Tweede gaatje laten schieten?

09-11-2019 10:30 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb al een tijdje de wens om een tweede gaatje te laten schieten. De eerste keer is alweer een jaar of 8 geleden. Ik moet vanmiddag ergens zijn dus als ik het wil moet ik binnen een uurtje weg. Ik wil het heel graag maar ben een schijterd als het om naalden gaat.

Hebben jullie wat positieve verhalen om me over te halen?
'You can't always get what you want'
Heb jij even geluk dat ze het niet met naalden maar een schietpistool doen. Het is binnen een paar minuten gedaan en doet geen pijn, dus als je het graag wil, gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Omdenken:

Toen ik je topictitel zag kreeg ik preventieve verkramping van mijn bilspieren.
En toen ik zag dat jij S Freud heet schoot ik in de lach (ik weet nog niet goed of het uitlachen van mezelf of opluchting was)

Je. Kan. Het.

En ik lees laten hoe makkelijk het ging. :-D
Ben je al weg?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Het doet echt maar een paar seconden zeer, je hebt ook al een eerste paar gaatjes toch? Het is niet zo lekker, maar dat gaat ook weer weg.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Schieten is met een schietpistool. Dus ga je ze laten piercen of schieten?

Beiden paar minuten en klaar.

Of je doet het niet.
Mijn dochter van 11 heeft het vorige week laten doen. Duurde 1 seconde en ze zei dat het beetje prikte. Geen pijn. Als je het heel eng vindt kun je vragen of ze allebei je oren tegelijk doen.
Ik heb mijn tweede gaatjes als sinds m'n veertiende. Was echt prima te doen! Ik heb ze laten schieten.
Klonkje schreef:
09-11-2019 10:40
Mijn dochter van 11 heeft het vorige week laten doen. Duurde 1 seconde en ze zei dat het beetje prikte. Geen pijn. Als je het heel eng vindt kun je vragen of ze allebei je oren tegelijk doen.
Beetje goede juwelie doet dit niet meer, vaak eindigd door toch bewegen een van de 2 gaatjes schuin.
Alle reacties Link kopieren
Verstand op nul en gaaaaaan.

Ik heb er 3 in ieder oor en 1 hoog. Gogogo
Alle reacties Link kopieren
Het valt heel erg mee. Ik heb van de zomer samen met mijn dochter van 15 een 2e gaatje laten schieten.
Het is even een klein prikje en klaar.
Alle reacties Link kopieren
het is echt peanuts en het staat mooi, dus dat prikje is het waard. Lekker doen!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt die eerste gaatjes toch ook overleefd? Je gaat wel of je gaat niet, daar hoef je toch geen topic over te openen? Bovendien heeft het zoals gezegd niks met naalden te maken en dan nog: mijn dochter heeft sinds kort een helix piercing en die zou het ook zo weer doen.
Beter laat je het doen door een piercer, ja dat is inderdaad met een naald maar daar ga je echt niet dood van en je loopt niet t risico dat je oor beschadigd raakt wat vaak wel gebeurt met een zogeheten pistool.
Mijn dochter heeft vorig jaar, toen zij 10 was, 2e gaatjes laten prikken.
Zij gaf geen krimp en ook daarna nergens last van gehad.

Ik heb aan 1 oor vier gaatjes, lang geleden laten prikken, en ik vond alleen het 4e gaatje wat pijnlijker.
Ik vind her helemaal niet mooi. Ik heb zelf al 35 jaar vier gaatjes in mijn oorlellen, al 20+ jaar geen oorbellen meer, en drie van de vier gaatjes zijn nog open. Je blijft het dus altijd zien.
Alle reacties Link kopieren
Nooit schieten, maar laten piercen, met een naald dus.
Alle reacties Link kopieren
Heb het gedaan! Sloeg helemaal nergens op, viel onwijs mee. Vind het erg mooi staan :) heb wel het idee dat de 1 iets hoger zit maar daar moet je echt op letten. Nu goed schoonhouden
'You can't always get what you want'
Alle reacties Link kopieren
SigmundFreud221b schreef:
09-11-2019 13:09
Heb het gedaan! Sloeg helemaal nergens op, viel onwijs mee. Vind het erg mooi staan :) heb wel het idee dat de 1 iets hoger zit maar daar moet je echt op letten. Nu goed schoonhouden
Yay!
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
09-11-2019 11:40
Ik vind her helemaal niet mooi. Ik heb zelf al 35 jaar vier gaatjes in mijn oorlellen, al 20+ jaar geen oorbellen meer, en drie van de vier gaatjes zijn nog open. Je blijft het dus altijd zien.
Bij mij zie je het alleen als ik er weer iets doorheen heb gedaan. Ik heb zo’n 5 jaar geen oorbellen gedragen en je zag de gaatjes echt niet meer. Daarna zonder problemen weer oorbellen in gedaan en nu zie je het wel weer als ik niks draag. Maar na een tijdje wordt dat gewoon weer minder.
pamelacourson schreef:
09-11-2019 14:10
Bij mij zie je het alleen als ik er weer iets doorheen heb gedaan. Ik heb zo’n 5 jaar geen oorbellen gedragen en je zag de gaatjes echt niet meer. Daarna zonder problemen weer oorbellen in gedaan en nu zie je het wel weer als ik niks draag. Maar na een tijdje wordt dat gewoon weer minder.
Ik zie ze allemaal ook nog steeds. Die 10 in mijn oren, die in mijn neus en die in mijn wenkbrauw.

Wel ietsjes minder dan 15-20 jaar geleden maar alleen die in de neus en inoorschelp zijn echt dicht. Maar ook daar zie je het nog als je weet waat het gaatje zit.

Maar ik vind niet lelijk, als ik wil kan ik in de meeste nog oorbellen doen denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven