Zaterdagmorgentopic!

07-12-2019 09:36 53 berichten
Goedemorgen allen!

Vind het geen dag om vroeg uit de veren te zijn, het is grijs en grauw buiten en dat nodigt niet uit om uit mijn nessie te komen, maar de wekker was onverbiddelijk.

Gisternacht heb ik een mooie sjaal gevonden en enthousiast probeerde ik deze ook te bestellen, maar de site gooide het laatste pietenroet in het eten, door een minimumbestelbedrag te eisen, aldus toog ik vanmiddag naar de stenen winkel om daar mijn zin te krijgen, want ook het zoeken naar een bijpassende muts mocht niet baten, geen goede muts en alsnog geen minimum.

Misschien dat ik er een middagje statten van maak, als ik er toch ben, een bakkie pleur bij de Mac en nog eventjes ergens anders kijken voor iets op mijn ei.

Dan nu de hamvraag. Wat zijn jullie plannen? Toch maar eventjes naar (groot)vader en (groot)moeder een bakkie doen? Naar de kerstmarkt? Want dat mag nu. Misschien naar een hobby of sport? Ga je soep maken of koekjes? Vertel het hier, dan maken we er weer een gezellige morgen van.
Heee Cateau, fijn dat je er weer bent. Lekker naar de stad en genieten van de feestverlichting in deze donkere dagen.

Vorige week met mijn dochter naar Düsseldorf geweest, met een overnachting. Was erg fijn en leuk, qualitytime met mijn meisje.

Vandaag is manlief aan het werk en ga ik de buitenboel in kerstsfeer maken. Boompjes kopen voor in de bloembakken, krans aan de deur, dat soort werk. Als man thuiskomt, hangt hij de lichtjes aan de carport. Ik begin al te zweten op de eerste trede van de keukentrap, dus dat is zijn taak.

Heb er zin in!
:hello:

Klinkt als lekker dagje Cateau.
Hier een thuis-dagje, kerstboom zetten en op zoek naar een nieuwe hapjespan. Daar ga ik nu een topic over openen.

Fijne dag alle !
Goedemorgen allemaal!
Ik ga vandaag lekker een lange wandeling maken met vriend en hond :-D

En voor de rest zien we het vandaag wel. Geen afspraken staan, dus lekker rustig aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor dit weekeind weinig plannen. Zondagochtend moet ik werken (vanuit huis) en 's avonds gaan man en ik naar de film. Voor vandaag dus een rustig dagje gepland. Ik wil lekker aan mijn tegen oogde en gaan haken 😀.

Ik hoop dat je slaagt voor sjaal en muts, Cateautje!
Wees blij!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Dan moet het vast een hele mooie sjaal zijn! Heb je toevallig een plaatje Cateautje?

Zo, deze topics lezen hoort tegenwoordig een beetje bij mijn ochtendroutine op zaterdag, dus ik ga ook eens mijn bijdrage leveren.

Ik heb een leuke dag op de planning staan! Ik ga vanmiddag met een oude studievriend het centrum in, een wandelingetje maken, naar het plaatselijk museum en naderhand waarschijnlijk een hapje eten.

In de avond ga ik fijn alleen kerstfilms kijken❤️ En in het huishouden rommelen.

Op het moment lig ik nog lekker in bed. Ik ben een beetje aan het bedenken wat ik graag zou ontbijten. En of ik nog even stiekem aan het werk ga😇 Niet omdat het moet, maar omdat ik moeite heb met het bedwingen van mijn enthousiasme☺️

Iedereen een fijne zaterdag!
-
Dochter van 10 had voor ons een ontbijt op bed gemaakt! Zo lief!
Net boodschappen gedaan en zo even de stad in.
Vanmiddag gaan we denk ik een wandeling maken want ik ben bang dat dat er de komende dagen niet in zit met al die regen die is voorspeld.
Fijne dag allemaal!
JaneJane38 schreef:
07-12-2019 09:42
Heee Cateau, fijn dat je er weer bent. Lekker naar de stad en genieten van de feestverlichting in deze donkere dagen.

Vorige week met mijn dochter naar Düsseldorf geweest, met een overnachting. Was erg fijn en leuk, qualitytime met mijn meisje.

Vandaag is manlief aan het werk en ga ik de buitenboel in kerstsfeer maken. Boompjes kopen voor in de bloembakken, krans aan de deur, dat soort werk. Als man thuiskomt, hangt hij de lichtjes aan de carport. Ik begin al te zweten op de eerste trede van de keukentrap, dus dat is zijn taak.

Heb er zin in!
Was Düsseldorf al in kerstsferen gehuld?

Gezelligheid maken is altijd een leuke bezigheid. Leuk hè, dat de feestdagen er weer aan komen.

Geniet van je dag en vergeet niet jezelf tussendoor te verwennen met een lekker warm drankje.
Hobbelster schreef:
07-12-2019 09:45
:hello:

Klinkt als lekker dagje Cateau.
Hier een thuis-dagje, kerstboom zetten en op zoek naar een nieuwe hapjespan. Daar ga ik nu een topic over openen.

Fijne dag alle !
Veel plezier ermee!

Fijne dag!
Kraaienpootje schreef:
07-12-2019 09:47
Goedemorgen allemaal!
Ik ga vandaag lekker een lange wandeling maken met vriend en hond :-D

En voor de rest zien we het vandaag wel. Geen afspraken staan, dus lekker rustig aan.
Hier staat geen zuchtje wind, hoop dat dat voor jullie ook geldt, dat maakt het wel zo leuk.

Geniet ervan!
Goedemorgen,

Een druk dagje vandaag. Vanmorgen vroeg al getankt, net de kerstboom in elkaar gezet (versieren doe ik morgen) en einde van de ochtend ga ik richting Amsterdam. Ga met een vriendin naar een musical. Ergens vanavond ben ik pas terug (als de NS meewerkt ;) ) dus een vol dagje.
Goedemorgen Cateau,

Ik ga zo even naar de garage want gisteravond is een groot kunststof gedeelte van de achterklep van de auto weggevlogen toen een vrachtauto passeerde. Nooit eerder van gehoord. Ik hoop dat het wegvliegende deel niemand geraakt heeft.
hekate schreef:
07-12-2019 09:48
Ik heb voor dit weekeind weinig plannen. Zondagochtend moet ik werken (vanuit huis) en 's avonds gaan man en ik naar de film. Voor vandaag dus een rustig dagje gepland. Ik wil lekker aan mijn tegen oogde en gaan haken 😀.

Ik hoop dat je slaagt voor sjaal en muts, Cateautje!
Dat wordt een heel relaxed dagje. Een sjaal een muts misschien? ;-)

Fijne zaterdag!
Cateautje schreef:
07-12-2019 09:53
Was Düsseldorf al in kerstsferen gehuld?

Ja, al sinds het weekend van 21 november. In Duitsland vieren ze geen sinterklaas, dus daar kan dat gewoon

Gezelligheid maken is altijd een leuke bezigheid. Leuk hè, dat de feestdagen er weer aan komen.

Geniet van je dag en vergeet niet jezelf tussendoor te verwennen met een lekker warm drankje.
Dank je wel, goed idee! Ga Gluhwein opzetten, dan ruikt het huis ook meteen 'kerstig'.
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben nieuw hier en dacht ik ga maar even reageren dan... mijn tweede post :)

vandaag word een rustig dagje ,vanmiddag even naar de stad en vanavond zie ik wel haha... eigenlijk een standaard dagje ( weekend) , ik wens je veel plezier vandaag

Triple
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! :hello:

Hopelijk vind je de sjaal Cateautje, met een mooie muts erbij. Het is er in elk geval wel het weer voor vandaag.

Ik blijf met mijn (zieke) peuter en baby binnen, wachten tot mijn man zijn bed uitrolt na een nachtdienst. Vanmiddag gaan we de kerstboom optuigen. Hij staat al met lichtjes in de kamer, maar voor de ballen en slingers wilden we hem nog een nachtje laten uitzakken.

Vanavond ben ik alleen thuis en ik twijfel nog of ik zal werken of lekker op de bank plof met een slechte kerstfilm (Netflix-tips welkom!)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Zie al leuke plannen voorbij komen hier!

Ga zelf zometeen even lekker baantjes zwemmen. Vanmiddag op pad, met wat vrienden nog sinterklaas middagje/avond met cadeautje met gedicht voor elkaar, en dan nog gezellig eten.

Fijne zaterdag iedereen!
Ammenooitniet schreef:
07-12-2019 09:49
Goedemorgen!

Dan moet het vast een hele mooie sjaal zijn! Heb je toevallig een plaatje Cateautje?

Zo, deze topics lezen hoort tegenwoordig een beetje bij mijn ochtendroutine op zaterdag, dus ik ga ook eens mijn bijdrage leveren.

Ik heb een leuke dag op de planning staan! Ik ga vanmiddag met een oude studievriend het centrum in, een wandelingetje maken, naar het plaatselijk museum en naderhand waarschijnlijk een hapje eten.

In de avond ga ik fijn alleen kerstfilms kijken❤️ En in het huishouden rommelen.

Op het moment lig ik nog lekker in bed. Ik ben een beetje aan het bedenken wat ik graag zou ontbijten. En of ik nog even stiekem aan het werk ga😇 Niet omdat het moet, maar omdat ik moeite heb met het bedwingen van mijn enthousiasme☺️

Iedereen een fijne zaterdag!
Jawel, ik heb een plaatje en het is inderdaad een mooie.

Afbeelding

En? Wat vind je ervan? :-D

Veel plezier in de stad, dat het maar een mooie dag mag worden.

Ik ga vanavond hetzelfde doen als jij. :)

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Wij doen na een hele gebroken nacht met een verkouden hoestend koortsig kind dit hele weekend lekker niks!
Alleen even eruit voor een boodschap maar verder blijven we thuis.

We hadden we een afspraak maar die hebben we afgezegd.
En na al vele drukke weekenden die we gehad hebben is het wel heel lekker gewoon even met zn 3e thuis te zijn en te doen waar we zin in hebben.
En uit te zieken met zoon natuurlijk.
Tralalalala
watdachtjehiervan schreef:
07-12-2019 09:52
Dochter van 10 had voor ons een ontbijt op bed gemaakt! Zo lief!
Net boodschappen gedaan en zo even de stad in.
Vanmiddag gaan we denk ik een wandeling maken want ik ben bang dat dat er de komende dagen niet in zit met al die regen die is voorspeld.
Fijne dag allemaal!
Ontbijtjes van kinderen smaken net zo lekker als een ontbijtje van je moeder. :D

Ja, ga lekker naar buiten, het wordt vandaag rond de 11 graden, dus het is heel goed te doen.

Fijne zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
Mogge Cateau,

Wij gaan vandaag een kerstboom kopen,
Kijken voor een nieuwe bank, en mijn man heeft een motor op het oog die hij wil kopen, dus misschien dat we daar ook nog gaan kijken.

Fijne dag allemaal!
Kwebbeltje91 schreef:
07-12-2019 09:55
Goedemorgen,

Een druk dagje vandaag. Vanmorgen vroeg al getankt, net de kerstboom in elkaar gezet (versieren doe ik morgen) en einde van de ochtend ga ik richting Amsterdam. Ga met een vriendin naar een musical. Ergens vanavond ben ik pas terug (als de NS meewerkt ;) ) dus een vol dagje.
Leuk dagje uit zo.

Geniet van je dag en je vriendin! Maak maar veel lol samen. ;-)
miekemv schreef:
07-12-2019 09:55
Goedemorgen Cateau,

Ik ga zo even naar de garage want gisteravond is een groot kunststof gedeelte van de achterklep van de auto weggevlogen toen een vrachtauto passeerde. Nooit eerder van gehoord. Ik hoop dat het wegvliegende deel niemand geraakt heeft.
Dan heb je die auto vast niet helemaal goed in elkaar gezet meid. :-D

Komt goed!

Wens je verder een leuke dag!
Leuke sjaal!

Goedemorgen Cateau,

Wij zouden vanmiddag op bezoek en daar lunchen, maar wegens ziekte is dat afgezegd.

Dus we hangen nog in pyjama op de bank. De boom staat al, de boodschappen hadden we gisteren al gedaan, dus opeens een dagje vrij.

Straks lekker lunchen in een grand café, dat vindt dochterlief altijd erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-12-2019 10:00
Jawel, ik heb een plaatje en het is inderdaad een mooie.

Afbeelding

En? Wat vind je ervan? :-D

Veel plezier in de stad, dat het maar een mooie dag mag worden.

Ik ga vanavond hetzelfde doen als jij. :)

Fijne dag!
Prachtig! Ik hou wel van een mooi kleurenpalet. Hij lijkt mij ook heerlijk zacht. Ik hoop dat je slaagt!
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven