Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)



Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Altijd maar ik was werken en nu weer onderuitgezakt thuis. Ik heb hoofdpijn.
En het is meteen weer druk op het werk met extra activiteiten en ik vind dat ik best eens mag overslaan en eens niet mee ga werken. Maar ja ik voel de bui voor volgende week alweer hangen.
RikM schreef:
19-11-2019 21:26
Wat is het hier stil. Heeft niemand wat te zeuren?
Ik wel, nog steeds behoorlijk last van mijn keel, ik moet van apotheker en zwager die arts is naar de dokter omdat het erg veel pijn doen ondanks pijnstilling :'(
Auww :'(
Phoebemeaculpa schreef:
19-11-2019 21:51
Ik wel, nog steeds behoorlijk last van mijn keel, ik moet van apotheker en zwager die arts is naar de dokter omdat het erg veel pijn doen ondanks pijnstilling :'(
Auww :'(

Sterkte. :hug:
Beter maar even langs de huisarts als het zo heftig is.
Dank Rik, ik ga morgen meteen bellen.
Wauw ik neem es iets aan van anderen, dat mag in de krant... ;-D
Alle reacties Link kopieren
Bleh hier in Kyoto is het ook koud aan het worden :cry: Nhja kan mijn winterjas uit de koffer scheelt weer gewicht.

Morgen naar het volgende hotel eindelijk een normaal bed :yes:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
20-11-2019 05:07
Bleh hier in Kyoto is het ook koud aan het worden :cry: Nhja kan mijn winterjas uit de koffer scheelt weer gewicht.

Morgen naar het volgende hotel eindelijk een normaal bed :yes:
Waarin sliep je tot nu toe dan Rouge?

On topic : wakker sinds 04:41u blegh :"-(
:hello: :hello: :hello: Hoi Rouge!!!!
Ik hoop verder dat je het leuk hebt!!

Ik word ook blij wakker want eindelijk minder pijn!!!
Ik kijk het nog even een dagje aan, als ik vanmiddag weer verrek van de pijn bel ik morgen de huisarts.

Goedemorgen!! :sun: :daisy:
Oh ik wat jullie kwijt! Maar weer gevonden :-D

Vandaag naar een symposium aan de andere kant van het land. Ik heb zin in het symposium, maar niet in de lange reis erheen en terug. Waarom ze dit soort dagen niet een beetje centraal regelen blijft me een raadsel :-?

Ik ga zo even bijlezen!
Is dit meer een zeurtopic of meer een kletstopic? Ik wil alleen even komen zeuren. Op BBC 1 is een nieuwe serie gestart, Temple, waarvan ik vaak voorstukjes zie. De eerste keer dat ik het voorstukje zag dacht ik 'Hee dat lijkt Carice van Houten wel'. Toen begon ze te praten en wist ik zeker dat het Carice was. Wat een vreselijk accent. Telkens weer tenenkrommend. Niet dat ik accentloos Engels spreek, maar ik speel dan ook niet in een Britse serie.

Zo hehe, dat zat me al een paar weken hoog :P
Alle reacties Link kopieren
Het is beide rookgordijn!


Goedemorgen allemaal.
Ik lag gisteren best vroeg in bed en heb best ok geslapen gelukkig maar ik was ook zo moe.
Kraaienpootje: zoekt en gij zult vinden :hello:
Rookgordijn, het is in eerste instantie een zeurtopic wat inmiddels ook een kletstopic geworden is.
Idd allebei dus.
Wees welkom! :hello: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
[quote=Vivamuis post_id=30642553 time=1574222988 user_id=385907]
Waarin sliep je tot nu toe dan Rouge?

Futon bedden zijn soort van dikke matrassen ligt op zich wel
Lekker heur alleen de laatste was nogal hard :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het vandaag nog even aan met die darmen en als het nog zo is bel ik morgen de huisarts al lijkt het nu op dit moment iets minder pijnlijk maar zit nu aan mijn ontbijtsmoothie en thee.
Dadelijk eerst een vergadering en dan weer tot 16:00 werken. En moet wat activiteiten voor kinderen in december gaan voorbereiden de komende weken dus daar moet ik ook eens wat tijd voor inplannen.
Welkom gordijn!!
Wat die afstanden naar vergaderingen betreft geef ik je gelijk kraaienpootje.
En een accent vind ik ook niet altijd sexy op tv sullewemasegge :mrgreen:
Rookgordijn1 schreef:
20-11-2019 07:16
Is dit meer een zeurtopic of meer een kletstopic? Ik wil alleen even komen zeuren. Op BBC 1 is een nieuwe serie gestart, Temple, waarvan ik vaak voorstukjes zie. De eerste keer dat ik het voorstukje zag dacht ik 'Hee dat lijkt Carice van Houten wel'. Toen begon ze te praten en wist ik zeker dat het Carice was. Wat een vreselijk accent. Telkens weer tenenkrommend. Niet dat ik accentloos Engels spreek, maar ik speel dan ook niet in een Britse serie.

Zo hehe, dat zat me al een paar weken hoog :P

In de jaren '90 hadden we Jeroen Krabbé (de vader van), vreselijk was dat. Die zat ook in hele grote films, zoals James Bond en zo. Niet om aan te horen.
Toch maar gebeld want ik kon anders maandag pas terecht.
(En met brufen gaat het wel maar das niet echt ideaal natuurlijk...)

Heb wel zangles af moeten zeggen vrijdag :'(
RikM schreef:
20-11-2019 09:33
In de jaren '90 hadden we Jeroen Krabbé (de vader van), vreselijk was dat. Die zat ook in hele grote films, zoals James Bond en zo. Niet om aan te horen.
Al vind ik die films niet te pruimen.
Wat een onzin scenes altijd :@
Wat is het koud!!
Heerlijk was het vanochtend. Ik liep in mijn t-shirt, vest had ik uitgetrokken want ik kreeg het te warm. Ik merk echt dat ik een uitzondering ben daar in haha. Het was echter wel windstil en het zonnetje begroette me slaperig toen ik naar werk liep. Dat het maar lekker koud mag worden komende maanden.

De charme van kou heb ik lang geleden omarmt en heb er nog altijd geen spijt van! :D Goedemiddag trouwens!
Nou ik vind het ook r*t* koud...

Pffff net thuis, ik ben weer gesloopt.
Nog 1 dagje en dan alweer weekeeeend :hyper:
Voor de meesten inderdaad nogal koud, maar goed voor Thlubbe dat het voor hem precies goed is!
Ik had lekker mijn dik donsjack aan met bijpassende sjaal en heb heerlijk in het centrum gewandeld tijdens de lunchpauze. Dus geen koude gevoeld.
Het zonnetje scheen inderdaad prachtig :sun:
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag in de pauze ook naar buiten geweest en dat was ok, nu wordt het weer koud!
dolfje wijzigde dit bericht op 20-11-2019 18:20
1.78% gewijzigd
Idd Muis, zolang je je erop kleedt is het best lekker.
Ik ben half afgevroren vandaag. In totaal 5 uur op de motor gezeten. Echt zo koud! En zo mistig!
Kraaienpootje schreef:
20-11-2019 21:56
Ik ben half afgevroren vandaag. In totaal 5 uur op de motor gezeten. Echt zo koud! En zo mistig!
Op de motor???? Met dit weer????
Ieieieieks!!!
Ik heb jaren een snorscootertje gehad, Met deze temperaturen ging ik daar echt niet op zitten want idd je bevriest zowat...
Het ging goed maar ik heb ineens een meeeeeeehhh stemming.... :thunder: O_o
Nou ja gaat wel weer over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven