Cadeautje voor 25 jarige vriendschap

22-10-2019 20:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, over een aantal weken kennen mijn beste vriendin en ik elkaar 25 jaar en dit gaan we vieren met een weekendje weg. We gaan uiteten, stappen, shoppen en een dagje naar de sauna. Het lijkt me leuk om haar een cadeautje te geven om haar te laten zien dat ik blij met haar ben. Het liefst iets blijvends, maar ik weet niet zo goed wat. Ik heb al avonden gezocht op internet en al heel wat winkels afgelopen, maar het juiste cadeautje nog niet gevonden.

Ik heb geen foto's van vroeger om iets mee te doen, dus dat valt helaas al af. Wie heeft er leuke ideeën voor een origineel cadeau?

Alvast bedankt voor het meedenken!
anoniem_391284 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 22:02
Reden: Wijziging details
12.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/search?q=kado+bes ... ent=safari
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.my-jewellery.com/nl-nl/maat ... wcB#290=66
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://ikvrouwvanjou.nl/2016/01/25-x-pe ... -vriendin/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het meedenken. Ik heb uiteraard al gezocht op internet, maar de 'best-friends artikelen' hebben we wel een beetje gehad en zou ik zelf ook niet zo leuk vinden om te krijgen. Vandaar de vraag of iemand een leuk idee heeft voor een origineel cadeau ipv de standaard cadeautjes die je op internet vindt als je zoekt met bovenstaande zoektermen.
Alle reacties Link kopieren
Stoepje schreef:
22-10-2019 22:08
Bedankt voor het meedenken. Ik heb uiteraard al gezocht op internet, maar de 'best-friends artikelen' hebben we wel een beetje gehad en zou ik zelf ook niet zo leuk vinden om te krijgen. Vandaar de vraag of iemand een leuk idee heeft voor een origineel cadeau ipv de standaard cadeautjes die je op internet vindt als je zoekt met bovenstaande zoektermen.
Waarom moet het perse origineel zijn ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mooie oorbellen of een armbandje? Je kent haar smaak vast wel.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Heb je iets meer informatie? Ze zal minstens dertig zijn, maar misschien ook wel 80. Bepaalde mensen zou je een enorm plezier doen met een tattoo, en anderen met rozenstruik voor in de voortuin. Ik heb vriendinnen die ik het meest blij zou maken als ik tijdens zo'n weekend opeens kaartjes voor een musical zou hebben, en mijn zus zou weer heel erg blij zijn met bijvoorbeeld een mooi sieraad. Persoonlijk zou ik als ik de vriendschap ging vieren met een weekendje weg niet ook nog een cadeautje meenemen, en als vriendin dat wel deed zou ik me weer een beetje schuldig voelen dat ik daar niet aan heb gedacht.
Kortom, ik vind het zo heel lastig voor je in te vullen.
Beter een half motto....
Leuke fotoshoot samen.
Alle reacties Link kopieren
Oh mijn collega kreeg laatst van haar zoon een 'google home'. Dat vond ik ook een heel leuk cadeau :)
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg van een vriendin een soort waaier van allemaal briefjes waarop herinneringen staan van dingen die we meegemaakt hebben, ondernomen hebben, typische "ons" trekjes. Het kost niks alleen wat papier en touw maar veel waardevoller dan een gekocht cadeau
Alle reacties Link kopieren
Een groothoek- of telelens voor haar Phone.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven