Warm!!!

31-07-2020 15:18 397 berichten
Het zal niemand ontgaan zijn dat het vandaag Heel Warm is. En dat is weer even wennen, want in tegenstelling tot voorgaande jaren waarin de zomers zich presenteerden als één lange hittegolf laat de thermometer zich dit jaar overwegend van zijn bescheiden kant zien.

Dit topic is voor iedereen die wil praten over deze eerste tropische dag van het jaar. En alles mag: juichen, mopperen, ja zelfs ruziemaken.

Ikzelf vind het nog best om uit te houden, maar ik heb verder ook geen ruk meer te doen vandaag en we hebben een terras op het noorden, wat met dit weer een zegen is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel lekker in de tuin, in de schaduw.
Alle reacties Link kopieren
De voorgaande zomer was géén lange hittegolf. Er was welgeteld 1 hittegolf en die was toen ik in het buitenland, nog net niet in de regen zat.

Verder vind ik dit niet de goede pijler hiervoor. :furious:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Het is in mijn woonkamer op dit moment 28 graden (alles dicht, inclusief gordijnen, en dus zit ik vooral stil en beweeg ik zo min mogelijk.
De woonkamer en aangrenzend balkon zitten op het zuiden. En 'omheining' van het balkon is gemaakt van glazen panelen dus dat versterkt nog eens lekker. Welke idioot dat heeft verzonnen mag vandaag lekker een zonnesteek oplopen. :puh:
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
31-07-2020 15:20
De voorgaande zomer was géén lange hittegolf. Er was welgeteld 1 hittegolf en die was toen ik in het buitenland, nog net niet in de regen zat.

Verder vind ik dit niet de goede pijler hiervoor. :furious:

Interessant. Welke pijler dan wel volgens jou?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Hier in de woonkamer 23 graden.

Vannacht slapen we waarschijnlijk met de airco aan.
Dreamer schreef:
31-07-2020 15:20
De voorgaande zomer was géén lange hittegolf. Er was welgeteld 1 hittegolf en die was toen ik in het buitenland, nog net niet in de regen zat.

Verder vind ik dit niet de goede pijler hiervoor. :furious:
Ja wie gaat er dan ook naar het buitenland als het hier ook veertig graden kan worden :whip:

En op welke pijler zou dit topic dan moeten volgens jou?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het tot nu toe ook wel lekker maar heb toevallig een vrije dag. Vanmorgen al gedaan wat ik wilde zoals haren verven, wandelen en strijken en nu zit ik afwisselend buiten in de zon en schaduw te lezen en af en toe even binnen met de ventilator aan.
Alle reacties Link kopieren
Warm? Waar? :vechten:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Entertainment, denk ik: Hoe entertain ik mezelf tijdens deze hitte

Of huis: het is warm, ook in huis

:proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
sunshineandblueskies schreef:
31-07-2020 15:22
En 'omheining' van het balkon is gemaakt van glazen panelen dus dat versterkt nog eens lekker. Welke idioot dat heeft verzonnen mag vandaag lekker een zonnesteek oplopen. :puh:
Ik ben heel blij dat we hier een gewoon hek hebben. En buiten dat het heet wordt met dat glas wordt dat ook heel vies en is het een ellende om schoon te maken( heb ik in mijn thuiszorgtijd te vaak moeten doen).
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
31-07-2020 15:26
Entertainment, denk ik: Hoe entertain ik mezelf tijdens deze hitte

Of huis: het is warm, ook in huis

:proud:
Of gezondheid : hoe blijf je gezond met dit weer
Of eten: wat eten jullie met deze hitte
Alle reacties Link kopieren
Oh, wacht, pijler actueel, want het is NU warm, maar overmorgen al niet meer :(

Zo'n glazen scherm rond het balkon lijkt me wel lekker als het waait en niet zo warm is, wat meestal het geval is?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
31-07-2020 15:27
Of gezondheid : hoe blijf je gezond met dit weer
Of eten: wat eten jullie met deze hitte

Gewoon, op élke pijler!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hoorde dat het snikheet is buiten, dus ben blij dat het in mijn appartement wel superkoel is!
mijn website

Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
31-07-2020 15:26
Entertainment, denk ik: Hoe entertain ik mezelf tijdens deze hitte

Of huis: het is warm, ook in huis

:proud:


Maar de essentie van dit topic is:
Dit topic is voor iedereen die wil praten over deze eerste tropische dag van het jaar. En alles mag: juichen, mopperen, ja zelfs ruziemaken.

Dus dat is niet 'hoe entertain ik mezelf tijdens de hitte' of 'huis' want niet iedereen is thuis met deze hitte.
Ik vind dat dit topic prima op deze pijler kan. :biggrin:
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
31-07-2020 15:28
Gewoon, op élke pijler!
:yes:
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
31-07-2020 15:28
Oh, wacht, pijler actueel, want het is NU warm, maar overmorgen al niet meer :(

Zo'n glazen scherm rond het balkon lijkt me wel lekker als het waait en niet zo warm is, wat meestal het geval is?
Pffff. Daarna weer wel hoor. Kijk maar op Buienradar 14 dagen.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag toch ook even gelukkig op het werk dat ik net deze week in de vroege ploeg stond. Hart vasthouden voor volgende week in de late, want met een lange werkbroek in een muf magazijn is dat toch ook niet alles in zo'n temperatuur
leeg
Dreamer schreef:
31-07-2020 15:26
Entertainment, denk ik: Hoe entertain ik mezelf tijdens deze hitte

Of huis: het is warm, ook in huis

:proud:
Dat lijkt me in beide gevallen wel een goed recept voor ruzie.
Dit is toch helemaal niet de eerste tropische dag van het jaar?
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
31-07-2020 15:30
Pffff. Daarna weer wel hoor. Kijk maar op Buienradar 14 dagen.
Wordt tijd , we hebben dit jaar amper mooi weer gehad :P
In huis is het koel. Ik zit/lig buiten in de zon. Af en toe even afkoelen in de schaduw en straks een koude douche. Love it!
Girl's not hot.

Heb een grote schoonmaak gehouden vandaag, achter het fornuis en koelkast staan te schrobben en poetsen. Ik kwam er pas achter hoe warm het is toen ik op de thermostaat keek het is 28 graden binnen.
Cookielover schreef:
31-07-2020 15:30
Pffff. Daarna weer wel hoor. Kijk maar op Buienradar 14 dagen.

ah nee, niet doen. Ik kijk daar expres niet naar :'(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven