Ik zoek een hobby

11-05-2020 14:09 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik werk in een boekenwinkel, dus ik ben op dit moment alleen maar aan het lezen eigenlijk. En lezen is natuurlijk heel leuk, maar niet de hele dag. Daarom zoek ik een nieuwe (creatieve) hobby. Ik heb strijkkralen, puzzels, haken en tekenen al gehad. Ik vind het dus leuk om iets met mijn handen te doen. En iets wat niet heel moeilijk is. Ik hoop dat dit duidelijk genoeg hahahaha. Ik weet het even niet meer, dus ik hoop dat iemand iets leuks weet. :hyper:
Diamond Painting iets voor je?
Alle reacties Link kopieren
kleuren voor volwassenen, waterverf, bloemschikken, diamondpainting om maar wat te noemen?
Ik wil geen inspirerende quote, ik wil koekjes!
Alle reacties Link kopieren
Diemand painting is inderdaad heel erg leuk! Kun je zo uren mee bezig zijn
Alle reacties Link kopieren
boetseren
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Boetseren, schilderen, diamond painting, zelf kaarsen maken, bakken.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
11-05-2020 14:11
Diamond Painting iets voor je?
Misschien wel! Nog nooit gedaan. Ik ga even kijken! Weet iemand een goede website die dit verkoopt?
Alle reacties Link kopieren
origami?
Kralen rijgen? Armbandjes en brillenkoordjes maken? Nieuwe recepten proberen uit een boek van heel holland bakt?
Alle reacties Link kopieren
hahahahha Diamond Painting is populair dus. Is het raar dat ik hier nog nooit van heb gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Handletteren?
Alle reacties Link kopieren
purake schreef:
11-05-2020 14:15
Kralen rijgen? Armbandjes en brillenkoordjes maken? Nieuwe recepten proberen uit een boek van heel holland bakt?
Ahhh kralen rijgen! Dat is lang geleden. Ook leuk om een keer te doen inderdaad. En bakken is ook een super goed idee hahaha
Breien is ook lekker om te doen.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
11-05-2020 14:16
Handletteren?
Heb ik ook nog nooit gedaan. Ook leuk om een keer te doen. Dit is waarom het forum zo handig is! hahaha :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Hier heb je een checklistje wat je nodig hebt voor je aan diamond painting begint, dus een opschudbakje en een picker enz. https://www.strass-steentjes.nl/10-x-di ... -bestellen

Ik ben er twee maanden geleden mee begonnen en ik vind het geweldig. Je kan al je gedachtes ff opzij zetten en lekker creabea bezig zijn. Zelf kan ik niet echt tekenen dus dit was voor mij echt een goede oplossing. Meestal zet ik een rustig muziekje op de achtergrond erbij aan en hoppa, beginnen maar
Alle reacties Link kopieren
monben schreef:
11-05-2020 14:18
Heb ik ook nog nooit gedaan. Ook leuk om een keer te doen. Dit is waarom het forum zo handig is! hahaha :cheer:
Zeker :lol:
Alle reacties Link kopieren
whitewolves schreef:
11-05-2020 14:17
Breien is ook lekker om te doen.
O ja, leuk! Ik heb nog wel breinaalden liggen volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
En misschien punniken?
Alle reacties Link kopieren
jillrose schreef:
11-05-2020 14:18
Hier heb je een checklistje wat je nodig hebt voor je aan diamond painting begint, dus een opschudbakje en een picker enz. https://www.strass-steentjes.nl/10-x-di ... -bestellen

Ik ben er twee maanden geleden mee begonnen en ik vind het geweldig. Je kan al je gedachtes ff opzij zetten en lekker creabea bezig zijn. Zelf kan ik niet echt tekenen dus dit was voor mij echt een goede oplossing. Meestal zet ik een rustig muziekje op de achtergrond erbij aan en hoppa, beginnen maar
Oh thanks! Heb je daar ook je producten gekocht? Zo ja, is het een aanrader?
Alle reacties Link kopieren
Aquarellen, schilderen met acryl, sculpten, haken...Oh! Een instrument? Piano?
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
11-05-2020 14:20
En misschien punniken?
Dat deed ik vroeger altijd met mijn oma. Dat was zo leuk! Dat ga ik zeker weer een keer doen. Ik heb genoeg tijd hahahah
Ugli schreef:
11-05-2020 14:21
Aquarellen, schilderen met acryl, sculpten, haken...Oh! Een instrument? Piano?
Wat is sculpten?
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
11-05-2020 14:21
Aquarellen, schilderen met acryl, sculpten, haken...Oh! Een instrument? Piano?
Ik heb ooit een gitaar gekocht. Dat is ook leuk om te leren. Anders is het ook zo zonde van het geld. Voor dit soort dingen heb ik nu tijd natuurlijk hahahaha. Bedankt voor het idee!
monben schreef:
11-05-2020 14:14
Misschien wel! Nog nooit gedaan. Ik ga even kijken! Weet iemand een goede website die dit verkoopt?
Je hebt verschillende sites, maar ik ben toen naar een boekenwinkel gegaan en heb daar een klein formaat gekocht. Zo kon ik een beetje wennen en kreeg ik niet gelijk een poster-formaat voor mijn neus.
Alle reacties Link kopieren
whitewolves schreef:
11-05-2020 14:22
Wat is sculpten?
Goeie vraag. Ben ik ook benieuwd naar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven