Cadeau voor schoonvader?

14-02-2020 09:35 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonvader is dit weekend jarig maar ik zit zo te brainstormen over een cadeautje.. weet zo weinig van hem of van wat hij leuk vind. Mijn vriend komt ook niet echt met goede ideen.. helpppp
Luchtje, fles drank, dinerbon
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Mariabern1234 schreef:
14-02-2020 09:37
.

Huh?

Je komt zelf ook niet echt met inspiratie hè?
Waar houdt de man van? Interesses? Als je de man zo slecht kent dat je zelfs dat niet weet, zou ik je vriend een cadeau(bon) laten halen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het aan je vriend overlaten.
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet JIJ dan iets voor hem kopen? Dat doet zijn zoon toch gewoon?
Quincy2 schreef:
14-02-2020 09:48
Waarom moet JIJ dan iets voor hem kopen? Dat doet zijn zoon toch gewoon?
Waarom zou partner van TO dat per se moeten doen?
lise1985 schreef:
14-02-2020 09:49
Waarom zou partner van TO dat per se moeten doen?
Omdat het zijn pa is en TO kent hem niet zo goed.
Neem hem gezellig mee uit eten.
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
14-02-2020 09:50
Omdat het zijn pa is en TO kent hem niet zo goed.
Nou, dat: omdat haar partner zijn zoon is.
Lillybit schreef:
14-02-2020 09:50
Omdat het zijn pa is en TO kent hem niet zo goed.

Het is al 5 jaar haar schoonvader, neem aan dat ze inmiddels wel iets van de man weet.
Anyco schreef:
14-02-2020 09:53
Het is al 5 jaar haar schoonvader, neem aan dat ze inmiddels wel iets van de man weet.
Zie OP.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet zo'n prater eigelijk.. ik weet dus niet waar hij van houd. Hij drinkt niet. En is ook op dieet dus met lekkere dingen ja.. miss een cadeaubon idd
Alle reacties Link kopieren
Haar vriend schijnt ook niet zoveel te weten, maar het is zijn verantwoordelijkheid, niet die van haar.
Mariabern1234 schreef:
14-02-2020 09:55
Het is niet zo'n prater eigelijk.. ik weet dus niet waar hij van houd. Hij drinkt niet. En is ook op dieet dus met lekkere dingen ja.. miss een cadeaubon idd
Wat doet hij met vrienden / in zijn vrije tijd? Waar praat hij wel over? Er moet toch wel iets zijn dat een aanknopingspunt vormt.
Het is aan je vriend om een kado te regelen voor jullie samen. Niet jouw probleem. Koop jij er een leuke verjaardagskaart bij.
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem nooit naar hobby’s gevraagd of je vriend er over gehoord? Boeken, gereedschap, muziek, lekker fleecevest, bon om lekker uit eten te gaan enz. Iedereen vindt wel iets leuk. Heeft hij een tuin? Bollen voor in de tuin of zo.
Alle reacties Link kopieren
Een trui, kookspullen, dingen voor de sport die hij doet, een boek met een onderwerp wat hij interessant vindt, tijdschriften, een plant. Als hij op dieet is houdt hij denk ik wel van lekker eten dus je kunt ook iets geven wat nog een beetje gezond is, bij oil en vinigar kun je leuke pakketten kopen met pasta en een een schaal erbij bijvoorbeeld.
Hoe lief bedoelt dit soort topics ook zijn.. ik vind het ook echt raar.

Laat zijn zoon zelf wat regelen halen voor zijn pa. Of in ieder geval een idee opperen als hij echt echt ( sarcasme) geen tijd heeft in de weken ervoor omdat zelf te regelen.


Ik snap hier echt geen reet van.
Alle reacties Link kopieren
hoe oud is je schoonvader? en wat is je budget? 20 euro voor iemand die 50 wordt is wat anders dan een schoonvader die 75 wordt en met een budget van 150 euro.

en laat je vriend dit regelen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Regelt je vriend altijd de cadeaus voor jouw ouders?
Zo nee, kun je de verantwoordelijkheid voor cadeaus voor zijn ouders gewoon bij hem laten.
Alle reacties Link kopieren
Wij geven al een aantal keer, sinds ze met pensioen zijn, aan beide vaders een happen en trappen bon voor 2 personen. Wordt altijd erg gewaardeerd... dus al bij herhaling gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Kookboek voor magere hapjes. Staatslot.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Een kilometer teller voor op de fiets.
Alle reacties Link kopieren
Kadobon van de hengelsport. Of vist hij niet?
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven