De knussels knusselen de lente in!

13-02-2020 23:24 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie zeven!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
De knussels

Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524


En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... ges/413488

En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119

En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... ges/434424

De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749

Nummer 6
overig/six-met-de-knussels/list_messages/449169
lollypopje wijzigde dit bericht op 14-02-2020 18:51
5.19% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Weet ik, dank je. Maar ik kom geloof ik alleen maar om te zeiken :'(

Een off day.... goed dat je je overgeeft, forceren werkt ook niet altijd even lekker. Dan maar een dagje blèh ertussendoor. Morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
:hug: Grob

Hier pffffffff en daar laat ik het bij :P
Al weet ik nu wel dat de HEMA eitjes melk-toffee-koffie super lekker zijn
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Grobbekuiken_ schreef:
04-03-2020 16:37
Weet ik, dank je. Maar ik kom geloof ik alleen maar om te zeiken :'(

Een off day.... goed dat je je overgeeft, forceren werkt ook niet altijd even lekker. Dan maar een dagje blèh ertussendoor. Morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen.
Ik kan wel een mede klager gebruiken, anders ook zo alleen :biggrin:

Zo kom je op mij totaal niet over! En dit is ook gewoon spannend en vervelend.

En gewoon wat er NU in je leven speelt.
Wat mij betreft dus ECHT blijven schrijven!
:hug: Grob, wat naar van weer een pliep!

BM, lijkt me heel zwaar, je moeder zo zien. al weet je dat er nu goed voor haar gezorgd wordt, het is nooit leuk om te zien dat iemand om wie je geeft aftakelt.

Lolly, jouw pffffffff mag er ookzijn :hug: Die eitjes klinken inderdaad te lekker!

Mijn arm zit inderdaad niet in het gips. Schijnt geen zin te hebben of zo. Voordeel is dat ik 'gewoon' kan douchen zonder gedoe met droog houden (wel met hulp van man bij het afdrogen, maar ook dat ik dat ding dus ook 's nachts om moet houden. Of misschien is dat ook niet helemaal lekker gecommuniceerd, maar ik ga het er maar niet op gokken.
lollypopje schreef:
04-03-2020 17:19
:hug: Grob

Hier pffffffff en daar laat ik het bij :P
Al weet ik nu wel dat de HEMA eitjes melk-toffee-koffie super lekker zijn
Kijk, dat is positief denken!
:hug: een stevige want daar :heart: je van toch?
Alle reacties Link kopieren
benmamma schreef:
04-03-2020 18:28
Kijk, dat is positief denken!
:hug: een stevige want daar :heart: je van toch?
Absoluut 😊💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
:bye:
Alle reacties Link kopieren
twilight84 schreef:
04-03-2020 18:39
:bye:

Hey Twillie! Hoe is het?

Je enthousiasme spat inderdaad telkens van het scherm BM, en wat jammer dat het water te koud was. :P
Veel sterkte met je moeder; je hoort het toch vaker helaas dat zo'n incident mensen erg van slag zijn en mentaal een duw krijgen... Hoeft het niet eens een tia voor te zijn geweest. Hoe oud is je moeder (om en nabij)? :hug:

Nanny, ik hoop echt dat je dat kreng binnenkort aan de wilgen mag hangen.

Grobbie, ik heb dus ooit één zeer pijnlijke ervaring met mirena gehad, en dat was ook een 'stagiair' (lees; huisarts had het nog nooit eerder gedaan... :facepalm:). Dus dat klinkt best aannemelijk. Misschien valt het mee lieverd. Goed dat je gebeld hebt!

Lolly, gelukkig is de Hema bij mij wat verder weg. ;-D

Tobbie! :hello:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Heb nu 3 uit 4 keer de kat zonder strijd pillen kunnen geven. De 4e keer heb ik natuurlijk ook gewonnen, maar dat was voor geen van beide leuk. :)
Ze geneest gelukkig heel snel.
Afgelopen zondag had ik echt even stress. Normaal heeft kat koorts bij infectie (ze had in ene een abces, is buitenkat), maar ik vond haar koel. Dat zei de DA overigens ook, ze was eerder iets te koud dan te warm. En dan ben je echt bang dat ze er tussen uit knijpt ofzo. Maar ze is weer helemaal zichzelf en energiek.

Vandaag opnieuw een kneiterdrukke dag op het werk. En morgen weer... Dus ik zal echt blij zijn als het weekend is. Geen plannen en ook niet in staat om plannen te maken, als ik het weekend maar haal. ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Odense, Grobbe, Nanny, Coerage. Lolly en BM een :hug: (hoop dat ik niemand ben vergeten).

Hier ook een drukke week op het werk gehad. Heb nu weekend en dan mag ik zaterdag en zondag nog even aan de bak.
Vanmorgen om 06.30 uur aan de koffie. Ik word er echt niet goed van dat uitslapen niet meer lukt.
Maar deze dag nuttig besteed door kleding- en boekenkast op te ruimen. Doos vol boeken en een zak kleding kan weggegeven worden.
Morgen maar wat andere kasten opruimen. Lijkt de voorjaarsschoonmaak wel :)
Alle reacties Link kopieren
(O) (O)

Dag liefkes. Ik heb jullie schandalig verwaarloosd. :$ Maar ben jullie zeker niet vergeten! Mijn RL is even een beetje eh eh.... vreemd aan het lopen en daardoor best vol. Vooral werk is op dit moment meer vraagtekens dan antwoorden en best enerverend. Maar daar komt vast snel duidelijkheid over.
Voor iedereen een dikke knus :smooch: en laat dat voorjaar maar komen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
@Blond foei, schande... En je maakt me nieuwsgierig ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Wat kan het allemaal soms raar lopen, he Blond? Komt vast goed :bigkiss:
Vandaag had ik een functioneringsgesprek, en los van mijn arm breken doe ik het blijkbaar best wel goed. Altijd fijn natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
hoe ging je functioneringsgesprek?

Hier echt zo belachelijk druk! En niet alles loopt even goed op rolletjes. Maar om hier nu alleen maar te komen om te klagen, gaan we niet doen. Dus ik zeg alleen hoi!

Courage: druk en hectisch dus! Maar met mij persoonlijk wel prima. Mensen in mijn omgeving die het lastig hebben met zichzelf, wat dan weer invloed heeft op mij...
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met je kuikentje, Twilight?

Hier alles ok, maar ook niet meer dan dat. Ik ben blij als deze lange herfst ein-de-lijk voorbij zal zijn. Je zou denken dat het me dan eindelijk zou lukken om al die achterstallige klussen thuis af te werken, maar helaas. Ik heb daarentegen wel lekker boeken gelezen en genetflixt (netgeflixt?).
Alle reacties Link kopieren
Zon, wij hebben allemaal behoefte aan zon. VEEL zon.
Ik zwaai even want ook niet zoveel moois te melden. Lichtpuntje is dat ik de bevestiging van mijn mensenkennis krijg. Nadeeltje... ik had gelijk en dat maakt het niet mooier.

:nope:

Gelukkig zijn er wel ook nog echte lieverds! :bigkiss:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
10-03-2020 19:20
Lichtpuntje is dat ik de bevestiging van mijn mensenkennis krijg. Nadeeltje... ik had gelijk en dat maakt het niet mooier.
Ja, da's een wrange combi.
Alle reacties Link kopieren
Hier werd pffff, jeej en toen weer pffff.
Want het is gewoon heel druk en dat blijft het nog wel even.
Gelukkig wel hele leuke weekend plannen 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ja inderdaad, zin in zon! En mijn arm duurt als het goed is nog minimaal 3, maximaal 5 weken. Ik had nu een dokter die lekker duidelijk was, en ook eindelijk de foto's gezien. Inclusief kunnen zien 'ja, dat is gebroken ja' :proud:

Functioneringsgesprek ging dus erg goed. Ik doe het blijkbaar goed, en zo. Of we uiteindelijk kunnen blijven in december ligt aan of er werk is dat bij ons past, maar aan mijn functioneren gaat het niet liggen.
Alle reacties Link kopieren
Wow Nanny: je functioneringsgesprek. Heel fijn om lezen dat je op de goede plek terecht gekomen bent! Die arm komt goed en tegen december duimen we gewoon met z'n allen en kan jij hoppa fijn verder werken!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Nanny, goed gesprek 👍

En duidelijke dokters zijn ook fijn, wel jammer van het antwoord :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ja, maar nu weet ik het tenminste ;-D
Alle reacties Link kopieren
Kuikentje gaat lekker! Piept steeds meer :) Groeit als kool!

Nanny wat fijn zo positieve beoordeling! Hopelijk ook snel weer klaar met je arm!

Oud, aiii fijne dat je goede mensenkennis hebt, jammer dat mensen soms zijn zoals ze zijn! Ik hoop ook dat de zon snel en veel gaat schijnen!

Lolly hoe is het nu? pfff of jeej?

Het is hier flink rustig geworden!
Alle reacties Link kopieren
Jeej vanwege weekend. Pffff omdat concert waar ik zo graag heen wild, meerdere pogingen om kaartjes te krijgen, nu niet doorgaat.

Rust lekker lichtje?

Ik zie trouwens dat je je kerstmuts nog op hebt. Alvast klaar voor dit jaar? 😉
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Nanny wat fijn dat je ondanks je arm toch goed functioneert. Altijd leuk om te horen.
Blond :hug:
Lolly balen van je concert zeg.

Hier in opdracht van de werkgever (ik werk in de zorg) een sociaal arm leven. Moet ik nog even mijn draai in zien te vinden. Er zit zoveel verschil tussen het RIVM en de richtlijnen van mijn werkgever. En de richtlijnen van de werkgever wisselen ook bijna elk uur :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven