Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Tvp, ik denk dat je linkjes niet helemaal goed zijn gegaan.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Gisteravond kon Balin ineens niet meer plassen en moest ik vanmorgen met hem met spoed naar de dierenarts.
Die arme drommel heeft blaasgruis en een blaasontsteking.
Ben zo geschrokken, vooral toen ze zeiden, kom snel, want zijn blaas kan knappen en dan gaat hij dood.
Ben er helemaal van ondersteboven. :|
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
08-01-2020 15:35
Gisteravond kon Balin ineens niet meer plassen en moest ik vanmorgen met hem met spoed naar de dierenarts.
Die arme drommel heeft blaasgruis en een blaasontsteking.
Ben zo geschrokken, vooral toen ze zeiden, kom snel, want zijn blaas kan knappen en dan gaat hij dood.
Ben er helemaal van ondersteboven. :|
Ach, wat zielig. Ik hoop dat het snel beter gaat.
Ik vind dat gejank,
en die Carrie slee light drama's waarbij dwingelanderig gedrag altijd maar gerelateerd wordt aan dode opa's/hamsters helemaal geen teken dat je kind 'groot' wordt en mijn kind die dat niet doet nog wat 'jeugdig' is, Mechteld.
Gatinmijnsok schreef:
08-01-2020 15:37
Ach, wat zielig. Ik hoop dat het snel beter gaat.
Ja, dat hoop ik ook.

Dankje! :)
Alle reacties Link kopieren
Relatie zondag uitgemaakt. We woonden samen.
Eigenlijk wil ik geen ruzie maken.
Zit ik me zorgen te maken om dat hij er zo doorheen zit en zeg ik dat ik ondanks alles er nog wel voor hem wil zijn.
Krijg ik gemene verwijten die niet waar zijn.
Niet gedaan maar zou toen t liefst hebben gezegd: weet je wat dan zoek je het toch allemaal lekker uit.
Maarja ik hou mij in mijn spullen staan er nog en dit doet hij omdat hij zich gekwetst voelt ik moet er niet op in gaan :nope:
Alweer. Zucht. Get a life.
Voordeel voor mij: het maakt het makkelijk.
tvp
Alle reacties Link kopieren
Beterschap met Balin Cateau! :redrose:

Dank je voor het openen Het-groepje! voelde me zo ontheemd ;-D

waarom kom ik geen leuke geschikte vacatures tegen of ze zijn voor weinig uren of ver weg. BAH
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Nog 2 dagen en dan is het weekend, zou het dan dit weekend zover zijn?
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
Ahhh, nieuw deel. Ik kon het al niet vinden.
TVP. Sorry.
Kan iemand daar over zeuren. :-D
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Alle reacties Link kopieren
Ja broertje, vandaag ben je jarig. En nee, ik feliciteer je niet. Je negeert je vader, je stiefvader, je tante en mij. Alleen maar omdat jouw ellende in jouw ogen erger is dan onze ellende. Je negeert ons, reageert niet op mail, messenger en whatsapp en neemt de telefoon niet op. Sinds eind september laat je niks meer van je horen. Misschien voel je nu eens hoe het is als je genegeerd wordt. Het ga je goed, doeidoei.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb kramp: als ik mijn pols buig, buigen mijn vingers nog erger. En dan moet ik met mijn andere hand mijn vingers pakken en met een zeker geweld strekken. Nauwelijks ontkrampt begint de andere hand te krampen. Ik kan voorlopig niks meer pakken en moet met gestrekte vingertjes tikken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik twijfelde al een beetje maar na dit gesprek is het voor mij duidelijk. Je bent een toffe gast maar door je eeuwige getwijfel durf ik het niet aan om met je op vakantie te gaan. Ik wil niet het risico lopen dat we straks ergens in het buitenland zitten en dat we totaal verschillende ideeën blijken te hebben.
Daarnaast is mijn vorige vakantie allesbehalve ontspannen verlopen en dit wil ik echt voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Tvp, de mods waren een snel bij :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Waailap.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat ik op je verjaardag mag komen, maar ga me niet vertellen wat ik aan moet. Je kent me goed genoeg om te weten wat ik geen jurken of rokken draag, vraag het dan ook niet. Ook niet om indruk te maken op jouw familie. Je mag blij zijn dat ik niet in m’n sportbroek en hoodie kom. Gewoon nette kleding....
Alle reacties Link kopieren
Dit is leuk, had ik veel eerder moeten doen. Waarom deed ik dat eigenlijk niet?

:P
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Halleluja, mijn retour is aangekomen. Vanaf nu gooi ik nooit meer track & tracecodes weg voor ik dat zeker weet.

En ook: shit hey, wat ben ik dom. Ik heb het bezorgmoment van ah.nl morgen tussen 16:00 en 21:00 gezet maar ik ben pas om 16:30 thuis en om 19:45 weer weg. :facepalm: Geen idee hoe dit mis kon gaan. Op hoop van zegen dan maar. Er staat vooralsnog dat ze tussen 17:00 en 18:15 komen dus dat zou perfect zijn.
Alle reacties Link kopieren
niet krabben achterlijke, bloed onder nagels door stresskrabben op achterhoofd, wat ben je toch stom.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
ik wil wel komen, maar als HIJ komt. dan niet ik kan echt niet over koetjes en kalfjes gaan babbelen met hem.
als hij al gaat vragen : hoe is het? ontplof ik waarschijnlijk al want door hem heb ik geen baan meer
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Nee, je kan niet zingen. Echt niet.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
malibu82 schreef:
09-01-2020 13:06
Nee, je kan niet zingen. Echt niet.
:rofl:
Er wordt op me gepast vanuit een hoek die ik niet had verwacht en daardoor kan mijn dag niet meer stuk. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven