Niet kunnen slapen. Wie nog meer?

02-08-2020 03:08 170 berichten
Nog meer mensen die niet kunnen slapen?
Nachtbrakers aanwezig?

Ik ben heerlijk tegen 22:00 uur in slaap gevallen, maar werd uur geleden opeens wakker en kan niet meer slapen.

Normaal een goede slaper, maar ben niet zo fit. Oorpijn, hoofdpijn en hele dag wat last van m’n buik. Zit te bedenken of ik er maar gewoon even uit zal gaan. Dit woelen is ook niks.

Wat zijn jullie aan het doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tot 3:00 gebeld en kan nog niet slapen.
Vervelend! Heb je dat vaker? Haha zijn er bij je mensen wakker tot 0300 om te bellen? Dat is wel ideaal. Even gezellig bellen met een vriendin zou nu ook best leuk zijn!
Alle reacties Link kopieren
Het is een leuke man die ik via via ken, een paardenboer uit Groningen. Gelukkig praat ik nog een woordje Gronings anders onverstaanbaar.
Wel een leuke bezigheid. Sowieso bellen. Jammer dat iedereen tegenwoordig bijna alleen maar appt. Vroeger kon ik uren bellen.
Ik denk dat ik maar even een paracetamol ga pakken.
Alle reacties Link kopieren
2 paracetamol en proberen te slapen
Ja! Zou fijn zijn. Hopelijk kun jij zo ook lekker slapen!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee ben ook wakker en kan de slaap niet vatten.
Missmaran wat leuk dat je zo gezellig man bellen met iemand zo laat.

Rozekoek hopelijk word je niet ziek
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Waarom kun je niet slapen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vroeger in Groningen gewoond, en heb jarenlang op maneges daar rondgelopen en hij kent iedereen van vroeger, dat was leuk, met welke man kun je nou eindeloos over paarden praten :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Dochtertje is wat ziekjes en slaapt slecht. Gelukkig slaapt ze nu wel gewoon.

En ik ben aan het piekeren, gaat te veel door mijn hoofd.
Ken je dat dat je dan dingen aan overdenken bent en dan echt op 1000 verschillende manieren?
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
02-08-2020 03:45
Ik heb vroeger in Groningen gewoond, en heb jarenlang op maneges daar rondgelopen en hij kent iedereen van vroeger, dat was leuk, met welke man kun je nou eindeloos over paarden praten :mrgreen:
Ja leuk dat zijn er weinig.
Ik heb zelf ook altijd paardgereden.
Nu helaas niet meer want ik kan het lichamelijk niet meer.
Maar ben nog steeds bezig met de paardensport maar dan op een laag pitje.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb een licht antidepressivum daartegen, het helpt heel goed.
Alle reacties Link kopieren
05-2019 schreef:
02-08-2020 03:48
Ja leuk dat zijn er weinig.
Ik heb zelf ook altijd paardgereden.
Nu helaas niet meer want ik kan het lichamelijk niet meer.
Maar ben nog steeds bezig met de paardensport maar dan op een laag pitje.
Ik heb in de meivakantie een paardrij vakantie geboekt met mijn dochter toen het werk even stil lag ivm corona, het was eigenlijk al geboekt voor die tijd en we zijn gegaan omdat 1 manege paarden verhuurde, het was leuk maar ik miste de passie van vroeger wel
Alle reacties Link kopieren
Dochter slaapt nu wel en nu jij nog..
Is het alweer 2 augustus :bonk:

Ik kan ook niet slapen.

Ik ben op zoek naar een nieuwe samsung smartphone maar ik wil geen abbo ik bel niet zoveel nl wil prepaid.

Dus ik ben online aan het zoeken..
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
02-08-2020 03:53
Dochter slaapt nu wel en nu jij nog..
Niet echt slim he ik moet eigenlijk ook slapen. Morgen weer vroeg op. Hopelijk heb ik zometeen wat rust in mijn hoofd en kan ik de slaap weer hervatten.

Wat leuk die paardrij vakantie. Ik mis het ook vaak hoor. Ik voelde me altijd zo vrij als ik bij de paarden was.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
02-08-2020 03:54
Is het alweer 2 augustus :bonk:

Ik kan ook niet slapen.

Ik ben op zoek naar een nieuwe samsung smartphone maar ik wil geen abbo ik bel niet zoveel nl wil prepaid.

Dus ik ben online aan het zoeken..
Marktplaats?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het vaste prik dat ik ‘s nachts rond deze tijd minstens een uur wakker lig. Dat heb ik al een jaar of 10. Straks even plassen en dan slaap ik wel weer verder. Vaak slaap ik hierdoor niet meer dan 6,5 uur, maar ach, ik heb het tot nu toe overleefd.
Hopelijk kunnen jullie snel slapen!
Alle reacties Link kopieren
05-2019 schreef:
02-08-2020 03:56
Niet echt slim he ik moet eigenlijk ook slapen. Morgen weer vroeg op. Hopelijk heb ik zometeen wat rust in mijn hoofd en kan ik de slaap weer hervatten.

Wat leuk die paardrij vakantie. Ik mis het ook vaak hoor. Ik voelde me altijd zo vrij als ik bij de paarden was.
Ik ook, was altijd bezig met paarden. En die leuke man heeft ook een stal vol paarden dus was een leuk gesprek
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
02-08-2020 03:54
Is het alweer 2 augustus :bonk:

Ik kan ook niet slapen.

Ik ben op zoek naar een nieuwe samsung smartphone maar ik wil geen abbo ik bel niet zoveel nl wil prepaid.

Dus ik ben online aan het zoeken..
Oh herkenbaar ik doe dat ook snachts als ik dingen zoek. Net ofdat je dan rustiger kunt kijken in de nacht. Dat gevoel heb ik dan vaak.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
02-08-2020 03:58
Bij mij is het vaste prik dat ik ‘s nachts rond deze tijd minstens een uur wakker lig. Dat heb ik al een jaar of 10. Straks even plassen en dan slaap ik wel weer verder. Vaak slaap ik hierdoor niet meer dan 6,5 uur, maar ach, ik heb het tot nu toe overleefd.
Hopelijk kunnen jullie snel slapen!
Ik heb dat doordeweeks vaak, dan kijk ik op de klok en denk ik oh leuk nog twee uur voor de wekker af gaat
Ik heb denk ik al wat gevonden bij MediaMarkt simlockvrij.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
02-08-2020 03:58
Bij mij is het vaste prik dat ik ‘s nachts rond deze tijd minstens een uur wakker lig. Dat heb ik al een jaar of 10. Straks even plassen en dan slaap ik wel weer verder. Vaak slaap ik hierdoor niet meer dan 6,5 uur, maar ach, ik heb het tot nu toe overleefd.
Hopelijk kunnen jullie snel slapen!
Dus je bent daar al helemaal aan gewend. Vind je het nooit frustrerend ?
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
02-08-2020 04:01
Ik heb denk ik al wat gevonden bij MediaMarkt simlockvrij.
Ik zou ook eens kijken naar andere merken, dan krijg je vaak meer waar voor je geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven