Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Cookster.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in de trein.
Sinds corona gebeurt dat niet zo vaak meer.
Ik vind de mondkapjes geen succes.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Gefeliciteerd Cookie.

Ik mocht aan de coronatest van de week. Koppijn, koorts, keelpijn vreselijk hoesten en een snotkop. Gelukkig was de uitslag negatief.
Cookielover schreef:
12-09-2020 15:54
Afbeelding

Sorry :hihi:
:rofl:
Gefeliciteerd Cookie! En Roos, ook nog van harte gefeliciteerd.

Afbeelding
Gefelicoteerd Cookie.
Solomio schreef:
12-09-2020 18:47
Ik zit in de trein.
Sinds corona gebeurt dat niet zo vaak meer.
Ik vind de mondkapjes geen succes.
Nee ik ook niet, Ik moest laatst met twee collega's in de auto en één van die collega's stelde het op prijs als we mondkapjes zouden dragen. Dus ik een mondkapje op want ik ben ook de beroerdste niet, maar ik werd er wel behoorlijk beroerd van. Temeer ik achterin zat en de hele tijd een warme hond op schoot had :cry:
Cookielover schreef:
12-09-2020 15:46
Zat er zoveel suiker in die taart?

Jaaaa en gefeliciteerd! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:hello:

Gefeliciteerd Cookie en Doornroosje!
Later is nu
Is dit een felicitatietopic?
Hai en feli allemaal :)
LīlyRose schreef:
12-09-2020 21:39
Is dit een felicitatietopic?

Jaaa, van harte! :cheer2:
Eigenlijk zou Retrostar een verbod voor de pijler Lijf en Lijn moeten krijgen. Uit alles blijkt dat zij een ongezonde kijk op afvallen heeft. Verschrikkelijk wat zij mensen aanraadt. Nu weer in het virtuele maagverkleiningtopic. Je moet leren omgaan met het hongergevoel...
Leren omgaan met je hongergevoel......ik zou het zo niet noemen maarrrrr er zit wél iets in ;-D
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
13-09-2020 07:41
Eigenlijk zou Retrostar een verbod voor de pijler Lijf en Lijn moeten krijgen. Uit alles blijkt dat zij een ongezonde kijk op afvallen heeft. Verschrikkelijk wat zij mensen aanraadt. Nu weer in het virtuele maagverkleiningtopic. Je moet leren omgaan met het hongergevoel...
Nou ja, sec gezien zit daar wel wat in toch?
;)
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Broekrok :high5:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Mir :high5:
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
13-09-2020 07:41
Eigenlijk zou Retrostar een verbod voor de pijler Lijf en Lijn moeten krijgen. Uit alles blijkt dat zij een ongezonde kijk op afvallen heeft. Verschrikkelijk wat zij mensen aanraadt. Nu weer in het virtuele maagverkleiningtopic. Je moet leren omgaan met het hongergevoel...
Daar zit overduidelijk meer dan 'domme stelligheid' achter. Ik ben behoorlijk gehard in wat 'dieet' opmerkingen betreft. Maar zij heeft mij ooit zo'n stamp verkocht dat ik drie kilometer verder neerkwam. Bij mij ging dat zonder breuken maar dat zal niet voor iedereen zo goed uitdraaien.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Het is niet (voor iedereen) gezond om je hongergevoel te omarmen. Ik weet dat er uitzondering zijn zoals jij Solo maar veel mensen kunnen prima een gezond gewicht krijgen/behouden zonder continu honger te hebben.
Dit was toevallig haar laatste opmerking maar ik zie iedere keer eetstoornisopmerkingen van haar.
Oudblond schreef:
13-09-2020 08:02
Daar zit overduidelijk meer dan 'domme stelligheid' achter. Ik ben behoorlijk gehard in wat 'dieet' opmerkingen betreft. Maar zij heeft mij ooit zo'n stamp verkocht dat ik drie kilometer verder neerkwam. Bij mij ging dat zonder breuken maar dat zal niet voor iedereen zo goed uitdraaien.


Afgelopen week ook bij iemand anders met een eetstoornis (die dat weet van zichzelf en daar hulp van een diëtist bij zoekt). Ze gaat er standaard vanuit dat iedereen altijd alleen maar (veel) wil afvallen. Anders post je niet op Lijf en Lijn blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
13-09-2020 08:02
Het is niet (voor iedereen) gezond om je hongergevoel te omarmen. Ik weet dat er uitzondering zijn zoals jij Solo maar veel mensen kunnen prima een gezond gewicht krijgen/behouden zonder continu honger te hebben.
Dit was toevallig haar laatste opmerking maar ik zie iedere keer eetstoornisopmerkingen van haar.
Tuurlijk is zij niet degene die je moet volgen als je eet- of afvaltips wilt krijgen.
Maar de meeste mensen (die ik ken) hebben idd een gezonde verhouding met hun hongergevoel.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Retrostar zwets vaak alleen maar onzin zoals dat heel veel sterrenchefs/topkoks begonnen zijn met koekjes verkopen langs de deur :nut:
Als ik die naam zie scroll ik meteen door.
Oww ik weet helemaal niet wat en waar zij schrijft. En ook die pijler heb ik geblokkeerd.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
13-09-2020 08:02
Het is niet (voor iedereen) gezond om je hongergevoel te omarmen. Ik weet dat er uitzondering zijn zoals jij Solo maar veel mensen kunnen prima een gezond gewicht krijgen/behouden zonder continu honger te hebben.
Dit was toevallig haar laatste opmerking maar ik zie iedere keer eetstoornisopmerkingen van haar.
Yep, overduidelijk.
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb lijf en lijn geblokt. Dus ik zie nooit eetstoornis opmerkingen van haar. Wel dat ze nogal rechtlijnig denkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven