Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
AeonOfWinter schreef:
17-05-2020 16:09
Welja, mijn enige nog levende grootouder óók op de IC, dat kon er ook nog wel bij.
2020 mag echt wieberen.
:smooch:

Ben er stil van.

Ik wens je van harte alle overlevingskracht die je in je hebt.
Jullie denken zeker dat ik malle henkie ben, mij een kortingscode sturen voor 10% korting en als ik die dan invoer moet ik opeens verzendkosten betalen. Dikke middelvinger voor jullie, ik geef mijn geld wel ergens anders uit met zulke praktijken (6)
puntjeeee schreef:
17-05-2020 12:20
Dit is hoe het voelt. En dan doen of ze zo blij is met d'r werk. Ze durft de stap niet te maken ergens anders heen te gaan. Verlies van zekerheid. Maar ondertussen doodongelukkig. Dat ik die stap nu wel maak, ziet ze natuurlijk als bevestiging van: zie je nu wel? Dat komt er nou van!



Ik heb even een potje lopen janken in mijn eentje. Alsof het nog niet k*t genoeg was. En ik nu niet genoeg zorgen heb.
Dankje voor de virtual hug :redrose:
Graag gedaan meid! Ik hoop dat je gauw weer een leuke baan mag vinden. :hug:
AeonOfWinter schreef:
17-05-2020 16:09
Welja, mijn enige nog levende grootouder óók op de IC, dat kon er ook nog wel bij.
2020 mag echt wieberen.
Wat een vreselijk nieuws! Veel sterkte en veel kracht toegewenst! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk 30 man in je achtertuin die is 6 bij 5. Geen 60 bij 50.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben ik zo’n uitstelmuts?! Ik heb nog een uur dus ik kan nu een aflevering van mijn netflixserie kijken of ik kan lekker mijn voeten gaan verzorgen boven. Maar ik doe geen van beide en zit op m’n telefoon te forummen. Whyyyyy?
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Aeon: :hug:
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Thanks allen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
En ja, ik snap dat ziek zijn vervelend is voor je, maar als je al 1,5 jaar aan het reīntegreren bent en je roept steeds dat het zo goed gaat, terwijl ik merk dat het niet goed gaat en je ineens weer met volledige uitval op de proppen komt, ben ik er wel klaar mee.
En nu kan ik het zeker weer tijdelijk gaan oplossen ondanks dat ik in deze crisis ook m'n handen nog vol heb thuis. Terwijl jij je thuis laat vertroetelen door je moeder die alles voor je doet.
Ik heb gister heel veel Madame Jeanette sambal gegeten. :|
Alle reacties Link kopieren
Verdorie pap, je bent nu een maand dood. Ik mis je zo en het went nog niet.
Kutchinezen, kutvirus.
koko67 schreef:
18-05-2020 11:13
Verdorie pap, je bent nu een maand dood. Ik mis je zo en het went nog niet.
Kutchinezen, kutvirus.
Ach :hug:
Een beetje verontwaardigd lopen doen omdat ik jullie erop wijs dat ik mijn vrije dag hiervoor opoffer, terwijl jullie gewoon beschikbaar zijn?
Ik ben er klaar mee. Vanaf nu ga ik niets extra's meer doen. Zoek het maar uit! (En vraag mij niet meer te zoeken naar een oplossing, die is er, vanuit mij in ieder geval, niet meer.)
Gadver, ik wou dat deze dag gewoon voorbij was. Moet ongesteld worden en voel me gewoon blegh opeens, terwijl het juist zo goed ging de afgelopen week :cry:
Alle reacties Link kopieren
Konijnmetbril schreef:
17-05-2020 12:47
Pffffff, maar vrijdag ging er na een Indische Rijsttafel een volle bak Ben&Jerry's in en vervolgens heb ik 2 dagen geslapen
Toch klinkt dit wel fantastisch hoor!!!.
Ik ben mijn gezin en man ff zat en wil rust om me heen, dus dit klinkt wel goed :proud:
Alle reacties Link kopieren
Oh laat me alsjeblieft succes hebben bij het snel vinden van een huis.
Ik wil (en moet) hier weg!
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Wat zou ik jouw kind graag eens wat rust, reinheid en regelmaat gunnen, ipv elke keer overal heen gesleept te worden, 3 verhuizingen, een scheiding, 2 keer van school wisselen... Dan kun je haar nog zo verwennen met materiele dingen, maar wat dat kind echt nodig heeft daar word compleet aan voorbij gegaan
Je bent echt een schat van een meid maar regel die vakantie nou eens! Ik dacht allang dat je het had aangevraagd maar straks is het zomervakantie en dan is het al te laat. Ik wil heel graag met je op vakantie maar dat werkt niet als je nu geen actie onderneemt.
Alle reacties Link kopieren
Ik had al geen behoefte om ons contact te herstellen maar nu al helemaal niet meer. We gaan het ook niet doen.

Je hebt zelf nog maar één onderwerp, alsof je op repeat staat. Ga lekker verder, ik luister al lang niet meer.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
koko67 schreef:
18-05-2020 11:13
Verdorie pap, je bent nu een maand dood. Ik mis je zo en het went nog niet.
Kutchinezen, kutvirus.
:hug: veel sterkte Koko (ook al zullen die kreten je inmiddels de strot uitkomen, oprecht gemeend)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
OT: Ja natuurlijk weet ik waar jouw sleutelbos is. Maar ik doe alsof ik het niet weet. Intussen zit ik te neuriën:

ain't gon' be cooking all day, I ain't your mama
I ain't gon' do your laundry, I ain't your mama
I ain't your mama, boy, I ain't your mama
When you're gon' get your act together?
I ain't your mama

Ook wel eens lekker, passief-agressief gedoe i.p.v. met een gestrekt been hoppa erin.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo toe aan goud. .. zwijg dan toch gansje. Je bent echt een muts, domme doos.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
18-05-2020 23:51
OT: Ja natuurlijk weet ik waar jouw sleutelbos is. Maar ik doe alsof ik het niet weet. Intussen zit ik te neuriën:

ain't gon' be cooking all day, I ain't your mama
I ain't gon' do your laundry, I ain't your mama
I ain't your mama, boy, I ain't your mama
When you're gon' get your act together?
I ain't your mama

Ook wel eens lekker, passief-agressief gedoe i.p.v. met een gestrekt been hoppa erin.
Ik zeg ook wel eens nee of ik het weet. Zeker als iemand niet even naar links of rechts kijkt en gelijk begint te blaten.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Yesss, ik voel me weer beter EN zoon is naar school, dus ik ga vandaag flink aan de slag met opruimen schoonmaken etc. :cheer:
Ik wil weer eens een hele ochtend alleen thuiszitten en een saucijzenbroodje vreten dat ik klef heb opgewarmd in de magnetron.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven