Het sufste dat er ooit van je is gestolen

22-10-2019 21:11 305 berichten
Ik denk dat iedereen op dit forum wel eens is bestolen: zakkenrollen, inbraak in je auto/huis, enz.
Waardevolle dingen weg, onvervangbare erfstukken van je overleden moeder, gedoe met verzekering, al je pasjes opnieuw aanvragen.

Maar hebben jullie wel eens meegemaakt dat er suffe dingen zijn gestolen?
anoniem_391135 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 21:12
0.16% gewijzigd
TO trapt af.

1.Achteraan mijn fietszadel hangt een klein fietstasje. Daarin zitten bandenplakspullen, die ik nooit gebruik. (Want als mijn anti-lekbanden toch lek zijn, ga ik naar de fietsenmaker.) Op een dag kwam ik bij mijn fiets en stond de rits open. Bandenplakspullen weg.

2.Ik had op de markt een goedkoop bosje bloemen gekocht en onder mijn snelbinder gedaan. Nog even langs de bakker voor brood. Terug bij de fiets: bloemen weg. Wtf: wie steelt er nu bloemen? Ik hoop dat de dief er zijn/haar oma gelukkig mee heeft gemaakt.

3.Niet van mezelf. Voordat ik in een studentenhuis kwam wonen, was er daar ingebroken. Van een student was zijn lievelings-CD gestolen. Althans, het hoesje. De CD zelf zat namelijk in de CD-speler. Daar moest de student achteraf nog om lachen.
Op school, een snoepzak, mijn portemonnee met geld zat nog in mijn jas. Diegene had denk ik trek in zoetigheid. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Het voetenplankje van mijn Puch.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Sleutelhanger die als herkenningspunt aan mijn stationsfiets hing. Wat moet je er mee, plus dat ze er nog moeite voor hebben gedaan ook (hing voor aan m'n fiets dus ze hebben zich tussen de fietsen door moeten wringen)
Alle reacties Link kopieren
Ooit is mijn fietszadel inclusief zadelstang gestolen. Ze hadden geprobeerd het slot door te knippen, maar met deze buit vertrokken.

Paraplu die in mijn portiek bij de voordeur stond, tijdens een hoosbui.
Such a beautiful place to be with Friends.
Op het station: voorwiel van mijn stationsfiets.
anoniem_327839 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 21:17
9.09% gewijzigd
Mijn veel te mooie mountainbike, die ik vijf minuten in de fietsenstalling van het station had gestald terwijl ik iemand naar de trein bracht. Het suffe is dat ik "ze" al zag lopen bij aankomst; ik had beter moeten weten. :(
Alle reacties Link kopieren
Diepvriespizza’s... o_o
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
2 petten met NYC erop. Enige dat ze meenamen bij een inbraak :confused:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Ik ben wel 2x in een maand van mijn portemonnee gerold. Meer dom van mezelf :hihi:
Ik ben nog steeds slordig.

Op mijn werk: pennen, rekenmachines, linealen, plakbandautomaat, perforator, papier, etc. Door collega's, terwijl er zat op voorraad ligt.
eckano schreef:
22-10-2019 21:17
Diepvriespizza’s... o_o
Huh? Hoe dan!
Alle reacties Link kopieren
In mijn woning: een Milka reep. De dader bleek ook een bolle te zijn achteraf.
Als kind: alle 4 de wielen onder onze auto vandaan.
Ik had vroeger hele mooie stiften en een etui. En die zijn gestolen, eigenlijk vind ik dat nog steeds heel stom. Het waren echt mijn lievelingsstiften en ik weet nu nog precies hoe ze eruit zagen.


Oh en in groep 3 is mijn blokfluit gestolen na de kerstuitvoering. Ook heel stom, want had deze zelf uitgekozen als cadeautje.

Aanvulling: op de middelbare mijn sporttas. Hier zat ook een parfum in. Maanden later aan het eind van het jaar is de tas gevonden, zonder de parfum en deo.
anoniem_63bd6d1a17016 wijzigde dit bericht op 22-10-2019 21:20
19.55% gewijzigd
eckano schreef:
22-10-2019 21:17
Diepvriespizza’s... o_o
Tijdens mijn studententijd waren de pakken yoghurt van mijn plank in de gedeelde koelkast verdwenen. Ik hoop dat diegene ervan genoten heeft.
Alle reacties Link kopieren
Een hele oude fiets. En dan bedoel ik ook echt een heel oud barrel, dat doortrapte, een slag in het wiel had, niet meer remde, enz. Echt het soort fiets waarvan je gewoon zeker weet dat karma niet eens meer aan het werk hoeft, omdat een ongeoefende bestuurder er bij de eerste de beste bocht vol mee op zijn bek zal gaan. Ik heb echt zo hard gelachen toen ik er achter kwam dat hij gejat was.
nummer*zoveel wijzigde dit bericht op 22-10-2019 21:21
0.38% gewijzigd
In de trein, een levi's spijkerbroek uit mijn tas.
Ik had toendertijd maat 24 dus het was me een raadsel wat ze met zo'n smal broekje moesten.
PhiIae schreef:
22-10-2019 21:19
Tijdens mijn studententijd waren de pakken yoghurt van mijn plank in de gedeelde koelkast verdwenen. Ik hoop dat diegene ervan genoten heeft.
Zat geen chemisch experiment in?
Alle reacties Link kopieren
Er is maar 1x iets van me gestolen volgens mij. Mijn fietszadelhoesje. Wat was ik beteuterd zeg.
Alle reacties Link kopieren
Brood. Apart meisje waar ik destijds mee om ging. We deden samen boodschappen en ik zag (vanuit de gang) dat ze stiekem mijn brood uit mijn tas haalde en in haar tas deed. Niks van gezegd want ik was een beetje bang dat ze misschien ernstige financiële problemen had, maar nee dat bleek niet het geval. Voor de kick dus? :@@:
Oja, mijn brommer! Die stond bij een bushalte, omdat-ie niet meer reed. 100 jaar oude puch, kromgetrokken frame etc.
Suðri schreef:
22-10-2019 21:20
Zat geen chemisch experiment in?
Nee, ik was toen nog een brave eerstejaars studente ;-D
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
22-10-2019 21:19
Een hele oude fiets. En dan bedoel ik ook echt een heel oud barrel, dat doortrapte, een slag in het wiel had, niet meer remde, enz. Echt het soort fiets waarvan je gewoon zeker weet dat karma niet eens meer aan het werk hoeft, omdat een ongeoefende bestuurder er bij de eerste de beste bocht vol mee op zijn bek zal gaan. Ik heb echt zo hard gelachen toen ik er achter kwam dat hij gejat was.
Nou was jij daar mooi vanaf dan :-D
Alle reacties Link kopieren
Mijn fietstassen. Gloednieuw en duur, ik baalde als een stekker.

Een 'vriendin' die hier tijdelijk inwoonde heeft het ooit gepresteerd om, toen ik op mijn werk was, er vandoor te gaan met mijn halve huisraad, waaronder mijn favoriete truien, ringen, antiek serviesgoed etc. Het is al lang geleden maar mocht ik haar ooit nog tegenkomen dan krijgt ze met terugwerkende kracht een paar enorme beuken.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven