Winnen jullie wel eens iets met de staatsloterij?

20-04-2009 21:43 46 berichten
Ik ken echt niemand die ooit iets wint in de Staatloterij. Iemand van jullie wel?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eens 1000,- euro gewonnen, was een troostprijs want als ik 1 letter anders had, was ik miljonair.

Dat was even balen en toen hebben we lekker die 1000,- opgemaakt.
Hoogste is 20 euro geweest en verder af en toe m'n lot er uit of minder.
oom van mij twee jaar geleden een miljoen....

was heel leuk want hij had heel wat financiele tegenslagen gehad en andere ellende in zijn leven.
Alle reacties Link kopieren
Nauwelijks, dus ik heb mijn automatische deelname opgezegd. Dat durfde ik eigenlijk niet, want stel dat volgende maand net de jackpot op dat nummer valt...
Wow Klonkje, en heeft je oom er ook iets bijzonders mee gedaan (leuke uitspatting, gruwelijk dure auto of ander huis) of is er weinig veranderd aan zijn situatie?
dubbel...
Alle reacties Link kopieren
Zelf speel ik niet mee, maar mijn ouders spelen al trouw mee vanaf dat ze getrouwd zijn (nu 32 jaar). Ze hebben 1x 1000 gulden gewonnen en verder alleen een paar kleine prijsjes, zoals €20,-. In hun geval niet erg rendabel dus...
The time is now
Alle reacties Link kopieren
quote:Yoels schreef op 20 april 2009 @ 21:48:

Nauwelijks, dus ik heb mijn automatische deelname opgezegd. Dat durfde ik eigenlijk niet, want stel dat volgende maand net de jackpot op dat nummer valt...



Ik heb ook opgezegd maar zie net dat de poet wel maandelijks wordt gedebiteerd nog? Lekker dan, kan ik morgen een 0900 nummer gaan bellen....

Opletten dus Yoels!
Alle reacties Link kopieren
Vroegah eens 100 gulden(!) gewonnen
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2 schreef op 20 april 2009 @ 21:51:

[...]





Ik heb ook opgezegd maar zie net dat de poet wel maandelijks wordt gedebiteerd nog? Lekker dan, kan ik morgen een 0900 nummer gaan bellen....

Opletten dus Yoels!Dat is ook vreemd! Heb je wel een bevestiging van je opzegging gekregen?
Alle reacties Link kopieren
Nog NOOIT!

Wil ook heel graag opzeggen maar dan moet je je lotnummers hebben ofzo ?!?!?! Nou die ben ik kwijt!

Zit er voor altijd aan vast ben ik bang
Jonna hij heeft al pensioenleeftijd en had geen pensioen.

Dus dat vullen ze nu aan met dat geld en ze hebben een nieuw, niet al te groot huis gekocht.

Ik was zo blij voor hen! Juist omdat ze het echt niet makkelijk hebben gehad financieel en qua gezondheid.



Mijn vriend speelt wel regelmatig mee (ik niet, vind het geldverspillerij...ondanks oom..nu denk ilk al HELEMAAL dat wij niks meer kunnen winnen).

We hebben nog nooit meer dan tien euro gewonnen.

En oja , jaaaaaren geleden (15 jaar ofzo) collega van mij 100.000 gulden.Daar hebben ze ook een mooi huis van gekocht (geld bijgelegt)
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn slagen 2 staats loten gehad van pa, 70 euro of gulden gewonnen.



Weet nog goed, ma zei: wat nou als tie miljoen wint?

Pa: is tie rijk
Alle reacties Link kopieren
Ik speel al 15 jaar automatisch mee en win nooit hoge bedragen, het hoogste bedrag was ooit 250 gulden en een keer 50 euro, voor de rest meestal 'eigen geldje'. Ik heb laatst aan een enquete meegedaan en toen heb ik ook ingevuld dat ik het idee heb dat mensen die automatisch meespelen minder vaak winnen. Ik denk dat ze ervanuit gaan dat mensen die automatisch meespelen niet snel opzeggen dus dat geld hebben ze alvast binnen. Mensen die losse loten kopen moeten wat meer geprikkeld worden om de maand erop weer een lot te kopen dus laten ze daar meer prijzen op vallen. Maar goed, dat is mijn idee, ik zit er ook echt over te denken om het op te zeggen maar dan win ik nooit wat, ik denk dat ik dan gewoon vergeet om een los lot te kopen dus ik laat het maar ff zo. Heb overigens n.a.v. die enquete wel een staatslot gewonnen voor de Koninginnedagloterij, dus wie weet win ik daar wel een leuke prijs mee.
Alle reacties Link kopieren
Kennissen hebben eens 7,2 miljoen gewonnen, gulden welteverstaan. Familielid 1 keer 20.000 euro en 1 keer 50.000 euro (ja, hetzelfde familieid). Ik zelf: nooit meer dan 20 euro.
Alle reacties Link kopieren
1x 130 euro, dat was wel het hoogste...
Alle reacties Link kopieren
@Layla: Ik neem aan dat er geen verschil zit tussen losse loten en abonnee-loten. Dat mag denk ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens m'n inleg terug gewonnen. Meteen een nieuw lot gekocht natuurlijk.



Dom.
Alle reacties Link kopieren
Staatsloterij: 20 jaar meegespeeld, nooit iets noemenswaardigs gewonnen. Vorige maand opgezegd.

Bankloterij ook.



Ik vind het prijzenschema ook idioot. 1 enorme klapper, veel te veel 'eigen geldjes" en veel te weinig gewoon leuke prijzen.

Een prijs lager dan € 1.000 hoeft voor mij niet, een hogere prijs dan € 500.000 ook niet. Wat moet ik met 20 miljoen ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Ooit eens EUR 50,00 met een oudejaarslot en wel eens 10 of 5 euri. Kan niet echt uit dus.
Alle reacties Link kopieren
kennis van mn schoonouders heeft afgelopen jaar echt een flinke smakker gewonnen. van het huurhuis (etages) is hij verhuist naar een vrijstaande koopwoning. (gelijkvloers)

dit ivm zijn zieke vrouw. zo heeft hij ook een camper gekocht die helemaal ingericht voor zijn zieke vrouw zodat ze sinds jaren eens op vakantie kon.

hij heeft de bejaardenhuizen in het dorp gemotoriseerde duo fietsen kado gedaan zodat begeleiders op leeftijd makkelijk rondje konden fietsen met de oudjes, en zo heeft hij er nog meer aardigs mee gedaan. verder een heel simpele man met een heel simpel leven gebleven
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 21 april 2009 @ 00:07:

Staatsloterij: 20 jaar meegespeeld, nooit iets noemenswaardigs gewonnen. Vorige maand opgezegd.

Bankloterij ook.



Ik vind het prijzenschema ook idioot. 1 enorme klapper, veel te veel 'eigen geldjes" en veel te weinig gewoon leuke prijzen.

Een prijs lager dan € 1.000 hoeft voor mij niet, een hogere prijs dan € 500.000 ook niet. Wat moet ik met 20 miljoen ?Die laatste vraag, is dat serieus, Donkey?
Alle reacties Link kopieren
Ooit eens 25 1/5 loten gehad, dus aan eindcijfers geen gebrek. Ik won er 40 gulden mee..



(ja, is al ff geleden.. sindsdien koop ik alleen nog maar Zonnebloem lootjes )
Alle reacties Link kopieren
85 euro max. Maar heb nog elke keer de illusie dat ik miljonair ga worden. Houd mezelf ook altijd voor dat ik heel achteloos, gewoon op een willekeurige dinsdagochtend bij de sigarenboer op de hoek ofzo, een lot moet kopen. Het moet niet te bewust en weloverwogen, want dan win ik niks, denk ik dan. Verder ben ik tamelijk normaal, maar die Staatsloterij doe rare dingen met me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven