Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 7

11-09-2020 17:12 3031 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Je kunt mij misschien wel afleiden of op andere gedachten brengen. Maar dat maakt het feit dat wij hier met zn allen niet zouden moeten zijn niet minder waar.
Alle reacties Link kopieren
Tvp :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Het begint me nu al veel te lang te duren voor een actie die maar tien seconden in beslag neemt.
Alle reacties Link kopieren
Pfffttt... ben er nu al klaar mee.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik kan goed koken dus ik ga straks een voortreffelijke maaltijd maken waar ik van kan gaan genieten. Mijn kookkunsten pakt niemand af :twisted:
Ik heb besloten dat iedereen de *piep* kan krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe altijd alsof ik taart bakken leuk vind en ik denk ook dat ik het leuk vind maar als ik eenmaal bezig ben weet ik weer wat voor een grafhekel ik er ook alweer aan heb. En nu moet ik die teringbende nog opruimen. Waarom begin ik hier steeds weer aan? Oja, omdat ik taart eten wel leuk vind. Net als complimentjes over mijn baksels.
Jij denkt alleen maar dat je gelukkig met haar bent, maar je bent samen met een gigantisch kutwijf en je raakt me kwijt. Snel optyfen met die misselijkmakende, valse teef.

zo.
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
11-09-2020 17:19
Tvp :lol:
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk nog maar 9 dagen rennen, ik ga een dag slapen ik ben kapot
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Heb nu al geen zin meer in dit weekend.
Zal blij wezen als het zondagavond is :thunder:
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Wat een kutzooi, passend onderwijs, me reet. Het past helemaal niet, maar als we alle andere kinderen met geweld door de speciaalonderwijs-mal halen dan kan jullie kind gewoon naar regulier onderwijs zonder dagelijks te flippen.

Helaas lukt dat niet, dus......
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang denk je de schijn te kunnen ophouden dat je zo perfect bent. Nooit eens slechte zin, altijd gepast reageren, nooit klagen.. zum kotzen!
Meh
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 11-09-2020 19:18
84.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee, ongelofelijke EIKELS, jullie kunnen niet van twee studenten verwachten dat ze MEE BETALEN aan JULLIE hotelkamer omdat jullie voor het eerst in TWEE JAAR eens een keer de moeite willen nemen om onze kant op te komen en dan ook nog eens zeggen dat JE TOCH VERWACHT OM UIT ETEN TE GAAN terwijl ik net voorstel om lekker te koken omdat dat ons kosten bespaard. JULLIE WERKEN ALLEMAAL FULLTIME. IK VERDIEN 200 EURO BIJ MIJN STAGE BEDRIJF. En jullie zijn niet eens mijn vrienden maar die van mijn vriend!!!!!
Nu weet ik ineens zoveel en moet ik al mijn kennis gaan delen?
Sorry, ik wil vanaf seconde 1 serieus genomen worden. Ik zal net doen alsof ik alles met jullie deel, maar ik hoop dat ik binnenkort al mijn kennis met mij meeneem naar een andere baan.
Stik er maar in!
@seadinges uit het vorige deel, ik wil je wel brengen. Stuur maar een pb.
Alle reacties Link kopieren
Daarhebjeerweerzoeen schreef:
11-09-2020 18:55
@seadinges uit het vorige deel, ik wil je wel brengen. Stuur maar een pb.
:smooch: , lief van je
Het is net vanmiddag uiteindelijk toch nog gelukt. :)
Alle reacties Link kopieren
Andersom : :hug:
seashore schreef:
11-09-2020 19:22
:smooch: , lief van je
Het is net vanmiddag uiteindelijk toch nog gelukt. :)
Ah fijn, succes met het kopen van een huis.
Alle reacties Link kopieren
Daarhebjeerweerzoeen schreef:
11-09-2020 19:52
Ah fijn, succes met het kopen van een huis.
Dank je :)
Alle reacties Link kopieren
Serieus? Ik heb bij je in de klas gezeten en ik weet precies wie je bent, en je bent al minstens 20 jaar koekoek :roll:
God wat was dat een lekker gesprek zeg! Gewoon een gesprek wat loopt, waar we info uitwisselde, wat meningen tussendoor en waar we beide dingen vroegen. Maar bovenal waar de ander zelf ook wat zei over de vraag die ze stelde. Ik wist wel dat het kon maar ik kom gewoon niet genoeg de juiste mensen tegen.

En dat allemaal in ABN! Het is een wonder! :worship:
.
anoniem_400615 wijzigde dit bericht op 25-10-2020 17:54
99.48% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven