Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Nou ja zeg, doe even normaal. Ik kom al jaren niet meer op nieuwjaarsdag bij je langs en nu ineens je beklag doen bij anderen over dat je kleinkind(eren) niet op nieuwjaarsdag bij je waren? Wat is dit achterbaks zeg. Vind je het gek dat bijna geen enkel kleinkind meer bij je langskomt?
Alle reacties Link kopieren
lindybopophelia schreef:
09-01-2020 17:56
Dank je wel lieve Cateautje! :bigkiss:

Ik ga morgenochtend direct een afspraak maken bij de huisarts en mijn zorgen bespreken.
Het komt goed
Gefeliciteerd Lindy! Ik hoop dat je een hele begripvolle huisarts hebt die je goed kan begeleiden en dat je gaandeweg de zwangerschap vertrouwen krijgt.

Buurtjes: ik kan jullie niets kwalijk nemen, verbouwen moet nu eenmaal gebeuren en jullie houden het netjes met tijden en ruimen de rommel echt heel fijn op. Maarrrrr..... ik word gek van 2 maanden verbouwlawaai alsof er in mijn eigen huis geboord, gesloopt en gefrased word. Ik wens jullie en alle buren een hele snelle afronding van het project toe.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
GroenTuintje schreef:
10-01-2020 22:27
Waarom raken mensen die (zogenaamd) niet zwanger willen worden makkelijk zwanger, en mensen die wel graag zwanger willen worden, lukt het maar niet.

Ik denk dat je alleen deze extremen hoort, omdat mensen waarbij het wel gewoon lukt én op een gepland tijdstip, daar over het algemeen geen topics over openen. Dus ik snap wat je bedoelt, maar denk dat viva forum wat dat betreft een beetje een vertekend beeld geeft.
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
11-01-2020 14:37
Ik denk dat je alleen deze extremen hoort, omdat mensen waarbij het wel gewoon lukt én op een gepland tijdstip, daar over het algemeen geen topics over openen. Dus ik snap wat je bedoelt, maar denk dat viva forum wat dat betreft een beetje een vertekend beeld geeft.
Klopt, en mensen die snel zwanger raken, zullen dat eerder van de daken schreeuwen, dan mensen waarbij het niet makkelijk gaat.
Voor iedereen een groene tuin
Waarom kan het nu nooit eens gewoon in één keer goed gaan?? (6)
Pffh hoelang blijf je nog weg? Ik moet weer pissen
Betty_Slocombe schreef:
10-01-2020 19:32
Als je geen reacties wilt, moet je in een dagboek gaan schrijven.

Ik dacht dat dit topic juist was om even een frustratie van je af te schrijven zonder verdere reacties te hoeven krijgen/geven?
herfstappeltaart schreef:
11-01-2020 15:28
Ik dacht dat dit topic juist was om even een frustratie van je af te schrijven zonder verdere reacties te hoeven krijgen/geven?
Jij mag denken wat je wilt, ik mag schrijven wat ik wil.
Ik ken de oorspronkelijke opener van dit topic in de eerste editie vrij goed en zij heeft altijd gevonden dat mensen hier mochten posten wat ze wilden en dat andere mensen dat ook mochten doen en dat zij vooral een uitzonderlijk Wijs Persoon is. Met mooi haar ook.
Alle reacties Link kopieren
:proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Betty_Slocombe schreef:
11-01-2020 15:50
Jij mag denken wat je wilt, ik mag schrijven wat ik wil.
Ik ken de oorspronkelijke opener van dit topic in de eerste editie vrij goed en zij heeft altijd gevonden dat mensen hier mochten posten wat ze wilden en dat andere mensen dat ook mochten doen en dat zij vooral een uitzonderlijk Wijs Persoon is. Met mooi haar ook.

Fijn voor haar, zulk mooi haar.
Zo! Wat een taal tegen je zoon, hij moet alweer zijn kankerbek houden? Je bent echt een heel naar mens en het interesseert mij geen reet dat je vuil naar mij kijkt omdat ik je laatst heb aangesproken op je gewonde kat die niet zijn poot kan gebruiken omdat er een wond op zit.

"Hij is door zijn enkel heengegaan" zei je toen ik je erop aansprak. Dierenbescherming doet ook niks, heeft buurvrouw van de overkant al gebeld. Je denkt echt dat je mij kan manipuleren met je pathalogische leugens. Kutwijf!
Alle reacties Link kopieren
Als jullie zo doorgaan, dan neem ik mijn vakantie dagen toch nog op en dan ben ik dinsdag al weg in plaats van over 14 dagen, en dan mag de audit helemaal zelf doen.

Want iets regelen wat ik jullie afgelopen maandag al gemaild heb en wat maar 5 min duurt en 1 handtekening is. Maar je hele audit mee valt of staat is nog moeite te veel.
Alle reacties Link kopieren
Wat ben je toch een vervelend naar dominant mens. Ik krijg met de dag meer een hekel aan jou en je familie. Bij jullie is alles ikke ikke. Gatverdamme.

Poehh lucht best even op!
Het is wat het is.
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet je vader mee naar een dinner wat niet voor hem bestemd is? Hij is niet eens familie. Laat hem lekker thuis z’n eten koken. Zo geen zin om de man weer te zien bij een familie aangelegenheid :whip:
Alle reacties Link kopieren
zo blij al heb ik nu de ultieme dork-look, na weken "wennen" aan het gevoel dat er een mes in mn oor stond is dit zo'n verlichting :cheer2: deze online bestelde bril is top. En toch terug gegaan naar de brillenzaak en om een andere bril verzocht, ze hebben zelf de garantie maar makkelijk is anders, maar voet bij stuk gehouden dus hopelijk binnenkort ook een reservebril of ter afwisseling erbij. Toch best trots dat ik me niet liet afschepen, hij deed aardig zn best om dat wel te doen weer.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Oudblond schreef:
11-01-2020 14:19
Gefeliciteerd Lindy! Ik hoop dat je een hele begripvolle huisarts hebt die je goed kan begeleiden en dat je gaandeweg de zwangerschap vertrouwen krijgt.
Wat lief! Dank je wel! :lips:

Het begint hier langzaam in te dalen dat ik zwanger ben. We waren al wel bezig maar het ging toch best snel vond ik. Ik blijf het doodeng vinden maar ik ben ook heel erg blij! Het is zo ontzettend welkom! Dinsdagochtend kan ik bij de huisarts terecht en dan horen we het hoe en wat.

Het spijt mij heel erg als ik dames heb gekwetst met mijn bericht. Dat was absoluut niet de bedoeling. Voor alle dames waarbij het niet zo snel lukt of juist helemaal niet: voor wat het waard is: ik leef met jullie mee. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Niks sorry Lindy. Mensen die jou nu geen vlotte, fijne, heerlijke zwangerschap wensen die bezegeld wordt met een wolk van een baby, zijn sneuneuzen.
Zo, dat is er uit!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik zocht mijn leesbril, heb hem gevonden, op mijn neus. 8-)
Oudblond schreef:
11-01-2020 18:18
Niks sorry Lindy. Mensen die jou nu geen vlotte, fijne, heerlijke zwangerschap wensen die bezegeld wordt met een wolk van een baby, zijn sneuneuzen.
Zo, dat is er uit!
Dank je wel! Jij bent lief! :rose: :bigkiss: :love:
Alle reacties Link kopieren
Tjezus, zit ik speciaal te wachten op een film en dan draaien ze een andere film en dat is een heel stomme ordinaire film. Kan niet anders dan door een man gemaakt zijn.

Ik haat zoiets. Ineens moet je improviseren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je bent echt super afgevallen, maar dat je er zo stralend uitziet komt ook wel een beetje door dat Snappchat filter dat je hebt gebruikt he? :roll:
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel duidelijker wil je het hebben? Wanneer vallen die oogkleppen toch eens af?

Echt, je redt het ook wel zonder hem. En ik denk dat je dan een stuk gelukkiger kan worden en dat gun ik je zo.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
En auw!

K*t schaafwond op beroerde plek... :swear:
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Mijn grote liefde , je hebt me geknakt en gebroken met je leugens schijnheilige gedrag en verslaving .
Ik hoop dat jij je driedubbel k*t voelt , nooit zal ik meer iemand vertrouwen voor jou ging ik door het vuur , waardeloos stuk vreten!
Practice what you preach doe je niet aan? Misschien. Een te overwegen optie?

Ik roep ook maar wat hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven