Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Alle reacties Link kopieren
Moirmel schreef:
13-05-2020 11:45
Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
:rofl:
¡Apagando las luces!
Ah mooi!

Godallemachtig wat ben ik een luie donder eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jij hem geopend hebt.
Ik dacht wel heel de tijd, het wordt tijd dat iemand een nieuw deel opent, maar daar had ik zelf lekker geen zin in. :clown:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
oooh dit heb ik gemist.

Gadverdamme wat stellen jullie mij allemaal teleur

aan mijzelf; Echt, stop met t stellen van verwachtingen!
Hoi.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer gaat de sportschool nou weer open verdomme!
Zit me helemaal vol te vreten zonder sport en werk, alleen op de bank hangen en vreten.
Nu beetje begonnen met sporten zelf, maar vind er maar weinig aan.
Mis de sauna ook gelijk erna erin, heerlijk.
Ik was net 2 dagen lid en toen ging hij dicht! (6) :steam: :swear: :boooos:
Alle reacties Link kopieren
tulp222 schreef:
13-05-2020 12:09
Wanneer gaat de sportschool nou weer open verdomme!
Zit me helemaal vol te vreten zonder sport en werk, alleen op de bank hangen en vreten.
Nu beetje begonnen met sporten zelf, maar vind er maar weinig aan.
Mis de sauna ook gelijk erna erin, heerlijk.
Ik was net 2 dagen lid en toen ging hij dicht! (6) :steam: :swear: :boooos:
Dat was vast een teken. o_o :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Flikker toch op kereltje, met je belerende toontje en je onvriendelijkheid. Dat jij bang bent voor koeien betekent niet dat ik dat ook moet zijn.
Bah, vanaf 2 juni moeten we weer op kantoor werken :-(
Ik ben niet bang maar heb er gewoon geen zin in om mijn collega's weer te zien.
Gadver, ik had me zo verheugd op volgende week vrijdag, mijn man is om de week op vrijdag vrij namelijk, en met zoon op school dacht ik: eindelijk weer eens tijd voor goede uitgebreide ochtendseks na het wegbrengen. Maar nee hoor, volgende week donderdag is het hemelvaartsdag en die vrijdag is zoonlief dus ook vrij.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Wat en jij toch een zeikwijf en wat blijf je in het verleden hangen. Ik ben met de voorbereidingen bezig voor ons kindje en niet met kerst 1996 waarin jouw ex (nu mijn man) heeft gezegd dat jij het laatste bolletje uit de zak mocht pakken. Hou op , schei uit. Ga wat anders doen. Bijvoorbeeld aan het werk ofzo. Ga werk zoeken. Doe iets in ieder geval. Jij werkt op ons zenuwen.
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Alle reacties Link kopieren
Beste sibling val voor mijn part hartstikke dood..... :mad:
Alle reacties Link kopieren
ik had me voorgenomen vandaag de badkamer te doen, en ik moet nog beginnen
weet nog niet wat ik moet eten vanavond (hoopte op inspiratie via Togoodtogo . maar die heeft niets) en het is saai trutweer.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
tulp222 schreef:
13-05-2020 12:09
Wanneer gaat de sportschool nou weer open verdomme!
Zit me helemaal vol te vreten zonder sport en werk, alleen op de bank hangen en vreten.
Nu beetje begonnen met sporten zelf, maar vind er maar weinig aan.
Mis de sauna ook gelijk erna erin, heerlijk.
Ik was net 2 dagen lid en toen ging hij dicht! (6) :steam: :swear: :boooos:
Ik denk er precies hetzelfde over al ben ik al bijna 8 jaar lid ;-)) maar idd open die handel!!!
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ja ja, ik snap waarom m'n aanvraag voor 2(!) dagen vrij is afgewezen, maar vind het toch wel jammer dat het altijd dezelfde mensen zijn die vrij krijgen. Ik heb nog 100 uur staan die ik voor december op moet maken, hoe de fuck ga ik dat doen als jullie alles afwijzen?
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik word er maar onrustig van, getver! Rot op!
Wat ik zo verschrikkelijk vind de laatste tijd dat zijn de verkleinwoorden die hier op Viva worden gebruikt als iemand zich aan een andere persoon ergert. Als iemand een baalmoment heeft wat heel menselijk is omdat degene b.v. niet naar de sportschool kan of zijn dierbaren niet kan zien of zijn vrijwilligerswerk niet kan doen zijn er op diverse topics al woorden gevallen zoals ''trutje'' en ''verwend prinsesje''. Ik vraag me af wat er in godsnaam verwend eraan is dat je een baalmoment hebt en dat gewoon op een normale manier uit om daarna weer vooruit te kijken. En de verkleinwoorden maken het er niet vriendelijker op want daarmee is toch echt wel gewoon ''trut'' en ''verwende princes'' bedoeld. Ik vind dat erg kleinerend.

Wat ik ook erg irritant vind zijn mensen die beweeren dat er nooit een vaccin komt. Laat dat maar aan de deskundigen over! Stelletje beterweters!
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 13-05-2020 19:28
11.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
tulp222 schreef:
13-05-2020 12:09
Wanneer gaat de sportschool nou weer open verdomme!
Zit me helemaal vol te vreten zonder sport en werk, alleen op de bank hangen en vreten.
Nu beetje begonnen met sporten zelf, maar vind er maar weinig aan.
Mis de sauna ook gelijk erna erin, heerlijk.
Ik was net 2 dagen lid en toen ging hij dicht! (6) :steam: :swear: :boooos:
hier in Brabant zag ik dat een sportschool begonnen was met de apparaten bijten te zetten. dat mag blijkbaar wel. Dus iedere morgen en avond workout om die toestellen naar buiten en naar binnen te slepen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Kolere wat een schijtles was dit weer. Hoe lang blijven we neuzelen over leerwijzen en leermiddelen en driehoeken met afko's die ik nu al weer kwijt ben?

Ga eens inhoudelijk aan de gang prutsers!
Tvp
Ik ben en blijf boos tot je patat voor me haalt.
Stomme doos dat ik ben.. Ik moet echt wat vaker naar de garage :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Voor de sportschoolmissers: https://youtu.be/L66oCheeiTQ (All I want is fitness)
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Of we komen lunchen .. :facepalm:
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven