Napraat, deel 134 (met geklets)

05-08-2020 20:37 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 134!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
:cheer:
:whip:
Zo
:hello:

Edit: even de theorie van Wilhetnietweten testen
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 06-08-2020 08:06
78.13% gewijzigd
Dus.
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:hello: 7de
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Zet hem weer op napraters :flag: ik lees jullie meestal graag juist als geen groepje om de diverse meningen *gaat bibberend terug in meeleesstand en zit klaar om angstige pb's te sturen*
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
moonenz schreef:
05-08-2020 20:44
Zet hem weer op napraters :flag: ik lees jullie meestal graag juist als geen groepje om de diverse meningen *gaat bibberend terug in meeleesstand en zit klaar om angstige pb's te sturen*

Ja, dat zeggen ze allemaal. :proud:
Jezus alweer een nieuwe? Is dat napraat nu nog niet afgeschaft?
moonenz schreef:
05-08-2020 20:44
Zet hem weer op napraters :flag: ik lees jullie meestal graag juist als geen groepje om de diverse meningen *gaat bibberend terug in meeleesstand en zit klaar om angstige pb's te sturen*
Wel sturen dan he? Want de mods zitten er klaar voor. Alweer.
Alle reacties Link kopieren
Toverwoord vandaag: Plassen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ook weer present.
Ik vind het hier zo ongezellig dat ik farm heroes supersaga speel. Ik zou ook Portugees kunnen gaan leren. Misschien morgen.
Alle reacties Link kopieren
Toch weer Veel Plezier allemaal. :cheer:
Ik ga dit keer maar een keer volgen.
Vind de viva'ers die hier meeschrijven over het algemeen interessant.

Ik denk alleen dat jullie te snel voor mij gaan, dus van meeschrijven zal waarschijnlijk geen sprake zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoi napraters :peace:
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
05-08-2020 20:52
Ik vind het hier zo ongezellig dat ik farm heroes supersaga speel. Ik zou ook Portugees kunnen gaan leren. Misschien morgen.
Waarom dan niet Chinees? 1 op de 4 mensen op de wereld spreekt Chinees. :proud:
Kun je mooi praktiseren bij de afhaalchinees. ;-D
Betty_Slocombe schreef:
05-08-2020 20:52
Ik vind het hier zo ongezellig dat ik farm heroes supersaga speel. Ik zou ook Portugees kunnen gaan leren. Misschien morgen.
Ik weet nog wel een groepje waar je je bij kunt aansluiten. Die vinden het hier ook niet zo gezellig. Om lid te worden moet je de voorzitter even pb'en. :)
Ik vind het wel leuk dat er nieuwe praters/lezers aanschuiven :biggrin:
-Shifty- schreef:
05-08-2020 20:57
Ik vind het wel leuk dat er nieuwe praters/lezers aanschuiven :biggrin:
Ik vind het leuk en moedig.
Holy plottwist Batman! Wie heeft er allemaal een PB gehad van Argentiviva dat er een forummer weg moet?
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
05-08-2020 20:52
Ik vind het hier zo ongezellig dat ik farm heroes supersaga speel. Ik zou ook Portugees kunnen gaan leren. Misschien morgen.
Ze zeggen toch soms dat je, als je op Viva zit geen lefun hebt?
:$ ik moet bekennen dat ik van die uitspraak iets ben gaan snappen toen ik farm heroes van mijn telefoon gooide :$

En verder zijn mijn pukkelige kinderen van een zekere leeftijd voor het eerst een nacht alleen thuis geweest. :cheer2:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
DerryGirl schreef:
05-08-2020 20:54
Hoi napraters :peace:
Hoi On Topic Derry :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven