Napraattopic deel 124

03-01-2020 21:30 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
:yes:
anoniem_392256 wijzigde dit bericht op 03-01-2020 21:30
0.00% gewijzigd
2
Afbeelding
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
:hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Hoi :)
PoesinBoots schreef:
03-01-2020 21:31
Afbeelding
Ah schattig.
Zo.
Alle reacties Link kopieren
Hi.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Hi
Alle reacties Link kopieren
:cheer:
Zo de kleinkinderen zijn weer naar huis, wij hangen uitgeput op de bank. Lekker hele weekend niks doen.
Maar het was weer erg gezellig.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
B-)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
:jump:
Alle reacties Link kopieren
Hoi. Hopen dat ik vannacht eens doorslaap. Die katheter is soms erg aanwezig.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Hoop ik ook voor je Oudebaas, sterkte.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
03-01-2020 22:02
Hoop ik ook voor je Oudebaas, sterkte.
Dankje.
En ik wil niet knorrig op de napraat worden
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Haha, Betty. Ik ga ook een soort van vreemd.
Kan me voorstellen dat dat naar en pijnlijk voelt Oudebaas. Mag je best even knorrig om zijn.
Vind ik ook, Oudebaas. Knor maar raak.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
03-01-2020 22:04
Dankje.
En ik wil niet knorrig op de napraat worden

Nee, dat gebeurt hier anders nooit. ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Wat een linda-de,-molgehalte bij Jinek (sorry, geen zin om een topic te openen)
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
coolpack2 schreef:
03-01-2020 22:34
Wat een linda-de,-molgehalte bij Jinek (sorry, geen zin om een topic te openen)
Ja maar ik zit nu te kijken hoe politie werd bekogeld met vuurwerk door schorem. Walgelijk vind ik dat handen af van onze hulpverleners.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dat vind ik toch zo apart, dat je denkt dat je iets LIJKT te missen in je relatie. Je mist iets, of je mist iets niet, maar iets lijken te missen? (Topic diepgaande gesprekken op de relatiepijler).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven