Napraattopic deel 122

02-12-2019 08:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
02-12-2019 12:09
Dus, de sirene ging, oudste schrikt en stuurt een bericht, werktelefoon begint te loeien, de bel gaat, terwijl ik opendoe begint mijn privé-telefoon te loeien en terwijl ik die uitzet gaat weer de bel.

Rest van de dag gebeurt er niks. Alle activiteit van de hele dag samengeperst in 1 minuut.
Goede dag dus!
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
02-12-2019 12:56
Ik heb het geluid uit staan. Lekker stil dus.
Ik meestal ook alleen nu juist niet :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
02-12-2019 12:09
Dus, de sirene ging, oudste schrikt en stuurt een bericht, werktelefoon begint te loeien, de bel gaat, terwijl ik opendoe begint mijn privé-telefoon te loeien en terwijl ik die uitzet gaat weer de bel.

Rest van de dag gebeurt er niks. Alle activiteit van de hele dag samengeperst in 1 minuut.
Wel méga efficiënt
herfstappeltaart schreef:
02-12-2019 12:13
Mooizo!

Edit: mijn schoonvader leefde een jaar of 5 geleden nog en die woonde in een verzorgingshuis maar toen was het gehalte aan b-jurken en van die terlenkabroeken met vouw nog best hoog. Vooral uitgelubberde terlenkabroeken waarvan de vouw verfrommeld was :biggrin
Ik heb bij de kringloop gewerkt en we krijgen nog zakken vol van die broeken. Als ze niet mooi meer zijn gaan ze weg, maar nette exemplaren worden nog steeds verkocht. Niet eens alleen door ouderen. Zij liever dan ik.
Na de kerstvakantie heb ik een andere baan en ga ik daar verder re-integreren :)
Solomio schreef:
02-12-2019 12:09
Dus, de sirene ging, oudste schrikt en stuurt een bericht, werktelefoon begint te loeien, de bel gaat, terwijl ik opendoe begint mijn privé-telefoon te loeien en terwijl ik die uitzet gaat weer de bel.

Rest van de dag gebeurt er niks. Alle activiteit van de hele dag samengeperst in 1 minuut.
Dan heb je het mooi allemaal achter de rug in één keer :rofl:
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
02-12-2019 12:40
Gewoon de ganse dag in een huispak van Roy Donders :idee:

Nope, allergisch voor. Het moet katoen zijn.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
02-12-2019 12:56
Ik heb het geluid uit staan. Lekker stil dus.

NLalert hoort dan alsnog geluid te geven. Ik ben ooit wakker geworden van een alert. Heb de telefoon naast m'n bed liggen met geluid uit.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
02-12-2019 13:10
Na de kerstvakantie heb ik een andere baan en ga ik daar verder re-integreren :)

Wat leuk, gefeliciteerd!
Later is nu
Dreamer schreef:
02-12-2019 13:12
NLalert hoort dan alsnog geluid te geven. Ik ben ooit wakker geworden van een alert. Heb de telefoon naast m'n bed liggen met geluid uit.
Niets gehoord, trilde wel.

En dank je!
Alle reacties Link kopieren
Napraters, ik heb vandaag al 13 miljoen euro, een iphone en een laptop gewonnen zou dit echt zijn :bonk:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
02-12-2019 13:10
Na de kerstvakantie heb ik een andere baan en ga ik daar verder re-integreren :)
Wat leuk van harte gefeliciteerd :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
02-12-2019 13:16
Napraters, ik heb vandaag al 13 miljoen euro, een iphone en een laptop gewonnen zou dit echt zijn :bonk:
Ja, plus de cadeaubon van de Action en Bol.com. Moet wel eerst even iets aanklikken...

En ene Ingrid wil hete nachten met me... :blond:
Sudrì schreef:
02-12-2019 13:10
Na de kerstvakantie heb ik een andere baan en ga ik daar verder re-integreren :)
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
quattro-stagioni schreef:
02-12-2019 13:17
Ja, plus de cadeaubon van de Action en Bol.com. Moet wel eerst even iets aanklikken...


En ene Ingrid wil hete nachten met me... :blond:
Jij ook al :-D
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
02-12-2019 13:10
Na de kerstvakantie heb ik een andere baan en ga ik daar verder re-integreren :)
:cheer2:
Life is short. Eat dessert first.
charlottew88 schreef:
02-12-2019 13:19
Jij ook al :-D
Jij dan ook? Wat een lichtekooi sloerie!
Bedankt Char, Quat en Roosje!

Ik heb niets gewonnen :(
Sudrì schreef:
02-12-2019 13:25
Bedankt Char, Quat en Roosje!

Ik heb niets gewonnen :(
Je hebt toch wel je naam, adres, mailadres en telefoonnummer doorgegeven, zodat ze nog eens contact met je kunnen opnemen?
Gefeliciteerd Su!
quattro-stagioni schreef:
02-12-2019 13:27
Je hebt toch wel je naam, adres, mailadres en telefoonnummer doorgegeven, zodat ze nog eens contact met je kunnen opnemen?
Natuurlijk!

Dank je Coco!
D'r zit hier iemand met een onderbroekenfetisj...
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
02-12-2019 13:25
Bedankt Char, Quat en Roosje!

Ik heb niets gewonnen :(
13 miljoen euro maak ik toch niet mijn eentje op Su ik je mag een paar miljoen hebben hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quattro-stagioni schreef:
02-12-2019 13:31
D'r zit hier iemand met een onderbroekenfetisj...
Die heb ik gisteravond al 2x gestaft als trol en zit er nog steeds. Wonderlijk weer.
charlottew88 schreef:
02-12-2019 13:35
13 miljoen euro maak ik toch niet mijn eentje op Su ik je mag een paar miljoen hebben hoor.
Das lief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven