Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
mindervanmij schreef:
13-05-2020 17:58
Ik ben en blijf boos tot je patat voor me haalt.
Goeie
Je bent gewoon een chagrijnige pleurislijer. Altijd maar klagen en zeiken. Ik ga voortaan wel lekker alleen sporten als het zo moet
God dit lucht op. Ik moet ongesteld worden. Kan het beter allemaal hier opschrijven dan tegen de persoon zelf zeggen.

Nog eentje dan:
Wat kan mij het nou schelen of jouw melk nog in mijn koelkast staat? Val me er niet mee lastig en wees dankbaar dat ik al 8 weken jouw boodschappen doe. Als het er staat, staat het er morgen ook nog. Of wil je om 10 uur 's avonds nog ergens melk gaan halen soms?
mindervanmij schreef:
13-05-2020 21:35
Je bent gewoon een chagrijnige pleurislijer. Altijd maar klagen en zeiken. Ik ga voortaan wel lekker alleen sporten als het zo moet

En 2 tellen later biedt ie zijn excuses aan... hoe kan ik nou boos zijn als ie dat doet (6)
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik toch een aversie gekregen van mensen die iets uit zichzelf doen eigenlijk alleen om precies hetzelfde terug te krijgen. Dan durven ze er ook nog eens bij te zeggen: het hoeft niet Is je niet wil.


Nee koekwous ik hoef geen toestemming van jou om iets niet te doen.
...
Alle reacties Link kopieren
:sigh:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
wtf het is 08.30 IDIOOT kan je je hamertje tik niet even uitstellen tot 11.00 :@ :hamer:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Jezus houdt die vergadering nog eens op? Ik wil wat vragen en jullie blijven maar praten o_o
Ik heb 12 jaar in Scheveningen gewoond op 200 meter van het strand. In die tijd heb ik elk jaar wel het schuim zo hoog als het havenhoofd (blokken pier met vuurtoren) gezien. In die tijd trok de reddingsmaatschappij ook elk jaar wel uit voor een dooie uit de muistroom.

Maar nee die ervaren surfers hadden het nog nooit gezien en gingen doodleuk ZONDER DRIJFMIDDEL, want dat doen bodysurfers, met code geel en schuim dan al tot het havenhoofd én een dan al draaiende wind het water in. Geen reddingsmiddel mee. “Het is als skiën van de zwarte piste” Ja maar skiërs hebben tegenwoordig lucht en peilers bij zodat ze gered kunnen worden.

En als je zo stoer bent om op een stuk zee te gaan kyten waar geen strand meer over is, is de kans dat je tegen het enige wat er nog wel staat (strandhuisjes) op knalt erg groot.

Het is afgrijselijk dat ze weg zijn, dood als of het niks is. Als of het leven waardeloos is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dit straks hardop zeggen als mijn man thuis is, maar nu even alleen:

Net een echo en controle gehad in het ziekenhuis en wat is mijn jochie actief :love: net een prachtig kereltje gezien met een sterk hartritme.
Ik ben verliefd! :heart:

Morgen moet ik getest worden op suiker en de gehele tijd in het ziekenhuis blijven,maar dat geeft niet. Ik heb het graag voor mijn jochie over. :flirting:
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Alle reacties Link kopieren
Jij zit een vrouw af te bekken met je ‘ik ben teleurgesteld’ en ‘een excuus had ik wel op prijs gesteld’ die ONBETAALD nog een alternatief ter plekke weet aan te bieden! Voor JOUW kind. En nee daar heb je geen recht op domme geit, die vrouw verleent je een gunst. Dat je dat even goed beseft. En dan ga je die ‘teleurstelling’ van je ook nog even plempen op sociale media om eens even goed te laten zien dat de vrucht van jouw lendenen de ‘dupe’ is... koekoek!

Waar had je dan excuses voor willen hebben? Corona-uitbraak, de door de overheid opgelegde beperkingen of voor het feit dat jij niet om kunt gaan met een klein hobbeltje in jouw leven?’

Als ik die vrouw was dan had ik allang gezegd dat het dan daar ophield.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Jeetje.. ik vraag me af wie er bij de woningbouw zo'n slechte smaak heeft. De woningen hierachter worden geschilderd, is een lange rij. Allemaal verschillende kleuren kozijnen waaronder oranje.. maar dan ook echt sinaasappeloranje. Wie vind dat nou mooi? Zit je buiten in de tuin tegen je sinaasappeloranje keukendeur aan te gluren. Verschrikkelijk.

Een beetje eenheid in een fatsoenlijke kleur had toch veel netter gestaan? Bah!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Zonneoog, hoop dat je man gauw mee kan roepen, dat roept toch gezelliger ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Geraldine schreef:
13-05-2020 16:26
Wat ik zo verschrikkelijk vind de laatste tijd dat zijn de verkleinwoorden die hier op Viva worden gebruikt als iemand zich aan een andere persoon ergert. Als iemand een baalmoment heeft wat heel menselijk is omdat degene b.v. niet naar de sportschool kan of zijn dierbaren niet kan zien of zijn vrijwilligerswerk niet kan doen zijn er op diverse topics al woorden gevallen zoals ''trutje'' en ''verwend prinsesje''. Ik vraag me af wat er in godsnaam verwend eraan is dat je een baalmoment hebt en dat gewoon op een normale manier uit om daarna weer vooruit te kijken. En de verkleinwoorden maken het er niet vriendelijker op want daarmee is toch echt wel gewoon ''trut'' en ''verwende princes'' bedoeld. Ik vind dat erg kleinerend.

Wat ik ook erg irritant vind zijn mensen die beweeren dat er nooit een vaccin komt. Laat dat maar aan de deskundigen over! Stelletje beterweters!
Om nog iets toe te voegen wat ik vergeten ben. Zo nu en dan heb ik mijn baalmomenten maar kijk snel weer vooruit. Maar toen ik ff baalde omdat ik zoveel niet kon (ik legde uit dat ik niet naar de sportschool kon,niet naar mijn vrijwilligerswerk en mijn dierbaren alleen beperkt of helemaal niet kon zien) kreeg ik van degene maar te horen dat ik nog heel veel kon want ik kon naar buiten...wandelen. Wat ik regelmatig trouwens doe en graag. Maar af en toe wil je ook iets anders tussendoor en wil je ff een klein moment een luisterend oor. Dit was trouwens een paar weken geleden.
Ik begrijp dat je een moeilijke start had, je bent nauwelijks ingewerkt en na een paar weken kantoor kwam het grote thuiswerken.

Maar eeeh, volgens mij doe je niks. En je liegt er ook nog over. Ga g*dverdeg#dver aan het werk, daar word je voor betaald namelijk.
Gadverdamme, ik ben gestopt met je blog lezen omdat ik je fucking irritant vindt en nu heb je gewoon een samenwerking met de Rabobank waardoor ik elke keer als ik wil internetbankieren langs jouw stomme stukjes moet scrollen.

"De eerste 100.000 sparen is het lastigste" pleurt toch op met die bullshit van je. Uberhaupt 100.000 euro sparen is niet weggelegd voor de meeste mensen. Stomme bevoorrechte trut die doet alsof ze heel goed bezig is. Als ik zo'n salaris had als jij kon ik ook heel goed sparen en doen alsof ik alles zo goed doe.
Spreek haar nou niet aan alsof ze er alles van weet, ze loopt al zo naast haar schoenen :facepalm:
mindervanmij schreef:
14-05-2020 19:18
Gadverdamme, ik ben gestopt met je blog lezen omdat ik je fucking irritant vindt en nu heb je gewoon een samenwerking met de Rabobank waardoor ik elke keer als ik wil internetbankieren langs jouw stomme stukjes moet scrollen.

"De eerste 100.000 sparen is het lastigste" pleurt toch op met die bullshit van je. Uberhaupt 100.000 euro sparen is niet weggelegd voor de meeste mensen. Stomme bevoorrechte trut die doet alsof ze heel goed bezig is. Als ik zo'n salaris had als jij kon ik ook heel goed sparen en doen alsof ik alles zo goed doe.
Annemarie van gaal? Als dat zo is ja, wat een verwend nest en dan anderen de les lezen :nope:
Ik durf het haast niet te melden, maar ik heb het zo heerlijk naar m'n zin.
Het-groepje schreef:
14-05-2020 19:24
Annemarie van gaal? Als dat zo is ja, wat een verwend nest en dan anderen de les lezen :nope:

Haha, nee, maar haar vind ik ook niet zo eerlijk gezegd... Het is die vrouw van de blog Porterenee. Ik weet niet waarom maar ze zit enorm in mijn allergie-zone
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
14-05-2020 19:29
Haha, nee, maar haar vind ik ook niet zo eerlijk gezegd... Het is die vrouw van de blog Porterenee. Ik weet niet waarom maar ze zit enorm in mijn allergie-zone
Afschuwelijk ja! Herken de ergernis. Vooral die sh*t met ‘waar doet ze het van?’

“Anne-Claire-Sophie legt iedere maand 2600,- in op haar beleggingsrekening. Haar netto maandinkomsten bedragen 4850,-. Volgens Anne-Claire-Sophie is het ook een kwestie van de juiste money-mindset, omdenken en prioriteiten stellen. “Als je geen halve villa bewoont dan scheelt dat enorm in je vaste lasten”.

No shit Anne-Claire-Sophie.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
14-05-2020 19:56
Afschuwelijk ja! Herken de ergernis. Vooral die sh*t met ‘waar doet ze het van?’

“Anne-Claire-Sophie legt iedere maand 2600,- in op haar beleggingsrekening. Haar netto maandinkomsten bedragen 4850,-. Volgens Anne-Claire-Sophie is het ook een kwestie van de juiste money-mindset, omdenken en prioriteiten stellen. “Als je geen halve villa bewoont dan scheelt dat enorm in je vaste lasten”.

No shit Anne-Claire-Sophie.

ja, echt he?

Er lijkt ook niks tussenin te zitten in bespaar-land, je hebt OF bloggers die hun theezakjes te drogen hangen en de WC rol platstampen zodat de kinderen minder papier pakken. OF van die bloggers die besparen als soort van hobby en die doen alsof ze er heel goed in zijn, terwijl ze in feite gewoon zwemmen in het geld.

Stomste actie van haar: een blog posten over hoe ze geld bespaarden door niet op vakantie te gaan in de zomervakantie..... Terwijl ze in de meivakantie nog naar Mallorca waren geweest. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
14-05-2020 19:56
Afschuwelijk ja! Herken de ergernis. Vooral die sh*t met ‘waar doet ze het van?’

“Anne-Claire-Sophie legt iedere maand 2600,- in op haar beleggingsrekening. Haar netto maandinkomsten bedragen 4850,-. Volgens Anne-Claire-Sophie is het ook een kwestie van de juiste money-mindset, omdenken en prioriteiten stellen. “Als je geen halve villa bewoont dan scheelt dat enorm in je vaste lasten”.

No shit Anne-Claire-Sophie.
Zelfs al zou ik 3 hoog achter wonen, lukt me niet om dat in te leggen, en met mij vele anderen denk ik
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
14-05-2020 19:56
Afschuwelijk ja! Herken de ergernis. Vooral die sh*t met ‘waar doet ze het van?’

“Anne-Claire-Sophie legt iedere maand 2600,- in op haar beleggingsrekening. Haar netto maandinkomsten bedragen 4850,-. Volgens Anne-Claire-Sophie is het ook een kwestie van de juiste money-mindset, omdenken en prioriteiten stellen. “Als je geen halve villa bewoont dan scheelt dat enorm in je vaste lasten”.

No shit Anne-Claire-Sophie.
Dus ze geeft slechts 2250 per maand uit en dat is zonder de uitgaven van haar partner? Ik heb met haar te doen.
Cake is eternal.
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
14-05-2020 20:11
Zelfs al zou ik 3 hoog achter wonen, lukt me niet om dat in te leggen, en met mij vele anderen denk ik
Ik lees die stukjes dan ook bij wijze van entertainment. Als je zover van de doorsnee medemens afstaat en dat en public etaleert, is dat weer een soort aapjes kijken voor mensen zoals ik. En ik bespaar een mijzelf daar een ticket voor de dierentuin mee uit.
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven