De knussels knusselen de lente in!

13-02-2020 23:24 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie zeven!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
De knussels

Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524


En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... ges/413488

En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119

En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... ges/434424

De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749

Nummer 6
overig/six-met-de-knussels/list_messages/449169
lollypopje wijzigde dit bericht op 14-02-2020 18:51
5.19% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@Nanny blijkbaar niet 😒

En nu heb ik beelden :rofl: en bij gebrek aan partner hoop ik echt dat dit mij nooit overkomt :P
maar ik hoop voor je dat je snel geneest.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Tobbert, het ligt netjes tegen elkaar aan, en dan valt de pijn mee. In je bot zelf zitten namelijk geen zenuwen, het doet pas zeer als het laagje er omheen en/of je spieren een klap krijgen. Dat laagje om je botten is wat er zeer doet bij iets breken. Nu valt de pijn wel mee dus, op spierpijn en soms een verkeerde houding na.

Het uit de kom deed meer pijn dan wat ik ooit gevoeld had. Ik heb eerder iets gebroken, en dat was pijnlijk, maar toen vrijdag mijn schouder er weer in zat was mijn eerste reactie 'wow, de pijn is weg!' Pas een uur of zo later werd die pas weer wat gevoelig, en ging ik pas mijn gekneusde pols en kapotte knie voelen. De pijn was zo erg geweest dat die pijn eerst gewoon niet geregistreerd werd. Ik kon ook eigenlijk niet lopen, want elke stap was een beweging.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt echt heel heftig Nanny :hug:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Zo dan Nanny... Nog meer blessures..

En ja arm uit de kom doet echt wel zeer..
Ik duwde hem altijd zelf terug. Zeiden ze in zh... Hoe dan.. Dan doen wij wel..
Ja zeg, dat duurt uren. Ik ben sneller :rofl:

Maar broekophijzen.. :rofl:
Het heeft ook iets hilarisch. Maar vooral echt niet fijn!

Lollypopje..
Ow daten... Kan heel leuk zijn. Maar weer laatste moment niet, niet komen. Stiekem getrouwd. Toch nog gek op de ex...
Je bent heel leuk... Maar....
Ik heb regelmatig lange pauze nodig.
Deze pauze kon wel eens levenslang zijn.. Beetje klaar mee.

Dat je ff meltdown had snap ik volkomen!

Ik had al bijna 2 uur in de lucht moeten zitten maar helaas... Tot minimaal 21:30 Vertraging, kan veel langer duren.

Saaaaaaaaaii.
Alle reacties Link kopieren
Och Nanny toch... Is een jurk makkelijker voor man? ;-D

Popje, wát een ontzettende eikel zeg!
En ja, natuurlijk krijg je dan even een meltdown, maar echt lieffie. Het komt heus goed. :bigkiss:

En anders schuif ik je die van mij door... Die begon vanavond weer fijn te zagen over zijn favoriete zaagthema. Zó geen zin in. Heb even flink van me afgebeten. Jammer dat dat nodig is.

En toen liep ik vandaag ook nog achter een afgewaaide overkapping van de buren aan te rennen. :rofl: Lang leve Dennis. Hebben de plaat netjes terug gebracht. Buren blij, wij blij.

Ik geloof dat ik enigszins klaar ben voor een nieuwe werkweek. Laat ik het zo zeggen: ik heb mijn best gedaan dit weekend om morgen weer fris en fruitig te zijn...
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
BM, wel inmiddels vertrokken? Ondanks Dennis? :hello:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Balen zeg BM, hoop dat jullie dan toch echt vliegen.
Komt dat door Dennis?

Levenslange pauze begin ik nog niet aan, al was ik vanmiddag wel in de verleiding om maar vast 5 katten aan te schaffen :P

En dan zijn ook nog de mensen die niet verder komen dan mailen en niet snappen dat 60 echt te oud is, 20 echt te jong is en dat ik het heel leuk voor je vind dat je al getrouwd bent, maar er staat duidelijk dat ik niet poly ben. Of degene die uit zuid Limburg of noord-Oost Groningen komen of überhaupt niet in Nederland. En dan nog degene die okee lijken, beloven nog te mailen... Maar die dat waarschijnlijk ergend rond Sint Juttemis gepland hebben staan.

En dan vergeet ik vast nog wel een date ergernis :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Goede dag dus zo Dapper ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
En de stijve en verkrampte spieren in mijn onderrug doen pijn.
Nu zijn ze volgens mij sinds mijn geboorte stijf en verkrampt :P maar meestal doen ze geen pijn. Pijn is tekeb dat mijn koppie niet goed is... Zucht...

Ohw en straks ook nog een week met de ns bus, wat betekent of eerder opstaan of niet ontbijten. Waarschijnlijk kies ik het tweede, kan ik in elk geval mijn ritme houden
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Oh maar Popje; jij hoeft niet poly te zijn als de ander dat is. :lightbulb:
Staat dat erbij, dat de ander ook niet poly moet zijn? ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Hopelijk ben je inmiddels onderweg, BM!

En is er een mogelijkheid om iets onbijtigs mee te nemen, Popje? Ritme houden is wel even extra belangrijk ja, zeker na zo'n middag en meltdown.

Een jurk is niet heel veel liever voor man trouwens. Ík draag nu ook al leggings (broek is dus een groot woord), en zou dan ook niet in mijn blote benen onder een jurk gaan zitten. Veel te koud.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
16-02-2020 21:45
Oh maar Popje; jij hoeft niet poly te zijn als de ander dat is. :lightbulb:
Staat dat erbij, dat de ander ook niet poly moet zijn? ;-D
Er staat bij dat de ander geen relatie moet hebben, dus :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@Nanny ik had koffie en een croissant gehaald, bij koffie tentje op het station.
(En een dure roze theetermos, waar ik al paar weken bij zat te kwijlen en ik nu eindelijk een excuus voor had om te kopen)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Was gister 16 graden Nanny,hoezo koud? 😇😜
(en net toen ik de deur uit ging weer brr 6,5 graad, zó dan...)

Ah, gelukkig duidelijke eisen Popje. Zat je ook maar een beetje te plagen. 💋
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een neefje dat bijna hele jaar In korte broek loopt. Dus kan best :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Wij komen niet terug.. :P

Nou ja, dat wel maaar ga zeker sparen voor een volgende keer!

Wat een geweldige vakantie :cheer2: :sun:
Alle reacties Link kopieren
Wat super fijn dat jullie zo genieten BM. Echt heel erg gegund.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Wat fijn BM! :cheer2:
Vandaag wat weer betreft ff iets minder, bewolkt en zelfs ff beetje regen.
Afgelopen dagen was het 24 graden.. Heerlijk aan strand en zwembad. Waar de barman je vraagt wat voor cocktail hij voor je mag maken... Ik kan er best aan wennen :biggrin:

Heerlijk eten, simpelweg perfect. Kamer is prima, service prima.

En na 2 dagen laat ik me niet meer alles aansmeren :$

Morgen op duik, zwem, snorkel excursie.
Om 7:30 vertrekken.. Wat vroeg, maar wel mooie lange dag.
En dan vrijdag alweer vertrekken..
Gaat echt zo snel!

We zijn de enige Nederlanders op het resort o_o
Nederlanders gaan naar andere kant van de rode zee begreep ik.
Opzich vind ik het niet erg. Mijn Duits is alleen niet bepaald goed en mijn Russisch al helemaal belabberd :sarcastic:

Maar ik ga bij thuiskomst direct beginnen met sparen..
Ik wil echt nog een keer!
Alle reacties Link kopieren
Ah ja, de Russen. ;-D
Fijn dat je het zo goed hebt, veel plezier morgen!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
lollypopje schreef:
17-02-2020 07:52
(En een dure roze theetermos, waar ik al paar weken bij zat te kwijlen en ik nu eindelijk een excuus voor had om te kopen)
Thee in thermosfles is duurzaam/milieubewust/klimaatvriendelijk, dus mag best.

Ik zit ook te denken over zo'n Steamy Pink Dopper Insulated Thermosfles van 350 ml. Lekker zelfgetrokken thee naar het werk, in de trein.
benmamma schreef:
19-02-2020 14:40
Morgen op duik, zwem, snorkel excursie.
Om 7:30 vertrekken.. Wat vroeg, maar wel mooie lange dag.
Heerlijk!

Wat heb je gezien? Gekleurde vissen, schildpadden, zeekoeien?
Alle reacties Link kopieren
De mijne is iets kleiner en zit ik ook een deel in waardoor ik er met losse thee, thee in kan maken. Hoef ik hem alleen maar op zijn kop voor te zetten :)

Normaal drink ik koffie in de trein, daarvoor heb ik andere beker, maar als ik onderweg ontbijt door drukte heb ik liever thee. :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Nanny hoe gaat het met de schouder?

BM jammer het zit er weer op. Volgens mij enorm genoten :-)

Lolly :hug:
Alle reacties Link kopieren
Dit was me het weekje wel. Weer veel meer gewerkt dan mijn contract uren. Nu lekker thuis en proberen om hapjes te maken die in mijn budget vallen. Deze week duurt net lang qua geld :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven