Postcodeloterij

02-01-2020 15:04 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik speel al twee jaar mee met de postcodeloterij. Ik ben begonnen omdat een collega van mij elke maand wel iets wint. Een taart, Ben en Jerry, douchespullen, 10.000 euro zelfs.

Nu zie ik vaak dat mensen iets winnen bij de postcodeloterij; een pak stroopwafels tot beroemde rolkoffer of de fiets.

Ik heb sinds ik mee speel nog niets gewonnen. Nog geen stroopwafel!

Uiteraard wel de AH vegan kaart gekregen.

Ik vind het meespelen echt nog prima. Je steunt goede doelen en tegelijk vind ik de grappen met mijn partner over het bezoek van Winston op zondagavond leuk! Het zorgt er ook voor dat we op zondagavond ons huis hebben opgeruimd. 😓😂

Nu ben ik benieuwd, wat heb jij al gewonnen bij de postcodeloterij?
Alle reacties Link kopieren
nog nooit iets groots maar wel;
- badjas
- pannenkoekenset (met tefal pan etc)
- ben and jerry ijs
- bakkersbon
- 2x boek
- koffiebon
- stroopwafels
Alle reacties Link kopieren
een keer meegedaan, het bekende een maand hoop op winst
madamzonderm wijzigde dit bericht op 02-01-2020 15:10
76.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, een geldprijs
Alle reacties Link kopieren
Ik doe al jaren niet meer mee maar een jaar of 20 of iets meer zelfs geleden denk ik hadden we een prijs ter waarde van 1000 gulden. Of dus net Euro dat weet ik niet meer. Een van ons mocht naar de opnames van een van de shows met Linda de Mol met eten en drinken en bowlen en voor 500 cadeaubonnen van de Bijenkorf. Verder nooit iets en toen zijn we verhuisd en hebben we het opgezegd.
Ja, appeltaart, ijs, Hema bon, rituals, dat soort dingen en geldbedragen (tot 500 euro). Speel 10+ jaar mee met meerdere loten.
Alle reacties Link kopieren
Chocolade. :)

Mijn moeder had naast Ben&Jerry's, stroopwafels en gerbera's ooit een geldprijs van €3000 (nou ja, eigenlijk €2130 want de belastingdienst).
Alle reacties Link kopieren
Ijs, toegangskaarten voor musea, klein geldbedrag. Ik speel 2 jaar mee.
Sinds 2 jaar win ik opeens niets meer. Daarvoor inderdaad wel regelmatig een ijs of koekprijs gewonnen en een keer een ritualsbon. En nog wel meer dingen. NOoit geld overigens.

Waarom de laatste tijd niets meer, is mij een raadsel, ik ga maar van toeval uit.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen trekking: Willem&Drees najaarspakket 'Gezond eten is heel eenvoudig met het Willem&Drees najaarspakket. Hierin zitten biologische versproducten, afkomstig van Nederlandse boeren. Daarnaast zitten er recepten bij om vier heerlijke gerechten van te bereiden.'

Daarvoor had ik 4 kaartjes voor een uitje naar keuze gewonnen. Mijn vriend en ik zijn daarmee samen naar de Beekse Bergen gegaan, en mijn ouders naar Artis.

En alweer even geleden had ik 2 keer een doos met daarin 2 koffiemokken en koekjes gehad. Toch weer een leuk setje van 4 mokken dus.
2x
Alle reacties Link kopieren
Op ons vorige adres wonnen wij ook regelmatig kleine prijsjes. Ben en Jerry ijs, stroopwafels, rituals prijsjes en een x een bordspel naar keuze. Sinds we zijn verhuisd (meer dan een jaar terug) nog geen enkele prijs :wtf:
If you can dream it you can do it
+10 jaar
1x Stroopwafels
1x Celebrations
Aantal keer Ben en Jerry’s ijs
Snijplankenset
En jaarlijks die AH bon
En 1x iets van € 120,-
O ja en nog 4 kaartjes gewonnen voor een attractiepark. Dat was wel leuk, alleen de keuze vond ik wat gelimiteerd.
Ben&Jerry, Tony Chocolonely, Rituals, Speculooskoekjes met mokjes, bonnen voor dagje uit (zijn naar Beekse bergen geweest), geldprijs nog nooit.
Oja appeltaartje en Hema-bon ook nog.
Ik vind het wel een leuk gokje en inderdaad je steunt goede doelen.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 02-01-2020 15:54
7.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Speel nu een jaar mee en afgelopen 2 maanden wat gewonnen.

- rituals pakket
- hema cadeaucard €10
- 4 kaarten plus drankjes voor RTL Christmas show in ziggodome 21 december
- koektrommel met koekjes van Verkade

Vond het erg leuk. Vind het wel op Facebook bizar om te zien hoeveel mensen meespelen en tegelijkertijd klagen dat ze niks winnen. Dat viel toevallig laatst op. Denk zeg dat op.als je alleen maar wat te zeuren hebt..maar blijkbaar vinden mensen het tegelijkertijd een maffiaorganisatie maar durven ze ook niet op te zeggen om iets mis te lopen. :facepalm: maar klagen kunnen ze als de beste.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe al jaren mee, maar win eigenlijk ook bijna nooit wat. Een geldbedrag heb ik sowieso nog nooit gewonnen. Wel een keer stroopwafels, ijs, appeltaart en zo'n Rituals geurstick. De laatste keer dat ik iets won, was in augustus 2017.

Om me heen hoor ik ook vaak van mensen dat ze regelmatig wat winnen. Stiekem vind ik het stom dat ik dus nooit eens verrast word. En aan de andere kant: de meeste niet-geld-prijzen zit ook niet echt op te wachten. Ik probeer te ontspullen en eet geen zoetigheid, dus dan valt er al heel veel af qua leuke prijzen. Doe mij maar geld, daar kan ik tenminste iets mee doen wat ik écht wil.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Alle reacties Link kopieren
Dat opgeruimde huis op zondagavond is overigens wel een heel goede stok achter de deur! Zet jij ook altijd een extra bakje koffie voor Winston? :D
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Hema bon of zo. Ik vind het maar nonsens als je 15 p m spaart ipv meedoen heb je aan eind van jaar 180 gewonnen
Een koffertje. Als je het wilt hebben kun je het gratis op komen halen (zit nog in de verpakking) dan heb je misschien ook het gevoel dat je iets gewonnen hebt.
Alle reacties Link kopieren
ik doe zelf nooit mee me loterijen, zonde van mijn geld

afgelopen jaar wel met de hele familie naar Marco in de Kuip geweest. Mijn schoonvader had veel kaartjes gewonnen bij de staatsloterij. De kuip was dus gevuld met "winnaars en kanjers" en niet mensen die zelf bewust een kaartje gekocht hadden.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Speel vijf jaar mee denk ik.

- appeltaart van de Hema
- €5 Hema cadeaukaart
- Rituals setje (2 x geloof ik)
- 4 kaartjes voor de dierentuin (die heb ik nog tegoed :) )
- 2 repen naar keuze Tony chocolony
- kookboek
- en die ah maaltijdbox ofzo, maar niets mee gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Stroopwafels
Dove pakket (2x)
Fiets
Tony Chocolonely
Rituals
Ben en Jerry
4 dagje uit kaartjes
Appeltaart

Deze maand voor het eerst geldprijs van 25,-

Meer weet ik zo niet. Best veel eigenlijk.
Ik ben gestopt met de postcodeloterij omdat ze hun prijzenpakket in ongewenste cadeautjes omzetten. Waarschijnlijk heb ik er ook nog wel een paar gemist, omdat ze het in dezelfde schreeuwerige enveloppen gooien als al die ongewenste reclame die direct in de papierbak verdwijnt.
Niet postcode loterij maar vriendenloterij die uit dezelfde stal komt.
Geen goede ervaring, een aantal keer een prijs naar keuze, maar daar moesten we dan steeds zelf achteraan. We zagen op de site dat we ietd gewonnen hadden en dat we een mail zouden ontvangen met de code. Die kregen we dus nooit en dsn moesten we weer bellen en mailen voor zoiets lulligs als een keukentextiel set.
Zelfs een keer toegangskaarten gewonnen en toen we die ook niet kregen en weer gingen bellen, kregen we verlopen kaarten.
Opgezegd dus. Ik doneer dan liever zelf aan een goed doel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven