Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)



Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Stom ***programma met die stomme bondjes-meiden, Tim eruit... :'( :'( :'(
Ik ga in mn bed liggen janken... ;-D
(Ik was al half afgehaakt want ik kijk ook Maestro, nu haak ik helemaal af hoor... boehoeoeoeoeoehhhh)
Alle reacties Link kopieren
Ja stom is dat, niet dat ik Tim zo leuk vond maar Mariana nog veel stommer.
Mariana vond ik stom maar nu vind ik haar wel leuk.
Tim was geweldig, een echte Robinson.
Alle reacties Link kopieren
Maandag bleh. Veel buikpijn gehad vannacht en ben al 2 keer naar de wc geweest. Als het woensdag nog is bel ik de huisarts dan is het een week.
Vorige week hadden we op dit moment ons laatste ontbijtje in de zon. Lijkt altijd zo snel weer lang geleden zo'n vakantie.
Gelukkig gaan we in januari weer weg, hoef ik niet heel lang te wachten. :P

Nou straks komt de kapster en vanmiddag dus gesprek.. Duimen maar.
Beterschap Dolfje,


Ik houd me ook rustig vandaag, heb al een paar dagen last van mn keeldoor verkoudheid.
Het is toch rotweervandaag dus ik yoga-spijbel lekker vandaag, mag van mijzelf :proud:
Beterschap voor de zieken en voor Dolfje nog mijn felicitaties :rose: :gift:
Succes met het gesprek, ik duim :cheer:
Afbeelding
Idd succes Dolfje, ik zal ook voor je duimen.
Goedemorgen Muis! :cheer:
Thanks Phoebje :bigkiss:
Zo ik heb ff wat kasten opgeruimd net.
Had ik weinig zin in maar ik begon me behoorlijk aan de rommel te ergeren,
het regent toch dus muziekje op en gaan met die banaan.
Alleen nog ff plastic e.d. wegbrengen en dan lekker chillen.
(Nog steeds keelpijn, begint irritant te worden...)
Moet je niet werken vandaag Phoebe?
Alle reacties Link kopieren
Plastic wegbrengen heb ik ook net gedaan en een paar boodschappen. Ook nog even pokemon gespeeld maar vind het te koud. Over een uurtje op pad voor het gesprek. Mijn haren zitten in elk geval weer netjes dus daar kan het niet fout mee gaan :P
Jij kunt het Dolfje!!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind ook dat ik het eigenlijk wel verdien maar ja je weet nooit natuurlijk.
Goedemiddag allemaal! Lang weekendje Texel was enorm vet. Het met een Kite gespeeld met windkracht 7. Het is immens gaaf om meters vooruit te worden getrokken (glijdend terwijl je staat) over het natte zand heen. :hyper: Ook wel enigzins overweldigend als je beseft wat voor kracht wind is natuurlijk, maar het was ontzettend gaaf. :D

Verder was het hele weekend tof: uitgaan, hardlopen, zwemmen, kampvuren, slap gelul in de groep, goed eten ën de lange wandelingen langs de stranden en duinen! :D
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Thubble!
Tijdens onze laatste vakantie waren ze daar ook flink aan het kitesurfen, maar dan met wat mooier weer dan hier :P ik durf het niet. Man zou het wel willen maar vond de lessen daar te duur. Gelukkig want ik vind het doodeng.

Vandaag is het wel echt erg donker weer zeg, ik heb al de hele dag de lamp aan.
De strijk is gedaan en de ovenschotel voor vanavond staat ook al klaar dus straks lekker makkelijk.
Nou, het was geen kite surfen. Het was met een kite, gewoon vliegeren zeg maar, zonder lessen. Die kite was van één van de mensen die daar vaak heen gaat. :D Ik wilde dat wel proberen. :D
Alle reacties Link kopieren
Ja dat snap ik maar dan nog vind ik het heftig, ik heb ze op Texel inderdaad ook wel met die dingen bezig gezien op het strand.

En nu zal ik eens gaan dus duimen allemaal!
Muis: ik werk niet op maandag, over een tijdje trouwens weer wel maar nu nog even niet. (Ik werk sowieso niet zoveel want dat kan ik niet. Lang verhaal)
Ik kan overigens niet goed op mn kont zitten, heb iets gedaan wat ik al tijden uitstel, heb een paar kasten opgeruimd, heerlijk!
Thlubbe: :hello: wat fijn dat het zo leuk was!
Dolfje: succes!!!! :cheer2: :cheer2: :cheer2:
No problem Phoebs, ik weet dat je deeltijds werkt, maar het was me ontgaan dat je ook maandag niet werkte? Een mensmuis kan ook niet alles onthouden hé :D
Vivamuis schreef:
18-11-2019 16:09
No problem Phoebs, ik weet dat je deeltijds werkt, maar het was me ontgaan dat je ook maandag niet werkte? Een mensmuis kan ook niet alles onthouden hé :D
Inderdaad, geen drama hoor..
Ik ga overigens weer wel op maandag werken vanaf januari. (Ruilen met collega)
Alle reacties Link kopieren
Zo ik ben weer thuis, heen en terug door de regen dus hopelijk was het het waard. Nou ja ze hebben in elk geval gezien dat ik toch nog een beetje ambitie heb.
Morgen een gebroken dienst dus s’morgens en dan naar huis en dan om 5 uur weer terug, in de zomer vind ik dat niet erg maar nu brrrr.
Goedemorgen, bijna middag.
Keelontsteking is nog niet over, maar ik ben lekker wel naar yoga geweest, en straks werken. (Bij keelontsteking ben je niet echt ziek i.m.o als je geen koorts hebt)

Joepie, geen regen meer, het is hier best lekker weer!
Fijne dag allen!
Alle reacties Link kopieren
Hier schijnt ook de zon maar ik vind het wel koud maar dat ik denk ik omdat ik een beetje moe ben van het wakker liggen door de buikpijn. Ben nu even thuis en dan vanavond weer werken.
Heb nog niks gehoord over het gesprek.
Wat is het hier stil. Heeft niemand wat te zeuren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven