Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Weer te laat! Verdorie, waarom moet het dan ook zo vroeg. (6) (6) (6)
Ik zit me echt fucking op te vreten om weer te gaan reageren op een bepaald topic. Maar ik doe het niet, want dan word ik er weer in meegezogen, en ik heb belangrijkere dingen te doen. Desondanks wil ik hier wel even mijn ongenoegen opschrijven.

Waarom moeten thuisblijfmoeders zich in vredesnaam verantwoorden voor hun keuzes? Ik heb ook zo mijn mening over moeders die hun kinderen elke dag naar de voor- tussen- en naschoolse opvang brengen, maar het zou nooit in me opkomen om jullie daarover ter verantwoording te roepen, want het is jullie leven en jullie zullen ook voor de gevolgen van die keuzes op moeten draaien. En jullie zeuren over dat je eventueel mee moet betalen aan mijn bijstand als ik ga scheiden, maar wij betalen allemaal al gegarandeerd mee aan jullie kinderopvangtoeslag, dus zeik niet. En daarnaast is het altijd wel lekker makkelijk om ons thuisblijfmoeders voor je karretje te spannen als je een keer hulp nodig hebt met opvang. Doe dat dan ook maar gewoon niet meer.


Gelieve niet inhoudelijk op deze reactie te reageren, ik wilde gewoon even stoom afblazen.
Stomme k*t belastingdienst. Leuker kunnen ze het niet maken, makkelijker ook niet en beter al helemaal niet. :swear: :@ :steam: :swear: :@ :steam:

Hoog tijd dat er een flink, heeeeeel flink, de bezem doorgaat daar.
Alle reacties Link kopieren
Hoe moeilijk is het om ff te laten weten hoe laat je hier bent. Nu zit ik alsnog op antwoord te wachten. Vanavond gaan we even een hartig woordje hierover spreken. Het moet wel van 2 kanten komen hè. Niet alleen bij mij vandaan. :-?
Alle reacties Link kopieren
Een ouder moeten blokken op WA, omdat diegene zo tekeer ging tegen mij, over een speelafspraakje... het moet toch niet gekker gaan worden :bonk:
Voor iedereen een groene tuin
Als je geen reacties wilt, moet je in een dagboek gaan schrijven.
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
10-01-2020 08:57
Ahh fijn ik heb jullie ook weer gevonden.


OT:
Ja hoor, ik zal voortaan alles sugar coaten. En ook geen kanker meer zeggen, want ja dan is het opeens veel erger dan wanneer ik "K" zeg of zal ik voortaan zeggen "de ziekte wiens naam niet mag worden genoemd"
:hihi: zo het nog doen ook, kan je ook een beetje lachen :A: of mag dat ook niet :wtf:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
10-01-2020 19:42
:hihi: zo het nog doen ook, kan je ook een beetje lachen :A: of mag dat ook niet :wtf:

Nee,lachen is helaas ook verboden....

Nu heb ik ook wel vrij morbide humor, maar toch
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
10-01-2020 20:04
Nee,lachen is helaas ook verboden....

Nu heb ik ook wel vrij morbide humor, maar toch
mag ook niks meer tegenwoordig.. :|
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik zal wel iets missen, maar ik begrijp heel veel klachten van hoogbegaafde mensen niet.
'ik kan het reguliere onderwijs niet aan, ik wordt niet uitgedaagd' hoezo is je lange termijn denken uitgeschakeld?
' ik wil drie studies doen maar niemamd werkt mee en het is zo lastig te combineren' zie het als een uitdaging en maak een plan dan.
Maargoed, ik ben verre van hoogbegaafd, dat zal ook wel uit deze vragen blijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis ons contact een beetje want we zitten op dezelfde golflengte maar je bent behoorlijk egocentrisch en ik loop niet meer achter je kont aan. Nu spreek ik je zus wat vaker en dat is een liever mens maar die gesprekken zijn veel minder inspirerend en oppervlakkiger. Tsja.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
10-01-2020 21:47
Ik zal wel iets missen, maar ik begrijp heel veel klachten van hoogbegaafde mensen niet.
'ik kan het reguliere onderwijs niet aan, ik wordt niet uitgedaagd' hoezo is je lange termijn denken uitgeschakeld?
' ik wil drie studies doen maar niemamd werkt mee en het is zo lastig te combineren' zie het als een uitdaging en maak een plan dan.
Maargoed, ik ben verre van hoogbegaafd, dat zal ook wel uit deze vragen blijken.
Wat ik zie in mijn persoonlijke omgeving is dat doorzettingsvermogen / uitdagingen aangaan los staat van hoogbegaafdheid. (zeer) Slim zijn, snel leren, het gebrek aan moeite moeten doen maakt (sommigen) 'verwend'. Ze lopen (ironisch genoeg) achter op mensen die van jongs af aan ervaring hebben opgebouwd met moeten leren om te leren, aanpakken en doorzetten. Niet fout bedoeld, mocht het zo overkomen. Gewoon een observatie.

OT:
Kind, hartstikke leuk dat je de wereld van Harry Potter hebt ontdekt, maar Obsessum Nomoro! Echt, er valt nog zoveel meer te ontdekken.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen kunnen zo vervelend zijn... en helaas kun je er soms niet omheen ( om die mensen dan)
Voor iedereen een groene tuin
EnglishmaninNewYork schreef:
10-01-2020 22:11
Wat ik zie in mijn persoonlijke omgeving is dat doorzettingsvermogen / uitdagingen aangaan los staat van hoogbegaafdheid. (zeer) Slim zijn, snel leren, het gebrek aan moeite moeten doen maakt (sommigen) 'verwend'. Ze lopen (ironisch genoeg) achter op mensen die van jongs af aan ervaring hebben opgebouwd met moeten leren om te leren, aanpakken en doorzetten. Niet fout bedoeld, mocht het zo overkomen. Gewoon een observatie.

OT:
Kind, hartstikke leuk dat je de wereld van Harry Potter hebt ontdekt, maar Obsessum Nomoro! Echt, er valt nog zoveel meer te ontdekken.

Ben jij mijn buurman??

En heb je misschien ook een toverspreuk tegen te vaak op hetzelfde topic klikken? :HA:
Alle reacties Link kopieren
hehehe, krijg je er van als naar die achterlijke zaak gaat niet miepen nu :whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel een hele taart op kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom raken mensen die (zogenaamd) niet zwanger willen worden makkelijk zwanger, en mensen die wel graag zwanger willen worden, lukt het maar niet.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
10-01-2020 22:27
Waarom raken mensen die (zogenaamd) niet zwanger willen worden makkelijk zwanger, en mensen die wel graag zwanger willen worden, lukt het maar niet.
dus dat.. :cencored:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
10-01-2020 22:48
dus dat.. :cencored:
Jup. Ik zie geregeld hier topics voorbij komen over dit onderwerp :-[
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
10-01-2020 22:49
Jup. Ik zie geregeld hier topics voorbij komen over dit onderwerp :-[
yp, of in mijn omgeving hoor ik ook genoeg verhalen.. :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
10-01-2020 22:56
yp, of in mijn omgeving hoor ik ook genoeg verhalen.. :roll:
Ik ook van “oeps zwanger door de pil”, tot “na 5 jaar nog niet zwanger”.... @(
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
al die vloggers... weet je wat mij nou geinig lijkt?
iemand die universitair is opgeleid, een professor, en dat die dan gaat vloggen over zijn leven. Dat hij/zij in zijn vrije tijd gaat golfen ofzo en decadent ontbijt van zijn antieke wedgewood bordje en uiteraard even outfit showen voor de spiegel.
Alle reacties Link kopieren
bij mij 3 vrouwen in mijn omgeving dat ze nóóit spontaan zwanger konden worden volgens hun arts en het 'dus' onveilig doen en dan toch oopsie zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Stress stress stress, ik hoop dat u snel komt meneer de monteur. Geen zin in een huis vol water. (Flinke lekkage bij het vul kraantje van de cv)
Oehhhh, er is een flesjes sojasaus omgevallen in de koelkast en is helemaal leeggelekt, het is een ravage daarbinnen. Dit wordt geen klusje maar een klus.
Verdorie!!! :|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven