Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)



Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Tintel ik ben ook een koukleum, en het is nu ook gewoon koud.
Van mij mag het het hele jaar wel zomer zijn.


Man 2 liet trouwens weer van zich horen, die gast weet echt niet wat ie wil en ik ben er helemaal klaar mee.
Vond ie niet zo leuk ;-D
(En toen gedroeg ie zich als een klein kind die zn zin niet kreeg. Niet erg aantrekkelijk)
Ik vind het wel even lekker zo alleen.
(En volgens mij hebben mannen daar een of andere sensor voor of zo, ze staan nog net niet in de rij... :facepalm:
Wel mannen tot nu toe die ik niet wil of te ingewikkeld zijn maar das een kwestie van geduld ;) )
RikM schreef:
23-11-2019 17:54
Dat is inderdaad veel aantrekkelijker. :sarcastic: ;-)
:proud:
Nou ik vind dat wel aantrekkelijk hoor Tintelfris, als ie goed kan koken tenminste.
(Heb 10 jaar samengewoond met een professionele kok.
Die was achteraf niet de ideale partner maar hij kon erg lekker koken :-P) :-P) :-P) )
Goedemorgen.
Nutteloze overdenking van vandaag: ik heb al drie dagen flinke spierpijn van de yogales van vrijdag.
Ik ga zo daarom maar even naar yoga.
Is dat eigenlijk niet hetzelfde als je klem gaan zuipen omdat je een ontzettende kater hebt :biggrin:?

Goedemorgen.
Maandag. Meeeeehhh... :thunder:
Goedemorgen!

Ik vind het altijd wel lekker, sporten met een beetje spierpijn. Daarna is het meestal ook wel over. Maar misschien ben ik wel gewoon een beetje masochistisch (geen idee of ik dat goed schrijf :-/ )

Ik ben nog steeds grieperig-achtig. Ik heb mijn afspraken buiten de deur maar afgezegd en blijf maar thuiswerken. Ik ben toe aan vakantie en een poosje rust!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag, ik was vroeg werken maar ben alweer thuis. Even naar de markt geweest voor fruit en straks nog even glas en plastic wegbrengen en wat strijken en natuurlijk koken maar verder ben ik lekker rustig vandaag.
Goedemiddag allemaal. Even klagen in dit topic. Ik moet er vanavond even serieus voor zitten om weer een programma bij elkaar te pennen wat betreft fitness oefeningen. Ik doe inmiddels al acht weken hetzelfde en de motivatie wordt gestaag minder, bah, ik doe ze nog wel, maar een fris programma doet wonderen. Moet ik wel eerst voor elke spiergroep twee oefeningen gaan verzinnen, bah. :(

Waar ik dan wel weer zin in heb is ze uitvoeren. :rofl: Hoe is het met iedereen hier?

@phoebs Dat is niet helemaal hetzelfde. Yoga is beweging en vooral bij yoga stimuleert dat de bloedcirculatie door de manier van bewegen en rekken. In theorie, maar ook zeker in de praktijk kan dat zeker een goed middel zijn tegen spierpijn, als je maar niet te ver doorschiet natuurlijk. Als de spierpijn komt omdat je *gister* intensief hebt gesport is het enigzins een ander verhaal, maar dan nog zou beweging beter zijn dan de hele dag stilzitten. :) Wat Kraaienpootje zegt herken ik dan enorm goed. Mits het niet enorme spierpijn is, maar dan is het sowieso al verkeerd gegaan, als het enorme spierpijn is. :P Beterschap trouwens kraai!
Alle reacties Link kopieren
Ik had vanmiddag ook weer eens willen gaan sporten maar had toch weer/nog behoorlijk buikkrampen, ben dus maar een stukje gaan wandelen.
Ik las laatst iemand die zei dat yoga eigenlijk gewoon langzame karate is. Sindsdien ben ik fan. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Yoga is mega goed tegen spierpijn :lol: een keer had ik super veel pijn in mijn boven iets te enthousiast gesquat dus ik mezelf naar yoga slepen anderhalf uur later weg :biggrin:

Ik geef mezelf een paar dagen rust en daarna ga ik ook weer aan het sporten mijn buik ziet er door al die rijst/noedels uit alsof ik 3maanden zwanger beni wish :hihi: Moet wel in mijn kerst outfit kunnen.

Gaat goed hier zit een beetje te klooien vertrek over een paar naar het vliegveld vakantie is voorbij :cry: Ben wel blij dat ik naar huis ga weer in mijn eigen zachte bed met 2 kussen volgens vriend ben ik verwend :-? Neem volgende keer een extra kussen mee :mrgreen:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Thlubbe schreef:
25-11-2019 15:32
Goedemiddag allemaal. Even klagen in dit topic. Ik moet er vanavond even serieus voor zitten om weer een programma bij elkaar te pennen wat betreft fitness oefeningen. Ik doe inmiddels al acht weken hetzelfde en de motivatie wordt gestaag minder, bah, ik doe ze nog wel, maar een fris programma doet wonderen. Moet ik wel eerst voor elke spiergroep twee oefeningen gaan verzinnen, bah. :(

Waar ik dan wel weer zin in heb is ze uitvoeren. :rofl: Hoe is het met iedereen hier?

@phoebs Dat is niet helemaal hetzelfde. Yoga is beweging en vooral bij yoga stimuleert dat de bloedcirculatie door de manier van bewegen en rekken. In theorie, maar ook zeker in de praktijk kan dat zeker een goed middel zijn tegen spierpijn, als je maar niet te ver doorschiet natuurlijk. Als de spierpijn komt omdat je *gister* intensief hebt gesport is het enigzins een ander verhaal, maar dan nog zou beweging beter zijn dan de hele dag stilzitten. :) Wat Kraaienpootje zegt herken ik dan enorm goed. Mits het niet enorme spierpijn is, maar dan is het sowieso al verkeerd gegaan, als het enorme spierpijn is. :P Beterschap trouwens kraai!
Ik denk dat je gelijk hebt.
Heb even overlegd met de docent en spierpijn is niet erg. Het zat enkel nog aan de linkerkant, hij zei doe met die kant gewoon rustig aan met de houdingen.
Dat heeft geholpen, het is namelijk gewoon over :yes:
He ik begin er echt lol in te krijgen. En sinds ik twee x per week een lesje doe begin ik echt soepeler te worden. Dat had ik echt niet verwacht. Yoga is gewoon mijn sport.
Veel mensen denken overigens dat het weinig voorstelt maar daar klopt niks van.
(Bewijs is de vele spierpijnen...)

Rik: ;-D

Rouge: wat jammer, time flies when u have fun.
Goede reis alvast!!!
Alle reacties Link kopieren
@ Phoebes zeker :cry: thanks mop :bigkiss: ik ben ook dol op yoga, na de eerste les had ik overal spierpijn niet normaal, maar je wordt idd soepeler na verloop van tijd en ik slaap ook veel beter :biggrin:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Eigenlijk hoef ik pas om 10 uur de deur uit maar ga zo maar vast in plaats van donderdagmorgen. Was toch al vroeg wakker. Vroeger sliep ik nog wel eens langer, dat wil ik nu ook!
Afbeelding
Blij dat de spierpijn minder werd phoebs! Een dag waarvan je weet dat je uit kan slapen is altijd fijn Dolfje.

Ikzelf voel een licht koutje opkomen denk ik. Lichtelijk alst van m'n keel. Kijken of fitness dit ook enigzins tegen kan houden. Zou mijn eerste 'zeikziekte' zijn sinds januari. :)
Thlubbe schreef:
26-11-2019 09:35
Ikzelf voel een licht koutje opkomen denk ik. Lichtelijk alst van m'n keel. Kijken of fitness dit ook enigzins tegen kan houden. Zou mijn eerste 'zeikziekte' zijn sinds januari. :)

Volgende keer toch maar een jas aan? ;-)
Rik :rofl:
Thlubbe: :rofl: zeikziekte
Hopelijk valt het mee.

Ik was ook wat later wakker, was vroeg wakker geworden maar mn bedje was nog zo lekker en was weer in slaap gevallen tot ik uit bed getrommeld werd door twee pluizebolletjes die ontbijt wilden.. :@
(Ze brengen me niet eens eerst koffie, nou ja zeg...)
RikM schreef:
26-11-2019 09:38
Volgende keer toch maar een jas aan? ;-)
Liep vanochtend ook in een tshirt... Van temperatuur wordt je niet ziek, hooguit verzwakt, maar aangzien ik enkel in tshirt loop als ik het warm heb, betwijfel of dat het geval was. Het valt wel samen met de incubatietijd van een collega die gister symptomen had en vandaag ziek is. Alleen had hij die symptomen veel erger dan ik dat nu heb. Lekker aan de thee met gember voor mij vandaag. Ook weet ik dat mijn keelgebied zo ongeveer één van de zwakste plekken in mijn lichaam is als het aankomt op weerstand. Gaat wel goedkomen. :)

@phoebs, ja, een zeikziekte, zo noem ik dat, Niet echt ziek, maar gewoon kwakkelig, zoals een hoofpijntje, een kuchje of krampjes. Niet echt 'ik moet in bed blijven ziekte'.
Ik ken het, idd een goede benaming.
Mijn zeik-keelpijn is gelukkig over na dik een week...
Ik ben ook nog steeds 'zeik-ziek'. Het blijft maar hangen, ik kom er niet vanaf! :cry:

Ik heb een werk-dilemma. Ik had al half een klus toegezegd voor een nieuwe opdrachtgever. Maar nu vraagt een van mijn huidige opdrachtgevers of ik niet langer zou willen blijven om de klus waar ik nu aan werk verder af te maken (opdracht loopt in december af). Mijn huidige opdracht is dicht bij huis en ze betalen veel meer. Ik heb het naar mijn zin en wil graag verder met de klus. Maar ik heb ook al half toegezegd aan de ander en dat is ook een leuke uitdaging.

Allebei kan ik niet gaan doen, want ik zou juist minder gaan werken :frusty:
Zucht. Ik moet toch snel een knoop doorhakken, maar ik ben daar echt niet goed in.
Alle reacties Link kopieren
Ah succes met de knoop doorhakken Kraaienpootje!

Mijn pauze/tussenuurtjes thuis zit er weer bijna op en ik mag zo weer op de fiets springen voor de laatste paar uurtjes werken.

Morgenmiddag een drukke middag met een evenement waar best eens veel kindjes op af kunnen komen, nu hoef ik het niet uit te voeren alleen te begeleiden dus dat scheelt.
Kraaienpootje schreef:
26-11-2019 16:23
Ik ben ook nog steeds 'zeik-ziek'. Het blijft maar hangen, ik kom er niet vanaf! :cry:

Ik heb een werk-dilemma. Ik had al half een klus toegezegd voor een nieuwe opdrachtgever. Maar nu vraagt een van mijn huidige opdrachtgevers of ik niet langer zou willen blijven om de klus waar ik nu aan werk verder af te maken (opdracht loopt in december af). Mijn huidige opdracht is dicht bij huis en ze betalen veel meer. Ik heb het naar mijn zin en wil graag verder met de klus. Maar ik heb ook al half toegezegd aan de ander en dat is ook een leuke uitdaging.

Allebei kan ik niet gaan doen, want ik zou juist minder gaan werken :frusty:
Zucht. Ik moet toch snel een knoop doorhakken, maar ik ben daar echt niet goed in.
Oww daar hoef je ook niet goed in te zijn, je moet het alleen maar even doen.. ;-D :biggrin:
Je kunt jezelf moeilijk in tweeën hakken.
Uiteraard moet je zelf beslissen maar ik was toch voor de 1e gegaan en ik zou de 2e dus laten schieten. (Tenzij het echt veel leuker is)
Mijn advies: luister naar je gevoel, en niet te veel naar je verstand.

Ik heb spruitjesstamppot gemaakt net, heerlijk!
Met kaassouflees uit de airfryer, ik had vega balletjes maar die waren verbrand.. :$
(En ik had erg veel zin in kaassouflee :proud:)

Trouwens, na het zien van de lubach van zondag heb ik besloten dat ik nog zo min mogelijk vlees wil eten. Echt schokkend wat daar te zien was :cry:
Ja, ik neig er ook erg naar blijven Phoebs. Ik vind het alleen erg sneu voor opdrachtgever twee, want ik weet dat ze een probleem hebben en waarschijnlijk niemand anders gaan vinden.... In mijn werkveld is er momenteel veel meer werk dan (ervaren) mensen die het uit kunnen voeren. Maar met mezelf over de kop werken schiet ik ook niet op en dat is wel de keerzijde van onze markt (op dit moment). Misschien dat ik nummer 2 nog een tussenoplossing aanbiedt.Dat ze me op afstand kunnen inhuren voor ad-hoc ondersteuning en expertise :nerd:

Ik ben al een aantal terug overgestapt op een 'goed-vlees-en-anders-geen-vlees' levensstijl. Ik ben geen 100% vegetarier, maar ik eet erg weinig aan vlees en alleen biologische/eigen andere dierproducten. Als ik een keer vlees eet, dan alleen biologisch/ verantwoord. Programma's als Lubach bevestigen voor mij altijd wel dat ik goed bezig ben. ...
Kraaienpootje op die manier ga ik het ook doen....
Idd ook niet 100%/heel streng maar idd wel alleen maar verantwoord en heel af en toe.
Niet moeilijk met al die vervangers van tegenwoordig.

:@ :swear: grrrrrrrr te vroeg gejuicht ben ik bang... De keelpijn is weer een beetje op komen zetten...
M.a.w ik doe ook nog mee met zeik-ziek.
Hoop dat het mee valt.
(Of dat ik morgen echt ziek ben want dan kan ik Undercover afkijken... :proud: ;))
Alle reacties Link kopieren
zoo ik ben weer thuis en klaarwakker...., en ik haat vliegen.... dat is mijn bijdrage voor deze ochtend
Relax we're all crazy, it's not a competition
:hello: :cheer: Welkom thuis Rouge!
Succes met acclimatiseren.

Goedemorgen! :koffie:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven