Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)



Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Van waar die stemming Phoebe? :hug:
Vivamuis schreef:
20-11-2019 22:14
Van waar die stemming Phoebe? :hug:
Dank Muis, door mijn oudste zus, lang verhaal.
(Wat ik liever niet openbaar bespreek. Pben mag uiteraard wel)

Verder, met man 3 gaat het niks worden, misschien lullig maar ik wil niet.
Of het is te snel of ik heb geen interesse in hem (hij is een beetje saai.. niet veel boeiend gespreksstof) of allebei maar ik kan het niet en ik wil het niet. Eigenlijk misschien zelfs met niemand momenteel, ook niet daten of zo.
Ik ben even moe van alles en ik heb er momenteel geen behoefte aan, ik vind het wel fijn alleen en ik heb rust nodig.
En dat voelt goed, erg goed.
Ook mezelf aanleren dat dingen mogen ipv moeten, wat Rik ook al zei. (Een pleaser moet veel van zichzelf)

Goedemorgen!
Afbeelding
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 21-11-2019 11:12
10.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Ik heb geen zin om te gaan werken, wil gewoon lekker warm binnen blijven vandaag.
Ik ook, wil nog een paar series bingen...
Gelukkig hoef ik vanmiddag pas te werken dus kan ik de komende uren lekker bankhangen, en dat ga ik ook doen.
Keelpijn lijkt eindelijk over :cheer: :puh: :blob:
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat keelpijn over lijkt!
Bij mijn darmen gaat het ook wel wat beter. Het is nog niet normaal maar heb in elk geval niet meer constant pijn dus kijk het even aan nog, wordt het erger bel ik naar de huisarts maar ik verwacht( en hoop) dat eigenlijk niet.
Om 16:00 ben ik alweer klaar vandaag dus dan tijd voor series, wil verder met the crown. En vanavond komt mijn pakje met wat nieuwe kleren,altijd leuk :P
Goedemorgen liefjes.
Fijn dat de keelpijn al wat beter wordt Phoebe. Maar au dat je zus-issues hebt. Zo verdrietig. Mijn pb staat open als je wat wilt praten. Ik kan me maar gelukkig prijzen met mijn kanjer van een zus ♥
Dank je voor de koffie, lekker :koffie:
Hoe gaat het met de buik Dolfje?
Thlubbe: heerlijke frisse dag voor jou :cheer:
Rouge: alles oké in Japan? Nog wat leuks beleefd?
Alle reacties Link kopieren
Rookgordijn1 schreef:
20-11-2019 07:16
Is dit meer een zeurtopic of meer een kletstopic? Ik wil alleen even komen zeuren. Op BBC 1 is een nieuwe serie gestart, Temple, waarvan ik vaak voorstukjes zie. De eerste keer dat ik het voorstukje zag dacht ik 'Hee dat lijkt Carice van Houten wel'. Toen begon ze te praten en wist ik zeker dat het Carice was. Wat een vreselijk accent. Telkens weer tenenkrommend. Niet dat ik accentloos Engels spreek, maar ik speel dan ook niet in een Britse serie.

Zo hehe, dat zat me al een paar weken hoog :P
En dan te bedenken dat ze makkelijk een taal coach kan inhuren.
Ik klink als een platte Amerikaan als ik Engels praat maar volgens mij Australische vriendin van het reuze mee :rofl:

@ muis gaat goed hoor vorige bericht was fout gegaan :roll: valt niet mee typen op je tel.

uhm ja nu je het zegt ik ga nooit meer klagen over de “Nederlandse” spits .... vanmiddag ging ik terug naar mijn hotel en de metro die ik moest hebben was PROPvol o_o denk haringen in een tondus ik dacht neem de volgende.
Iemand anders dacht daar anders over en heeft zich letterlijk naar binnen gepropt een hoop geduw maar het lukte ik wist niet of ik moest lachen of gewoon verbaasd zijn.

Ook heb ik regenboog suikerspin gehaald stevig geluncht dus mijn avond eten was een pak noedels en een bakpou broodje

Even met moeders gefacedtimed. Hoorde meteen hoe koud het in NL is. Ik blijf voorlopig nog ff denk ik :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Oh was het net zo erg als je in de filmpjes van Japan ziet Rouge?

Fijn dat je keelpijn minder wordt Phoebe! Ik denk dat ik het van je aan het overnemen ben, want ik heb sinds vanmorgen keelpijn :-( Vorige week ook al een dag, maar met wat rust nemen (afspraken afzeggen en thuis werken) was het weer voorbij. Maar nu weer terug..... En ik heb geen tijd om nu ziek te worden, want ik heb allerlei dead-lines de komende weken!

Nog 4 weken volhouden en dan een paar weken de tijd om ziek te zijn en te relaxen!

Sporten vanavond maar afgezegd. Vanavond lekker op de bank met een dekentje... Vriend wilt ook naar mijn huis komen, maar ik heb eigenlijk meer zin in een avondje op mezelf zijn. Ik blijf het lullig vinden om dat tegen hem te zeggen, het is zo'n schat!
Alle reacties Link kopieren
Hm het duimen en succes wensen heeft niet geholpen helaas..maar ja ik had ook al het gevoel dat ik het gesprek niet goed had gedaan. Stom vind ik het en stom dat ik er nu van baal.
Ik heb het even gemist: wat voor gesprek heb je gehad Dolfje?
Alle reacties Link kopieren
Een interne sollicitatie. Geen andere echte functie maar meer een taak erbij. En ik dacht eigenlijk best kans te maken maar ja ik zei al je weet het bij ons nooit.
Oh balen! Dat is jammer Dolfje!
Alle reacties Link kopieren
Ja stom is dat, je reageert en wil het dan toch en dus dan toch teleurgesteld. Terwijl er voor mij nu niks verandert. Maar ja wie weet in de toekomst toch weer iets.
Alle reacties Link kopieren
Oh heb trouwens toch de huisarts gebeld en moet morgen ontlasting brengen want dat gaat op kweek. Toch even laten nakijken of er geen bacterie oid in zit.
Ik dacht dat het beter ging maar vanmiddag in mijn pauze tijdens het boodschappen doen sloeg ik weer dubbel van de pijn en moest heel snel terug naar netwerk en naar de wc..
Aloha, daar was ik weer.
Helemaal gesloopt, was langer op werk gebleven omdat ik zat te klooien met een of andere map die ik op een of andere manier op mysterieuze wijze uit mn werkmail had laten verdwijnen...
Ik had wat in de koelkast maar dat schuift door naar morgen want ik mocht zoete aardappelfrietjes en een vega burger halen van mezelf :proud:

Dolfje: balen dat je het niet geworden bent, maar ook weer geen ramp. Goed dat je het toch geprobeerd hebt en volgende keer beter.
Goed dat je het toch even na laat kijken bij de dokter, je hebt er volgens mij erg veel last van dus beter het zekere voor het onzekere nemen lijkt me.
Kraaienpootje: he wat vervelend, blijkbaar heb ik je digitaal aangestoken, snorry ;)
Rouge: klinkt leuk allemaal! Heb ik in Londen wel eens gehad, dat ik wel in een stampvolle metro stapte... Ik kan daar totaal niet tegen dus toen ben ik flauwgevallen. (Ik heb wat met flauwvallen in wereldsteden, in Parijs ook, 4 x achter elkaar. Toen ben ik met een ambulance met gillende sirenes opgehaald en naar het ziekenhuis gebracht. Echt dat krijg ook alleen ik voor elkaar he... ;-D)
Regenboog suikerspinnen, bestaan die? Dat wist ik helemaal niet!!
Geniet nog lekker van je vakantie!!!!

Zo ik heb weekend, ik doe helemaal niks meer vandaag....
dolfje schreef:
21-11-2019 16:48
Hm het duimen en succes wensen heeft niet geholpen helaas..maar ja ik had ook al het gevoel dat ik het gesprek niet goed had gedaan. Stom vind ik het en stom dat ik er nu van baal.
Balen mag lieverd.
Jezelf stom vinden hoeft niet.
Je gevoel over het gesprek klopte dus.
Jammer en bummer, maar nu heb je kans op misschien nog wat veel interessanters in de toekomst 😘
Inderdaad Dolfje, je hebt het in ieder geval geprobeerd.

Goedemorgen!!
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Ik wil uitslapen! :@

Heb de eerste buikkrampensessie alweer gehad.

Moet voor ik ga werken dus even wat inleveren bij de huisarts en wil ook vast 2 enveloppen en kaarten halen want hebben morgen 2 feestjes. Ook niet fijn met die buik zo maar ja.
Alle reacties Link kopieren
@kraaienpoot idd echt niet normaal

@phoebes daar ben ik ook bang voor geweest gelukkig niet gebeurd *klopt af*
Ja in Harajuku wijk kan je veel aparte dingen vinden qua eten eigenlijk zijn het meer (Mega)UFO vorminge suikerspinnen maar ze verkochten het ook in bekertjes dus heb maar een kleine genomen Hihi

Vies weer vandaag, hou kimono dag in bed hahah. Ben alleen vanmorgen even naar de 7/11 gerend (dat is een soort AH to Go 2.0 ) En heb wat broodjes en
Snacks gekocht straks even mijn koffer opnieuw inpakken en missg eruit voor het avond eten
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ben je daar alleen Rouge? En hoe lang blijf je weg? Mijn vader heeft er jaren geleden een tijdje gewoon maar toen is het er helaas nooit van gekomen om hem te bezoeken, ik zou er best eens heen willen maar de reis is duur geloof ik hè?

Ik deed de gordijnen open en het was grijs en nat maar nu schijnt de zon, ga ik meteen even op pad voor de dingen die ik moet doen.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
22-11-2019 09:12
Ben je daar alleen Rouge? En hoe lang blijf je weg? Mijn vader heeft er jaren geleden een tijdje gewoon maar toen is het er helaas nooit van gekomen om hem te bezoeken, ik zou er best eens heen willen maar de reis is duur geloof ik hè?

Ik deed de gordijnen open en het was grijs en nat maar nu schijnt de zon, ga ik meteen even op pad voor de dingen die ik moet doen.
Neuh hahaha met vriend. In mijn eentje zou ik het niet overleven denk ik.
Nouu de vliegtickets en je verblijf is het duurst maar eten is er super goedkoop Duurste wat we betaald hebben voor eten was nog geen 35€ .

En er zijn veel 7/11’s of family market en daar kan je verse broodjes halen of warme snacks voor weinig geld.

Ik denk dat je met een groepsreis meer kwijt bent.
Gaaf dat je vader er ooit gewoond heeft het is een heel bijzonder land en cultuur al spreken ze heel
Weinig/beroerd Engels maar ze zijn wel vriendelijk
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat ik toch man eens probeer over te halen maar we ( vooral ik) hebben nog best veel landen op mijn wensenlijstje staan om te bezoeken.
Het eerstvolgende tripje is ook al geboekt, gaan in januari een week naar een Canarisch eiland met vrienden. Ff er tussenuit in de winter.
Voor komend jaar zit ik een beetje te denken aan verschillende dingen, zou graag naar omgeving BilBao/ San Sebastián gaan maar wil misschien ook eens de andere kant op richting Hongarije. Eventueel met de auto en tent mee.
Goedemorgen! Ik ga vanavond vroeg naar bed, ik heb weer een oude (hardnekkige) slechte gewoonte opgepikt, veels te laat naar bed gaan, omdat ik het toch wel red. Heb afgelopen nacht vier uur geslapen, de andere dagen van de week was het niet veel beter, vijf uur op z'n meest. :facepalm:

Vanaf vanavond gaat het weer 7-8 uur worden. :) :mrgreen: Het is ook niet alsof ik niet kan werken met zo weinig slaap, maar ik weet gewoon dat het niet goed is (op de lange termijn).
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
22-11-2019 11:00
Misschien dat ik toch man eens probeer over te halen maar we ( vooral ik) hebben nog best veel landen op mijn wensenlijstje staan om te bezoeken.
Het eerstvolgende tripje is ook al geboekt, gaan in januari een week naar een Canarisch eiland met vrienden. Ff er tussenuit in de winter.
Voor komend jaar zit ik een beetje te denken aan verschillende dingen, zou graag naar omgeving BilBao/ San Sebastián gaan maar wil misschien ook eens de andere kant op richting Hongarije. Eventueel met de auto en tent mee.

Gewoon doen :lol: , je maakt het zo duur als je zelf wilt, Wij hebben meerdere steden aangedaan en bleven dan 3-4 dagen. Ik vond als ik al
Zo ver ga wil ik wel wat meerdere steden zien, en niet op een plek blijven.

Ooh heerlijk ik ben dol op
Eilanden welke wordt het? Ik heb ook een flinke reis lijst helaas verschillen vriend en ik enorm daarin.
Hij wilt het liefst naar “koude” landen en op doe vakantie en ik wil meer city trips en liever warmere gebieden en een of 2 dagen naar het strand.

Dat klinkt ook leuk, Hongarije ben ik ook
Geweest , Budapest dan mooie stad ook niet duur ;-) . ik wil nog graag naar Sevilla staat al heel lang op mijn verlanglijst maar vriend ligt dwars.
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven