De knussels knusselen de lente in!

13-02-2020 23:24 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie zeven!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
De knussels

Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524


En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... ges/413488

En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119

En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... ges/434424

De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749

Nummer 6
overig/six-met-de-knussels/list_messages/449169
lollypopje wijzigde dit bericht op 14-02-2020 18:51
5.19% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Bij afwezigheid van Kia door mij aangemaakt. De linkjes moet ik allemaal nog goed zetten.

Maar nu ga ik pitten 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Sorry Blond, onthouden voor de volgende keer. Ik wilde inmiddels wel naar bed namelijk.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Dank voor het aanmaken Popje!
En als je dan de links goed zet, maak dan in eerste zin ook nog van 'six' een 'seven'. Ofzo. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Good job Popje.

Trusten.

Ik ga niet duiken en snorkelen weet ik nog niet.
We gaan een dag met luxe jacht de rode zee op.
Met mogelijkheid tot duiken, snorkelen, watersporten, zwemmen, massage, vissen en er is bbq
Sorry mensen ik ben echt hyper enthousiast.

Treintripjes zijn trouwens ook echt tof!
Maar vliegen moet ik ook minimaal een keer meemaken.

Ivm oorpijn tijden stijgen/ dalen kun je kauwgom kauwen toch?
Alle reacties Link kopieren
benmamma schreef:
13-02-2020 23:45
Good job Popje.

Ivm oorpijn tijden stijgen/ dalen kun je kauwgom kauwen toch?

Ja, want dan kauw je en slik je, wat vooral de buis van eustachius weer opent, nouja, de luchtdruk binnen/buiten komt dan weer goed.
Maar dat helpt niet bij iedereen, of altijd. Bij mij dus ook niet altijd, vervelend.

En is de laatste keer dat ik het zeg ;-D, ga snorkelen!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!

Als het je enigszins een klein beetje ziet zitten en je vanaf de boot al mooie visjes en koraal ziet, probeer te snorkelen! Je ziet ze zoveel beter in het water. Desnoods zonder flippers maar gewoon zwemmen en af en toe je hoofd met zwembril in het water leggen.
Coerage schreef:
13-02-2020 23:52
Ja, want dan kauw je en slik je, wat vooral de buis van eustachius weer opent, nouja, de luchtdruk binnen/buiten komt dan weer goed.
Maar dat helpt niet bij iedereen, of altijd. Bij mij dus ook niet altijd, vervelend.

En is de laatste keer dat ik het zeg ;-D, ga snorkelen!
Oké.... Ik ga snorkelen ;-D
Ik vind vissen eng! Als ze groter dan 20 cm zijn sowieso..
En dan zal je zien.. Zwemt er net een zeekoe die denkt... Huh? Zeekoe met tankini? Die ga ik bekijken :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ow...! Zeg dat dan! (of stond dat ergens op pagina 859? ;-D ).
Dan snap ik dat je er minder happig op bent. Misschien is het ook een manier om daar een beetje vrede mee te sluiten. Ze zijn zo mooi! En ze zwemmen echt niet expres naar je toe ofzo hoor, integendeel.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Als ik me goed herinner, zaten de zeekoeien niet bij de mooie vissen. Visjes zitten graag bij koraal. Zeekoeien bij planten die ze eten. Oh, en zeekoeien zijn leuk :)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vissen ook eng. Maar de vissen in Egypte zijn zo knap! Ik heb nog nooit zo mooi gedoken en gesnorkeld als daar!!
Welk gebied in Egypte ga je?

(ik ben er dus ook nog wel :) )
Alle reacties Link kopieren
Toy Story 4 gekeken en daar zit ik dus gewoon bij te huilen op het einde
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
De linkjes in de OP doen het weer.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Happy new topic! 🥳

Ik schrijf hier eigenlijk nooit meer, maar vroeg me af hoe het met Kia is. Alles oké?
twilight84 schreef:
14-02-2020 18:19
Ik vind vissen ook eng. Maar de vissen in Egypte zijn zo knap! Ik heb nog nooit zo mooi gedoken en gesnorkeld als daar!!
Welk gebied in Egypte ga je?

(ik ben er dus ook nog wel :) )
Makabi bay, bij Hurghada.
hoi lieverds!
Ik ga de komende week waarschijnlijk wel bijlezen, maar verder stil zijn. Gisteravond struikelde ik over mijn eigen voeten: schouder uit de kom en daarbij gebroken. Hij zit weer, maar een schouder kunnen ze niet even gipsen, en als het verder mooi zit zetten ze ook geen plaatje. Ik moet mijn linkerarm dus heel stil houden, en typen met 1 hand is moeilijk als je dat niet gewend bent!
Alle reacties Link kopieren
He bah wat naar lieverd :hug:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
15-02-2020 11:09
hoi lieverds!
Ik ga de komende week waarschijnlijk wel bijlezen, maar verder stil zijn. Gisteravond struikelde ik over mijn eigen voeten: schouder uit de kom en daarbij gebroken. Hij zit weer, maar een schouder kunnen ze niet even gipsen, en als het verder mooi zit zetten ze ook geen plaatje. Ik moet mijn linkerarm dus heel stil houden, en typen met 1 hand is moeilijk als je dat niet gewend bent!
Auw! Wat naar! Alleen uit de kom is al pijnlijk zat ( ervaring, uiteindelijk operatie) maar dan ook nog gebroken..
Hoeveel weken ben je daar zoet mee?

Sterkte en vooral dat het herstel voorspoedig mag gaan! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Oei Nanny pijnlijk. Beterschap.

BM alvast een hele fijne vakantie :sun:

Drukke maar gezellige zaterdag gehad. Geen puf meer om te koken dus net eten besteld. In afwachting van het eten maar een drankje en het forum :)
Alle reacties Link kopieren
Was het lekker Fladderak?

Ow Nanny, dat is pijnlijk en vervelend!
Inderdaad, hoe lang gaat dat ongeveer duren?

Je hoeft alleen het getal bij de x in te vullen. ;-D

x .... weken
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier qua werk in mijn hoofd een beetje aan het overlopen. Dus vandaag nog even ingelogd en wat dingen uitgesorteerd en op to-do-lijst gezet. Wat geschoven in prio's, nog 's wat herlezen. Het begint nu rustiger te worden.
Morgen log ik nog een keer in, maar dan voor een klusje dat ik wel leuk vind en afgebakend is. Hopelijk maandag weer fris en zen de werkweek in.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
15-02-2020 11:09
hoi lieverds!
Ik ga de komende week waarschijnlijk wel bijlezen, maar verder stil zijn. Gisteravond struikelde ik over mijn eigen voeten: schouder uit de kom en daarbij gebroken. Hij zit weer, maar een schouder kunnen ze niet even gipsen, en als het verder mooi zit zetten ze ook geen plaatje. Ik moet mijn linkerarm dus heel stil houden, en typen met 1 hand is moeilijk als je dat niet gewend bent!
Auuwwww.... hopelijk is het minder pijnlijk dan het klinkt! Beterschap!

Benmamma en Benzooon, hele fijn vakantie gewenst!!
Wij zijn op vliegveld. Klaar om te boarden. Maar vliegtuig laat op zich wachten. Vliegen 11/2 uur later...

Ik moest, uiteraard, en tot groot vermaak van zoon, mijn handbagage helemaal laten zien... Zat nog 1/2 liter cola in :$
Tot zover mijn poging om niet als totaal onervaren over te komen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ach BM ook de meest ervaren vliegers vergeten dat wel eens ;)
Niet te veel gepakt?
En er helemaal klaar voor?

Hier begon mijn dag best okee. Nog niet erg sociaal, maar mijzelf toch helemaal opgetut voor een eerste date. Zegt hij 2 uur voor de date af. Toch nog niet toe aan een relatie :(

Toen kwam de autist naar boven, want moest opeens schakelen en verwachtingen bijstellen, wat resulteerde in een meltdown :(
En dan heb ik echt zo'n bui van dat ik nooit een relatie ga krijgen, want dit is niet de eerste keer dat iemand last minute af zei (of niet op komt dagen), en dat terwijl ik eindelijk weer best relaxt in het hele dategebeuren stond.

Zucht, nouja, komt wel weer goed.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Awwwwww Popje, wat naar! En wat een stommerd, had hij dat niet eerder kunnen bedenken?????
benmamma schreef:
15-02-2020 17:41
Auw! Wat naar! Alleen uit de kom is al pijnlijk zat ( ervaring, uiteindelijk operatie) maar dan ook nog gebroken..
Hoeveel weken ben je daar zoet mee?

Sterkte en vooral dat het herstel voorspoedig mag gaan! :hug:
In ieder geval een week dat ik de boel niet mag bewegen dus, en het kán langer duren. En het stomme is dat ik zo dus ook niet kan werken. Ik kan niet eens mijn eigen broek helemaal ophijsen :rofl: Gelukkig ben ik getrouwd, vanaf de wc roepen 'ik ben klahaaaar!' is minder genant als mijn man helpt dan als het mijn moeder was geweest of zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven