Vraag het de mods, deel 3.

27-08-2020 21:22 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
En zo hebben we inmiddels alweer twee delen vol gekletst (met vragen).

Hier zetten we de boel voort.

OP deel 1;

viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917

OP deel 2 ;

viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082

Met vriendelijke groeten,

Het mod team!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Cateautje schreef:
28-08-2020 11:56
Dit forum is bepaald niet onbekend met bagger en daar kraait geen haan naar.

Sorry Zaza, maar je bent nu aan het discussiëren op het niveau van tante Truus. :)

Het nieuwe topic is natuurlijk pas 3 pagina's oud, maar tot nu toe is er maar 1 persoon die hier negatief, denigrerend en aanvallend post :idee:
-Shifty- schreef:
28-08-2020 12:20
Het nieuwe topic is natuurlijk pas 3 pagina's oud, maar tot nu toe is er maar 1 persoon die hier negatief, denigrerend en aanvallend post :idee:
Maar we hebben jou, de alwetende pseudomod, om mij daar fijntjes op te wijzen. :)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
28-08-2020 12:24
Maar we hebben jou, de alwetende pseudomod, om mij daar fijntjes op te wijzen. :)
Ik moet altijd erg lachen als shifty weer eens zegt dat mensen die alleen maar irritatie oproepen wel een perma kunnen krijgen. Als het zó zou gaan... :P
.
impala schreef:
28-08-2020 12:42
Ik moet altijd erg lachen als shifty weer eens zegt dat mensen die alleen maar irritatie oproepen wel een perma kunnen krijgen. Als het zó zou gaan... :P
Ik ga onderuit bij de gedachte aan al die mentale bloedbaden van zijn hand.
Verwachten jullie met dit gedrag dat je nog serieus genomen wordt? Vooral als je straks weer verongelijkt roept dat al die anderen zo negatief persoonlijk aanvallend forummen?
*proest*
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
28-08-2020 13:00
Verwachten jullie met dit gedrag dat je nog serieus genomen wordt? Vooral als je straks weer verongelijkt roept dat al die anderen zo negatief persoonlijk aanvallend forummen?
Ik heb tot mijn verbazing begrepen dat het allemaal mag. Dan hou ik me ook niet meer in. Gelijke monniken enzo.
Enne, niet zo generaliseren graag. Hoezo 'al die anderen'? Het zijn er maar een paar.
impala wijzigde dit bericht op 28-08-2020 13:06
10.62% gewijzigd
.
impala schreef:
28-08-2020 13:04
Ik heb tot mijn verbazing begrepen dat het allemaal mag. Dan hou ik me ook niet meer in. Gelijke monniken enzo.
Voelt een heel stuk beter dan hielenlikken ook.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
28-08-2020 13:06
Voelt een heel stuk beter dan hielenlikken ook.
Ik ben ook wel voor. Beter dan dat eenzijdige gezuig, waarop de ander niet meer durft te reageren omdat hij of zij geen ban wil.
.
Ach is dat het. Helder, dan weten we dat. Dan noteren we dat jullie je bewust zijn van het feit dat je je zo gedraagt. En dan neem ik aan dat je de volgende keer niet meer komt klagen dat anderen dit doen omdat je je ermee verzoend hebt door het zelf te gaan doen?
anoniem_393485 wijzigde dit bericht op 28-08-2020 13:20
0.38% gewijzigd
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
28-08-2020 11:58
:rofl:
Wat een nare reactie op een valide argument. Je hoeft het niet eens te zijn om toch een beetje respect voor elkaar te blijven opbrengen, of wel soms?
Griebus67 schreef:
28-08-2020 13:18
Wat een nare reactie op een valide argument. Je hoeft het niet eens te zijn om toch een beetje respect voor elkaar te blijven opbrengen, of wel soms?
Ja hoor, welterusten verder.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
28-08-2020 13:21
Ja hoor, welterusten verder.
Ik kan jou echt totaal niet volgen. Het ene moment neem je gewoon deel aan een discussie, en dan ineens verval je in dit soort kinderachtigheden en wordt het één groot wij-tegen-zij. Uit het niets, lijkt wel.
Griebus67 schreef:
28-08-2020 13:25
Ik kan jou echt totaal niet volgen. Het ene moment neem je gewoon deel aan een discussie, en dan ineens verval je in dit soort kinderachtigheden en wordt het één groot wij-tegen-zij. Uit het niets, lijkt wel.
Beste Griebus, als je de moeite neemt om te beseffen dat elke forummer een aard, karakter en persoonlijkheid heeft en deze in de loop van de tijd steeds een beetje meer laat zien hier, dan zou je me een heel stuk beter begrijpen dan dat je nu doet. Het zou mooi zijn als je met elke post spiksplinternieuw bent en niemand iets van je weet en je dan dus telkens weer de glorie bent van je laatste post, maar helaas, zo werkt het niet. Het is een opbouwproces en die ontgaat niet iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het helemaal prima als er een discussie gevoerd wordt hier, maar kan iedereen stoppen met kinderachtige reacties? Ik heb geen zin om een kleuterschool te leiden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
28-08-2020 10:51
Mod, heb je mijn vraag uit het vorige topic gezien?
Ik begrijp dat een inhoudelijk antwoord niet een-twee-drie te geven is maar door de pijlers 'Actueel' en 'Corona' krijgt het forum hier wel mee te maken.
Ik heb je vraag gezien en het is er eentje waar we geregeld tegenaan lopen. Aan de ene kant willen we zo min mogelijk ingrijpen in discussies, maar aan de andere kant ook geen linkjes die zwaar over grenzen gaan. Het is een doorlopende afweging die we maken over wat we wel toelaatbaar vinden en wat niet.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
impala schreef:
28-08-2020 12:42
Ik moet altijd erg lachen als shifty weer eens zegt dat mensen die alleen maar irritatie oproepen wel een perma kunnen krijgen. Als het zó zou gaan... :P
:high5:
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
28-08-2020 11:52
Dus omdat propaganda van een gewelddadige samenzweringstheorie elders te vinden is moet je het overal toestaan?

Hoe weet jij dat eigenlijk, dat het dát zou zijn? Je hebt zelf dus ook links en wellicht hun website bekeken, mag hopen dat je het niet alleen van horen zeggen hebt.

Waarom zou iemand anders dan geen kennis mogen nemen van de info die deze organisatie verspreidt en de aard van deze club om zo een eigen oordeel te vormen?

Wat iemand al eerder zei : het kan maar beter publiekelijk gebeuren ipv ondergronds. Dan weet je tenminste met wie je te maken hebt. En kun je er nog eens een tegenargument tegenaan gooien.
impala wijzigde dit bericht op 28-08-2020 13:56
15.60% gewijzigd
.
impala schreef:
28-08-2020 13:52
Hoe weet jij dat eigenlijk, dat het dát zou zijn? Je hebt zelf dus ook links en wellicht hun website bekeken, mag hopen dat je het niet alleen van horen zeggen hebt.

Waarom zou iemand anders dan geen kennis mogen nemen van de info die deze organisatie verspreid en de aard van deze club om zo een eigen oordeel te vormen?
Dat is wat ik bedoelde met tante Truus.
Zaza is niet het type forummer dat met uitgestrekte vinger schuin achter de rug wijzend argumenteert en ik kreeg de indruk dat dat nu wel gebeurde, argumenten die niet de lijn volgen die we van haar mogen verwachten.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
28-08-2020 13:31
Ik vind het helemaal prima als er een discussie gevoerd wordt hier, maar kan iedereen stoppen met kinderachtige reacties? Ik heb geen zin om een kleuterschool te leiden.
Tssss.
Kleuters zijn open, eerlijk, direct en aanspreekbaar.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
28-08-2020 13:59
Tssss.
Kleuters zijn open, eerlijk, direct en aanspreekbaar.

Leuk volk als je ze niet de hele tijd in de gaten moest houden of neuzen af moest vegen.
feow schreef:
28-08-2020 13:59
Tssss.
Kleuters zijn open, eerlijk, direct en aanspreekbaar.

:hihi:
Cateautje schreef:
28-08-2020 13:29
Beste Griebus, als je de moeite neemt om te beseffen dat elke forummer een aard, karakter en persoonlijkheid heeft en deze in de loop van de tijd steeds een beetje meer laat zien hier, dan zou je me een heel stuk beter begrijpen dan dat je nu doet. Het zou mooi zijn als je met elke post spiksplinternieuw bent en niemand iets van je weet en je dan dus telkens weer de glorie bent van je laatste post, maar helaas, zo werkt het niet. Het is een opbouwproces en die ontgaat niet iedereen.
Ik gooi hem nog eens in de herhaling.
Gottegot, wat een zielig gedoe.
Get a room mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven