Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
26-03-2020 15:59
De spelletjes en leermiddelen vind ik ook altijd wel gezellig ja, en daar heb ik ook nog wel eens iets te melden.

Wat me ook verbaast is de enorme toevloed aan UHB kinderen. En die komen zowat allemaal bij dezelfde tester vandaan. Dat er nou bij niemand eens een lichtje gaat branden dan.
Ja, maar goed, die tester heeft een fantastische baan. Altijd tevreden klanten. En UHB is ook echt iets heeeeeeeel anders. Dat zijn kinderen die zijn zo slim dat je dat niet eens meer kunt zien als gewoon mens. Dan heb ik met mijn 135-kind niets te klagen, want die is eigenlijk gewoon dom vergeleken bij hoe slim hun kinderen zijn. Echt heel andere problemen.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
26-03-2020 15:59
Blijtje van de dag? Die geef je toch een mep? :hamer:
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady*Voldemort schreef:
26-03-2020 15:47
Die groep is ook heel erg ja. Die verbanden ook die ze leggen. "Mijn kind peutert vaak in zijn neus. Is dat gebruikelijk bij hoogbegaafdheid?"
En de juf heeft het altijd gedaan. Altijd.

Neeej :proud:

Bij de bevalling zijn moeders hersenen ook met de baby mee naar buiten verhuisd?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er wat voor over hebben als mijn kind niet zo HB was als dat hij is. En dan is hij nog niet eens UHB. Icm zijn karakter echt een drama voor hemzelf.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
26-03-2020 16:05
Ja, maar goed, die tester heeft een fantastische baan. Altijd tevreden klanten. En UHB is ook echt iets heeeeeeeel anders. Dat zijn kinderen die zijn zo slim dat je dat niet eens meer kunt zien als gewoon mens. Dan heb ik met mijn 135-kind niets te klagen, want die is eigenlijk gewoon dom vergeleken bij hoe slim hun kinderen zijn. Echt heel andere problemen.
Ik heb een UHB-er en een gewone HB-er.
Allebei totaal mislukt verder, maatschappelijk gezien. Nu al.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
yasmijn schreef:
26-03-2020 15:13
Ja. 1.64
Breng alvast een trapladder mee dan.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
26-03-2020 15:30
Ntz miaun j pt heus ja dr staad.

:proud:

(Vertaling: niet zo zeuren/mauwen, je snapt (=het is zó uit om eerste letters te nemen, beetje variatie mensen!) heus wel(=ja) wat er staat)
Noh, dan bennie ook bij de pinken hoor.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Moirmel schreef:
26-03-2020 17:35
Breng alvast een trapladder mee dan.
Ja en dan flikkert ze weer in de lavendel.
Solomio schreef:
26-03-2020 17:30
Ik heb een UHB-er en een gewone HB-er.
Allebei totaal mislukt verder, maatschappelijk gezien. Nu al.
Mijn andere kind is niet te peilen qua intelligentie en dat ga ik ook niet doen. Kan maar zo een IQ van 100 hebben of van 140, ik heb geen idee. Ik twijfel er echter niet aan dat ze een heel leuk kind is. Ik vind dat belangrijk.
Betty_Slocombe schreef:
26-03-2020 18:19
Mijn andere kind is niet te peilen qua intelligentie en dat ga ik ook niet doen. Kan maar zo een IQ van 100 hebben of van 140, ik heb geen idee. Ik twijfel er echter niet aan dat ze een heel leuk kind is. Ik vind dat belangrijk.
Waar heb je dat laten testen? :P
Th∅rdis schreef:
26-03-2020 19:13
Waar heb je dat laten testen? :P
Ja, dat was nog een poos zoeken naar een betrouwbare tester. De eerste zei dat ik geen leuk kind had. Die kon er dus niets van.
Betty_Slocombe schreef:
26-03-2020 19:16
Ja, dat was nog een poos zoeken naar een betrouwbare tester. De eerste zei dat ik geen leuk kind had. Die kon er dus niets van.
:proud:

Wat een prutser
Ik had dat met een groep voor ouders van prematuren. Ik had een prematuur en toen hij nog in het ziekenhuis lag en het eerste paar maanden was het wel fijn om daar wat te lezen voor tips en herkenning. Maar na een tijdje viel het me op dat de mensen die een kind met 35 weken en 2600 gram hadden gekregen het actiefst waren. Of mensen die 9 jaar later nog steeds álles op prematuriteit gooiden en daar de godganse dag nog mee bezig waren. Toen ben ik uit voorzorg maar gestopt met daar lezen en schrijven
Alle reacties Link kopieren
Th∅rdis schreef:
26-03-2020 19:20
Ik had dat met een groep voor ouders van prematuren. Ik had een prematuur en toen hij nog in het ziekenhuis lag en het eerste paar maanden was het wel fijn om daar wat te lezen voor tips en herkenning. Maar na een tijdje viel het me op dat de mensen die een kind met 35 weken en 2600 gram hadden gekregen het actiefst waren. Of mensen die 9 jaar later nog steeds álles op prematuriteit gooiden en daar de godganse dag nog mee bezig waren. Toen ben ik uit voorzorg maar gestopt met daar lezen en schrijven
De mijne was 34 weken en 3100 gram.
Hij is nu 1,95 m en alles komt door zijn vroeggeboorte.
Echt waar.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Meeten op 24 oktober:

https://speld.nl/2020/03/25/alles-wordt ... ingehaald/
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Is er al een zomertijddiscussie?
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
26-03-2020 23:06
Is er al een zomertijddiscussie?
Wij doen niet aan zomertijd, alleen aan corona :heart:
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=Lj4nfr9 ... 9QOtCnUyus

Luisteren met je koptelefoon op, heel bijzonder het geluid lijkt niet uit je speakers te komen.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
AllyMcBeal schreef:
26-03-2020 23:26
https://www.youtube.com/watch?v=Lj4nfr9 ... 9QOtCnUyus

Luisteren met je koptelefoon op, heel bijzonder het geluid lijkt niet uit je speakers te komen.
cool, het lijkt net of het rond mijn hoofd zweeft.
AllyMcBeal schreef:
26-03-2020 23:21
Wij doen niet aan zomertijd, alleen aan corona :heart:
Ik heb liever zomertijd, ondanks dat mijn dieren dan helemaal van het pad af gaan.
AllyMcBeal schreef:
26-03-2020 23:26
https://www.youtube.com/watch?v=Lj4nfr9 ... 9QOtCnUyus

Luisteren met je koptelefoon op, heel bijzonder het geluid lijkt niet uit je speakers te komen.
Kan het ook met oortjes of beter met een koptelefoon?
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
26-03-2020 23:31
cool, het lijkt net of het rond mijn hoofd zweeft.
Ja, leuk hè!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
26-03-2020 23:32
Ja, leuk hè!
Ja, ik vind het echt heel tof!
Bedankt Ally!
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
26-03-2020 23:32
Kan het ook met oortjes of beter met een koptelefoon?
Geen idee. Maar lijkt me wel.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
26-03-2020 23:34
Ja, ik vind het echt heel tof!
Bedankt Ally!
Graag gedaan, ik kreeg hem ook doorgestuurd hoor. :loveit:
I like being a mess. It's who I am.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven