Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hallo!
Alle reacties Link kopieren
Hallo.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
:blob:
Alle reacties Link kopieren
Kon ik ineens niet meer reageren daaro.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Tvp
Te laat.

Ik moest lachen om de dagafsluiting van LV.
Alle reacties Link kopieren
Solo, je kunt je wei voorstellen hoe ik erbij zit bij teambuildings en andere bullshitbingo 😖
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik was nog aan het typen daar! :mad:


Ik plak het gewoon hier, heb het niet voor niets getypt


Mijn collega begon ook met een dagstart in haar vestiging,. Was een aanrader, zouden we allemaal in onze eigen vestiging moeten doen. Twee maanden later zat de klad er al in. Ben blij dat ik er nooit aan begonnen ben.
Ik ben beter in de dag-sluit, ik deel regelmatig complimenten uit over hoe lekker we gewerkt hebben die dag, als mijn team me gedag zegt terwijl ik de dag nog moet afronden in mijn kantoor...
anoniem_385856 wijzigde dit bericht op 25-10-2019 22:26
1.17% gewijzigd
-
ModeratorViva schreef:
25-10-2019 17:03
Geen idee! Heb je misschien een screenshot dat je zou kunnen sturen naar forum@viva.nl?

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Waarom zijn de andere opmerkingen van mij, aanvullend op bovenstaande, verplaatst?

Zet ze alsjeblieft even terug mod, ze horen hier.
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
25-10-2019 22:24
Hallo!
Ik had er nog een paar voor jou. Sorry, het kostte me wat meer tijd dan gedacht.
Life is short. Eat dessert first.
Ik begin de dag met een negeersessie. En als afsluiting een Go-fuck-yourself-assertiviteits-groet.

Hele goeie resultaten tot nu toe.
Lady*Voldemort schreef vrijdag 25 oktober 2019 22:23
Wij hebben een tijdje gehad dat we iedere dag na de dagstart (ook al zo'n achterlijke uitvinding) allemaal op de grond moesten gaan liggen om een minuutje of wat te planken. Voor de fittigheid en het groepsgevoel. Echt, wie verzint zoiets.

En daar heb je aan meegedaan? Volgens mij kijken ze gewoon hoe ver ze kunnen gaan voordat het werkvee in opstand komt.
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
25-10-2019 22:30
Ik begin de dag met een negeersessie. En als afsluiting een Go-fuck-yourself-assertiviteits-groet.

Hele goeie resultaten tot nu toe.
Zijn daar nog vacatures?
Alles komt goed, alleen de rest niet
RikM schreef:
25-10-2019 22:31
En daar heb je aan meegedaan? Volgens mij kijken ze gewoon hoe ver ze kunnen gaan voordat het werkvee in opstand komt.
Het verbaast me altijd hoeveel mensen dat dan ook echt leuk vinden. En vooral ook vinden dat je niet mag zeuren en de sfeer verpesten door niet mee te doen.
yasmijn schreef:
25-10-2019 22:31
Zijn daar nog vacatures?

Ja, maar zonder koffievlekken op je sollicitatie-mail maak je geen kans.
Suðri schreef:
25-10-2019 22:32
Het verbaast me altijd hoeveel mensen dat dan ook echt leuk vinden. En vooral ook vinden dat je niet mag zeuren en de sfeer verpesten door niet mee te doen.

Mij verbaast helemaal niets meer. Volgens mij is minstens de helft van Nederland compleet achterlijk. Of ze doen heel goed alsof.
Er was ook iemand die graag op anoniem wou vanmiddag, is dat bericht ook verplaatst/verwijderd?
RikM schreef:
25-10-2019 22:34
Mij verbaast helemaal niets meer. Volgens mij is minstens de helft van Nederland compleet achterlijk. Of ze doen heel goed alsof.
Ik heb altijd nog zo’n soort van hoop.
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
25-10-2019 22:32
Ja, maar zonder koffievlekken op je sollicitatie-mail maak je geen kans.
Oh, dat moet dan goed komen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
25-10-2019 22:34
Mij verbaast helemaal niets meer. Volgens mij is minstens de helft van Nederland compleet achterlijk. Of ze doen heel goed alsof.
Ik blijf me verbazen wat ze allemaal verzinnen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
doornroosje9 schreef:
25-10-2019 22:29
Ik had er nog een paar voor jou. Sorry, het kostte me wat meer tijd dan gedacht.
Dus, nu heb ik en geen extra chocolade en ik ben er nog. Een sorry is dan wel het minste wat je kunt zeggen.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
25-10-2019 22:26
Solo, je kunt je wei voorstellen hoe ik erbij zit bij teambuildings en andere bullshitbingo 😖
Nog een lange weg te gaan Yas, voordat je zover bent als ik en gewoon weigert.
Verplicht, my ass.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Coconuts12 schreef:
25-10-2019 22:39
Dus, nu heb ik en geen extra chocolade en ik ben er nog. Een sorry is dan wel het minste wat je kunt zeggen.
Smelt jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven