Welke nieuwe producten heb jij gekocht?

14-11-2019 05:25 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil dit topic starten omdat ik benieuwd ben naar welke nieuwe producten er momenteel allemaal op de markt zijn. Mijn vraag is daarom dus : Welke nieuwe producten heb jij de laatste tijd gekocht en getest?

Ik heb de Zwitsal deo met bloemige geur gekocht online bij de Albertheijn (er is momenteel 1+1 gratis).

Ik vind het een erg lekkere geur en ook een hele handige “meeneem” formaat van maar 100 ml deo flessen zijn meestal 150 ml. Dus ik was best wel verrast door het formaat ..ondanks dat het natuurlijk wel duurder is in verhouding..

Wat heb jij de laatste tijd “ getest”???
Het kan van alles zijn van voedingsmiddelen tot een lekkere nieuwe parfum of wat dan ook! Zowel negatieve als positieve beoordelingen zijn welkom.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond ze ook lekker! Maar het is toch een compressed deodorant? Dat je er dus wel net zo lang mee doet als een normaal formaat. Net als die kleinere formaten van Dove.

Laatst getest;

Tompouce kruidnoten van Hema :
Vond ze niet zo bijzonder en ook niet naar tompouce smaken. Ze zien er wel leuk uit om neer te zetten!

Coca cola zero Cinnamon :
Een héel subtiel vleugje kaneel in cola (drink verder nooit cola), maar dit vond ik best lekker en echt een gezellige herfst/winter smaak. :P

Fanta vlierbloesem/citroen :
Broer vond het lekker, ik vond het bitter en niet lekker. (Drink verder nooit frisdrank)

Dr oetker pizza met spinazie bodem, mozarella en champignons :
Heerlijk! Echt super lekker. En de bodem smaakt niet eens echt naar spinazie.

Ik lijk nu héel ongezond merk ik :proud:
Alle reacties Link kopieren
Voor nieuwe eetproducten is toch al een topic? Voor gebruiksvoorwerpen nog niet dacht ik
Alle reacties Link kopieren
CBD tabletten of capsules (weet niet meer). En dat hielp absoluut niet tegen de pijn die overigens momenteel ver in de remissie zit maar nog niet helemaal weg is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Vlierbloesem ruikt naar ongewassen was in de wasmand en vlierbessen hebben een grondsmaak. Dus kennelijk gebruiken ze de naam als koopargument voor de gebruiker die dat nog nooit echt geroken of geproefd heeft.

Vroegah als kind maakte ik potjes jam van vlierbessen. Kostte wel veel suiker en omdat ik het zelf maakte moest ik het ook zelf opeten. :rofl:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
De baby drinkfles van Sauvinex Zero Zero. Hij is een beetje vreemd gevormd met z'n kromme speen met gaatje aan de bovenkant (nouja, vreemd... eigenlijk best natuurlijk) en hij kan niet in de (universele) flessenwarmer, maar het is de enige fles die dochterlief accepteer. Dus wij zijn tevreden!

Nadeel van dat het nieuw is: er zijn nog weinig reviews over te vinden en ik vond €15 best wel weer een gok (met al 10 verschillende flessen in de kast).
Ik heb de Zwitsal deo met bloemige geur gekocht

Heet dat zo? Ze mogen nog wel even aan de naam werken. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Een andere categorie maar ik heb een voucher gekocht voor een verrassingsuitje / verrassingsdag als cadeau voor mijn man (en ik ga zelf ook mee :hyper: ). We gaan twee activiteiten doen en ergens lunchen maar komen er op de dag zelf pas achter waar doordat we steeds enveloppen mogen openen.
Het is een nieuw bedrijf maar lijkt me wel erg leuk, ben heel benieuwd! Wellicht iemand van hier er al mee bekend? https://www.floorverrast.nl/

Ik ben geen fan van frisdrank maar de fanta met vlierbloesem/citroen klinkt wel lekker!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk, envelop! Kun je ook kiezen uit verschillende categorieën uitje? Of zit er vragenlijst bij ofzo, waarmee het wat op je wensen/mogelijkheden wordt aangepast?
Veel plezier alvast!

Mijn topper: kokospepernoten van Bolletje.
Alle reacties Link kopieren
Envelop schreef:
14-11-2019 10:25
Een andere categorie maar ik heb een voucher gekocht voor een verrassingsuitje / verrassingsdag als cadeau voor mijn man (en ik ga zelf ook mee :hyper: ). We gaan twee activiteiten doen en ergens lunchen maar komen er op de dag zelf pas achter waar doordat we steeds enveloppen mogen openen.
Het is een nieuw bedrijf maar lijkt me wel erg leuk, ben heel benieuwd! Wellicht iemand van hier er al mee bekend? https://www.floorverrast.nl/

Ik ben geen fan van frisdrank maar de fanta met vlierbloesem/citroen klinkt wel lekker!
Zo leuk!
Alle reacties Link kopieren
Zo'n topic is er al: 'Nieuw in de winkel, is het wat?'
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Hertjehertje schreef:
14-11-2019 19:16
Klinkt leuk, envelop! Kun je ook kiezen uit verschillende categorieën uitje? Of zit er vragenlijst bij ofzo, waarmee het wat op je wensen/mogelijkheden wordt aangepast?
Veel plezier alvast!

Mijn topper: kokospepernoten van Bolletje.
Een vragenlijst idd, je kan dan aangeven of je allergieën/angsten hebt, hoe ver je max wilt rijden, waar je interesse ligt (natuur/cultuur/actief/iets nieuws leren etc). Ze vragen dan nog hoe laat je wilt vertrekken en een paar dagen vooraf hoor je of er een kledingadvies is of dergelijke. Ben ook echt benieuwd, heb er al heel veel zin in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven