlijk even naar de stad, man heeft een nieuwe zwarte broek nodig en ik wil kijken voor bikerboots. Kan online maar ik wil schoenen altijd zien en voelen en kijken of mijn steunzolen erin kunnen.
Vanavond gaan we uit eten maar niet met elkaar. Hij met zijn maten en ik met mijn ouders.
Maak hem wakker met warme broodjes. :lightbulb:

Shopse meid, maar er een gezellige dag van!
Goedemorgen Cateau, dat klinkt als een heerlijk rustig dagje! Ik ga niet veel doen vandaag, gisteren ben ik bij de tandarts geweest en ik kan/mag niet bukken om nabloeding te voorkomen. Lekker met een boek op de bank straks.

Natuurlijk ga ik wel weer met de hondjes naar het park, daar houden ze van ( als het droog is tenminste) Lekker rennen en ravotten. Ze weten nog niet dat ze daarna gaan douchen, in de wasbak, dan hoef ik niet te bukken. Het wassen op zich vinden ze niet erg, maar daarna......juistem, rennen en gek doen, want ze zijn nat.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hier niet zo heel veel plannen. Net de boodschappen gedaan en dan tot vanmiddag wat in huis rommelen. Vanmiddag ga ik naar mijn broer en schoonzus, mijn neefje is 9 geworden dus die geven een feestje. Vanavond lekker netflixen en morgen een huishouden en leesdagje. Fijn weekend allemaal!
Cateautje schreef:
19-10-2019 09:46
Jij gaat aan het liefdewerk, respect! :redrose:

Hier ziet de lucht er hoopvol uit, tot nu. Hoop voor je dat je de stad nog even in kan.

Maak er een mooie dag van.
Dankjewel, jij ook!
Yes! Ik dacht net ‘wat is een zaterdagmorgentopic van cateautje lang geleden’!

We liggen nog in bed (knuffelen met de kat), gisteren stond om 5:15 de wekker en lag ik er pas na 23:00 in, en dit is de enige weekenddag zonder echte plannen dus nemen we het ervan.

Vandaag dus alleen strijken en verse soep maken, en liefst maak ik al een presentatie voor mijn talencursus, heb volgende week een presentatie in de les. Morgen gaan we naar de ochtendmarkt, moet een was gedaan worden (en stofzuigen, badkamer en toiletten schoon enzo) en maak ik alvast het eten voor maandag.

Fijne zondag!
anoniem_648f6f27076be wijzigde dit bericht op 19-10-2019 09:53
4.48% gewijzigd
Rubble schreef:
19-10-2019 09:42
Goedemorgen!

Is het nog gelukt met de plant, Cateau?

Hier is het afwisselend droog. Vandaag niet heel veel plannen, we hebben vakantie. Nou ja, behalve manlief die mag maandag weer werken.

Straks de boodschappen doen en misschien nog even schoenen kopen voor kind, maar dat kan van de week ook nog :P

Vanmiddag nog even met kind en neef en nicht pokemon lopen. Altijd leuk om de verhalen te horen over school, puberleven etc.
Het is niet gelukt met de plant, maar dat komt nog wel. Ze waren in Delft uitverkocht en ik wilde niet naar Barendrecht, veel te ongezellig daar, maar als het goed is heeft Delft ze nu weer, dus kan ik er één dezer dagen naartoe.

Leuk, met zo'n groepje jong grut. Als ik die tot mijn beschikking had zou ik ook Pokemonnen. :-D

Leuke dag gewenst!
beetjegek schreef:
19-10-2019 09:43
Goedemorgen Cateautje,
Ik moet eigenlijk een paar schoenen terugbrengen in de stad maar het is zulk vies weer..Zoon moet een zwemles inhalen en vanavond een verjaardag.
Weer kan niet vies zijn, echt niet. Neem een plu en ga gezellig schuilend de stad in, zal je geen spijt van krijgen, want het is niet koud.

Succes voor je zoon.

Fijne dag!
gizzmo-returns schreef:
19-10-2019 09:44
Hoe is je schilderij , Cateau?
Naar aanleiding van leveringsmoeilijkheden, krijg ik hem maandag. Hij was dus al wel uitverkocht toen ik hem bestelde, dus moet wachten op de volgende lichting. :|
Cateautje schreef:
19-10-2019 09:57
Naar aanleiding van leveringsmoeilijkheden, krijg ik hem maandag. Hij was dus al wel uitverkocht toen ik hem bestelde, dus moet wachten op de volgende lichting. :|
Spannend!
viva-amber schreef:
19-10-2019 09:39
Ik heb een heet afspraakje met mijn strijkplank.
Oelalaaaa ;-D
Mijn strijkplank is ook nog opzoek naar een date hoor ;) Wil best jullie ook aan elkaar koppelen.

Wat ik ga doen? niets, in bed liggen. En bijkomen van de chemo.

Moet eigenlijk internet afstruinen naar nieuwe kleren. Van alle kleding in mn kast staan nog maar 2 dingen een beetje fatsoenlijk, ben in 2 maanden tijd zn 11 kg afgevallen. Maar op een of andere manier hik ik daar een beetje tegenop. Liefste zou ik allemaal joggingbroeken kopen met leuke printjes, die ik dan gewoon met een effen shirtje kan dragen. Maar volgens mn vent ga ik me daar niet heel gelukkig van voelen, en misschien heeft die daar wel gelijk in. Want over 2 weken gaat mn schoonzus trouwen. Kan moeilijk daar in een joggingbroek aan komen zetten...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toevallig net klaar met paardrijden en ga straks douchen. Ik ruik naar mest en de regen heeft dat er niet afgespoeld, integendeel! Het was helaas niet op het strand.

Vandaag wil ik een kroonluchter ophangen, die is best mooi geworden (zelf geschilderd). Daarvoor wil ik nog energiezuinige lampjes bestellen in kaarsvorm.

Ik ga met een vriendin een konijn ophalen (voor haar). Ik wil eigenlijk ook graag nog een bos bloemen halen voor op tafel. Misschien gaan we wel even samen door intratuin maar dan blijven we ‘hangen’ in de kerstshow en duurt het te lang.

Ik moet namelijk een beetje voortmaken want we hebben spelletjesavond hier thuis, ik ga mijn dochter vragen of ze koekjes en pompoencake wil bakken voor de hongerige meute, ze nemen zelf ook altijd wat mee en ik heb al wat klaarstaan om aan de stapel snacks toe te voegen.

Ik wil graag nog twee van mijn langharige katten kammen. Oh en de boot mag wel eens uit het water en de tuinkussen naar de berging, dus als ik nog tijd heb...anders morgen maar. Ik wil nu al teveel voor 1 dag :P

Ik ga maar eens beginnen met een warme douche want ik krijg het nu koud en mijn ontbijt is op.

Heb een fijne dag!
JaneJane38 schreef:
19-10-2019 09:49
Goedemorgen Cateau, dat klinkt als een heerlijk rustig dagje! Ik ga niet veel doen vandaag, gisteren ben ik bij de tandarts geweest en ik kan/mag niet bukken om nabloeding te voorkomen. Lekker met een boek op de bank straks.

Natuurlijk ga ik wel weer met de hondjes naar het park, daar houden ze van ( als het droog is tenminste) Lekker rennen en ravotten. Ze weten nog niet dat ze daarna gaan douchen, in de wasbak, dan hoef ik niet te bukken. Het wassen op zich vinden ze niet erg, maar daarna......juistem, rennen en gek doen, want ze zijn nat.

Fijne dag allemaal!
Ik word helemaal blij van je hondenverhaal. :-D Ik mis er eentje, heel erg, maar het kan niet met balin.

Maak er een leuke dag van! :puppy: :puppy:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven