Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie nou helemaal belazerd om met zijn tienen (!) tegelijk bij oma van 96 op bezoek te gaan??? Met zijn allen in een kringetje een taartje eten is óók een feestje, een samenscholing en dus verboden. Volgen jullie het nieuws niet! Ik weet niet of ik boos of verdrietig moet zijn.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
14-05-2020 21:08
Ik lees die stukjes dan ook bij wijze van entertainment. Als je zover van de doorsnee medemens afstaat en dat en public etaleert, is dat weer een soort aapjes kijken voor mensen zoals ik. En ik bespaar een mijzelf daar een ticket voor de dierentuin mee uit.
Het doet me denken aan die uitspraak die aan Marie Antoinette is toegeschreven: als het volk geen brood heeft moeten ze maar gebak eten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Huh? Volgende week 21mei is het Hemelvaart. Met heel veel pijn en moeite heb ik voor elkaar gekregen dat ik dan vrij ben, en de 3 komende dagen dan ook. Lekker met ons vieren quality time na een hectische tijd. Alles geregeld zodat we wat leuks konden doen voor de jongens. En nu kan dat niet omdat jij weer eens alleen beslist dat die dagen bij jou gespendeerd moeten worden. Want jij wil wat leuks met ze doen! De opmerking dat jij dat niet kan mededelen maar juist moet overleggen vanwege het ouderschapsplan en dat deze dagen allang waren besproken geef je geen antwoord op maar negeer je maar en begint ergens anders over. Jij denkt echt dat jij alles maar beslist en dat alleen jou wet geldt. Wij zijn niet de veredelde oppas waarmee jij dit soort dingen kunt flikken. Wacht maar mijn tijd komt nog wel. En dan ben jij de eerste op mijn lijst. En berg je dan maar takkewijf. >:-( (6)
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Volgens mij heb ik me enorm in je vergist. Wel jammer, maar weer een les geleerd.
Godver juf! Enig idee hoe lang wij vanochtend hebben gezocht naar dat schrijfschrift? Als iets op school blijft, geef dat dan ook even goed door aan de kinderen of per email, nu begint onze dag onnodig gestresst.
Volgens mijn huisarts steven ik af op een hartinfarct.
Het doet me weinig.
Alle reacties Link kopieren
pffffft mam, hou nou is op. ik weet dat ik nu een keuze moet gaan maken, maar
ik weet niet echt niet wat ik wil/moet!!!!! , nhja ongveer wel maar dat wordt heel lastig en misschien geen goede baan garantie. en ergens durf ik het ook niet :'( maar ik wil het wel heel graag :'( :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Moirmel schreef:
15-05-2020 21:11
Volgens mijn huisarts steven ik af op een hartinfarct.
Het doet me weinig.
Dus om 21.11 uur doet het je weinig en om 21.34 uur heb je besloten met ingang van maandag je leven te resetten om dat hartinfarct te voorkomen... Gelukkig weet je goed wat je wilt.
Succes met die reset
Alle reacties Link kopieren
Kuthotel
Alle reacties Link kopieren
Ik slaapwandel. Gelukkig heb ik mijn dochter wakker gemaakt tijdens.... Ik had kennelijk ook al twee verschillende schoenen aangetrokken om de deur uit te gaan.... en ohja ook mijn broek uit :facepalm:

Geen wonder dat ik elke dag zo moe wakker word.
...
Alle reacties Link kopieren
Schoonzus, vind je het leuk om mensen een trap na te geven door te zeggen dat je de regels van het UWV niet kent want 'je hebt teminste werk', nadat ik je vertel dat mijn ww is afgewezen nadat ik mijn droombaan in de proeftijd door corona ben kwijt geraakt?
Moet je nu echt mededelen dat het jou wel nog goed gaat?
Ik hoop dat je zelf niet in deze situatie terecht gaat komen ooit, want ik ga net zo harteloos en koud zijn als jij
everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
puntjeeee schreef:
17-05-2020 01:57
Schoonzus, vind je het leuk om mensen een trap na te geven door te zeggen dat je de regels van het UWV niet kent want 'je hebt teminste werk', nadat ik je vertel dat mijn ww is afgewezen nadat ik mijn droombaan in de proeftijd door corona ben kwijt geraakt?
Moet je nu echt mededelen dat het jou wel nog goed gaat?
Ik hoop dat je zelf niet in deze situatie terecht gaat komen ooit, want ik ga net zo harteloos en koud zijn als jij
Vreselijk, die mensen die denken dat het hún nooit kan overkomen want die werklozen doen vast van alles fout wat zij niet doen. Wat een rotopmerking van je schoonzus. En inderdaad, wat moet je er mee?
Ik vind hier dingen van.
lemoos2 schreef:
14-05-2020 19:56
Afschuwelijk ja! Herken de ergernis. Vooral die sh*t met ‘waar doet ze het van?’

“Anne-Claire-Sophie legt iedere maand 2600,- in op haar beleggingsrekening. Haar netto maandinkomsten bedragen 4850,-. Volgens Anne-Claire-Sophie is het ook een kwestie van de juiste money-mindset, omdenken en prioriteiten stellen. “Als je geen halve villa bewoont dan scheelt dat enorm in je vaste lasten”.

No shit Anne-Claire-Sophie.


:rofl:
Nee wij gaan wél een tweede kind proberen te krijgen. Het is sneu voor jullie kind maar wij hebben nooit gezegd dat het bij één blijft.
puntjeeee schreef:
17-05-2020 01:57
Schoonzus, vind je het leuk om mensen een trap na te geven door te zeggen dat je de regels van het UWV niet kent want 'je hebt teminste werk', nadat ik je vertel dat mijn ww is afgewezen nadat ik mijn droombaan in de proeftijd door corona ben kwijt geraakt?
Moet je nu echt mededelen dat het jou wel nog goed gaat?
Ik hoop dat je zelf niet in deze situatie terecht gaat komen ooit, want ik ga net zo harteloos en koud zijn als jij
Wat een domme opmerking van je schoonzus! Ze kan beter wat begrip tonen en je een beetje steunen in plaats van jou de ogen uit te steken. Ik
snap je volkomen. :hug:
Ook zo een leuke die ik gisteren in de reclame heb gehoord: "ons nieuwe samen!" Wow...helemaal geweldig! Terwijl we weten dat er iets anders mee wordt bedoeld. :hamer:
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
17-05-2020 10:41
Vreselijk, die mensen die denken dat het hún nooit kan overkomen want die werklozen doen vast van alles fout wat zij niet doen. Wat een rotopmerking van je schoonzus. En inderdaad, wat moet je er mee?
Dit is hoe het voelt. En dan doen of ze zo blij is met d'r werk. Ze durft de stap niet te maken ergens anders heen te gaan. Verlies van zekerheid. Maar ondertussen doodongelukkig. Dat ik die stap nu wel maak, ziet ze natuurlijk als bevestiging van: zie je nu wel? Dat komt er nou van!
Geraldine schreef:
17-05-2020 12:07
Wat een domme opmerking van je schoonzus! Ze kan beter wat begrip tonen en je een beetje steunen in plaats van jou de ogen uit te steken. Ik
snap je volkomen. :hug:
Ik heb even een potje lopen janken in mijn eentje. Alsof het nog niet k*t genoeg was. En ik nu niet genoeg zorgen heb.
Dankje voor de virtual hug :redrose:
everything happens for a reason
Wat heb ik er een spijt van dat ik het contact met je heb hersteld. Je walst alweer over mijn grenzen heen.
puntjeeee schreef:
17-05-2020 12:20
Dit is hoe het voelt. En dan doen of ze zo blij is met d'r werk. Ze durft de stap niet te maken ergens anders heen te gaan. Verlies van zekerheid. Maar ondertussen doodongelukkig. Dat ik die stap nu wel maak, ziet ze natuurlijk als bevestiging van: zie je nu wel? Dat komt er nou van!
Ik heb even een potje lopen janken in mijn eentje. Alsof het nog niet k*t genoeg was. En ik nu niet genoeg zorgen heb.
Dankje voor de virtual hug :redrose:
Kan me helemaal voorstellen dat het rot overkwam, wat een waardeloze situatie waar je nu in terecht bent gekomen zonder dat je er zelf iets aan kon doen.
Ik ken je schoonzus natuurlijk niet, maar toch komt je berichtje ook wel op mij over alsof ze het misschien niet zo rottig bedoelde. Ik weet inderdaad ook niets van dat soort regels doordat ik me daar nooit in heb verdiept en het best ingewikkelde materie is.
De toevoeging 'omdat ik wel werk heb' is heel dom gekozen, maar hoeft niet persé kwetsend bedoelt te zijn.
Maar misschien is je schoonzus wel een ongelooflijke trut en bedoelde ze dit wel. In dat geval zegt het alles over haar en haar bekrompenheid.
Sterkte met de situatie en ik hoop dan je binnenkort weer aan de gang kan in deze of in een andere droombaan.
Alle reacties Link kopieren
Pffffff, ik heb een doos met afval-shakes besteld. Laatste redmiddel want ik ben sinds corona helemaal van de leg en groei dicht. De eerste weken had ik een bonbonbloc verslaving. Daar ben ik nu vanaf, maar vrijdag ging er na een Indische Rijsttafel een volle bak Ben&Jerry's in en vervolgens heb ik 2 dagen geslapen :facepalm:

Ooit was zo'n doos een kickstart voor succesvol afvallen (met verandering eetpatroon) maar ik vond het vreselijk goor.

Laatste stok achter de deur. Want als ik weer naar kantoor moet, wil ik mijn kleding nog passen.
Alle reacties Link kopieren
Konijnmetbril schreef:
17-05-2020 12:47
Pffffff, ik heb een doos met afval-shakes besteld. Laatste redmiddel want ik ben sinds corona helemaal van de leg en groei dicht. De eerste weken had ik een bonbonbloc verslaving. Daar ben ik nu vanaf, maar vrijdag ging er na een Indische Rijsttafel een volle bak Ben&Jerry's in en vervolgens heb ik 2 dagen geslapen :facepalm:

Ooit was zo'n doos een kickstart voor succesvol afvallen (met verandering eetpatroon) maar ik vond het vreselijk goor.

Laatste stok achter de deur. Want als ik weer naar kantoor moet, wil ik mijn kleding nog passen.

You can do it! Stap 1 is gemaakt :)
everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
*Pauze* schreef:
17-05-2020 12:42
Kan me helemaal voorstellen dat het rot overkwam, wat een waardeloze situatie waar je nu in terecht bent gekomen zonder dat je er zelf iets aan kon doen.
Ik ken je schoonzus natuurlijk niet, maar toch komt je berichtje ook wel op mij over alsof ze het misschien niet zo rottig bedoelde. Ik weet inderdaad ook niets van dat soort regels doordat ik me daar nooit in heb verdiept en het best ingewikkelde materie is.
De toevoeging 'omdat ik wel werk heb' is heel dom gekozen, maar hoeft niet persé kwetsend bedoelt te zijn.
Maar misschien is je schoonzus wel een ongelooflijke trut en bedoelde ze dit wel. In dat geval zegt het alles over haar en haar bekrompenheid.
Sterkte met de situatie en ik hoop dan je binnenkort weer aan de gang kan in deze of in een andere droombaan.
Dankjewel :rose:

Ik kan de opmerking ook niet in de juiste context plaatsen. Maar het kwam er hoe dan ook erg rottig uit en is op dit moment totaal onbruikbaar. Maar er komt zeker weten iets beters op mijn pad.
everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Godverse kutkanker, je sloopt de hele familie! :furious:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Van de zomer naar het strand? Voelen jullie je wel helemaal goed nu in deze tijd..
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
17-05-2020 13:00
Godverse kutkanker, je sloopt de hele familie! :furious:
Welja, mijn enige nog levende grootouder óók op de IC, dat kon er ook nog wel bij.
2020 mag echt wieberen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven