Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Braose schreef:
13-09-2020 08:52
Ik heb lijf en lijn geblokt. Dus ik zie nooit eetstoornis opmerkingen van haar. Wel dat ze nogal rechtlijnig denkt.

Nou dat. Ze is een stoornis. En dat beperkt zich niet tot lijf&lijn.
-Shifty- schreef:
13-09-2020 09:19
Nou dat. Ze is een stoornis. En dat beperkt zich niet tot lijf&lijn.

"Ze is een stoornis". Serieus? Wat een nare opmerking.
Het was ook niet positief bedoeld. Ik zie haar eigenlijk vrijwel nooit een normale opmerking plaatsen in geen enkel topic. Ze leest ook het topic niet, pleurt er wat in en is weer weg. Ik vind dat storend ja.
-Shifty- schreef:
13-09-2020 09:29
Het was ook niet positief bedoeld. Ik zie haar eigenlijk vrijwel nooit een normale opmerking plaatsen in geen enkel topic. Ze leest ook het topic niet, pleurt er wat in en is weer weg. Ik vind dat storend ja.
Kan. Ik vind forummers ook wel eens storend. Maar dan nog vind ik jouw opmerking naar.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen :yawnee:

Dank voor alle minions en felicitaties :)
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Lekker bakkie pleur :high5:
Alle reacties Link kopieren
Braose schreef:
13-09-2020 09:23
"Ze is een stoornis". Serieus? Wat een nare opmerking.
Ik vind het een zeer adequate omschrijving, die op meer forummers van toepassing is.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
13-09-2020 10:55
Ik vind het een zeer adequate omschrijving, die op meer forummers van toepassing is.
Ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga douchen, anders bega ik een moord.
Op een Covid-topic-vervuiler.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Negeren kun je leren.
Fatsoen ook.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
13-09-2020 11:10
Negeren kun je leren.
Fatsoen ook.
Dat zou ook een mooi lesje zijn voor wat gestoorniste forummers :P
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
13-09-2020 09:29
Het was ook niet positief bedoeld. Ik zie haar eigenlijk vrijwel nooit een normale opmerking plaatsen in geen enkel topic. Ze leest ook het topic niet, pleurt er wat in en is weer weg. Ik vind dat storend ja.
Ik zie dat ze steeds minder leest wat er staat en steeds meer tegen zichzelf lijkt te praten. Eerst had ze vooral overduidelijk een eetstoornis en een wat aparte kijk op de dingen.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
13-09-2020 11:10
Negeren kun je leren.
Fatsoen ook.
Daarom ging ik douchen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Het “dochter wil een dierenopleiding doen”-topic gaat ook lekker. Fijn katten over en weer.
LaFleurNoire schreef:
13-09-2020 11:47
Het “dochter wil een dierenopleiding doen”-topic gaat ook lekker. Fijn katten over en weer.
En veel invullen dat moeder de boosdoener is, bijv. over de keuze voor de opleiding zorg en groen.
Alle reacties Link kopieren
Braose schreef:
13-09-2020 12:23
En veel invullen dat moeder de boosdoener is, bijv. over de keuze voor de opleiding zorg en groen.
Daar gaat het al een tijdje niet meer over.
Zo mooi he, de kijk van Amsterdammers op de rest van Nederland. 'Alles in de randstad is goed, als het maar op fietsafstand van Amsterdam is'. Blijkt ze alleen Noord-Holland maar dan niet West-Friesland te bedoelen :proud:
Braose schreef:
13-09-2020 12:23
En veel invullen dat moeder de boosdoener is, bijv. over de keuze voor de opleiding zorg en groen.

Zo bracht moeder het zelf. Zij had wel even bedacht dat dat de betere optie is.
LaFleurNoire schreef:
13-09-2020 12:29
Daar gaat het al een tijdje niet meer over.
Ah, ik ben afgehaakt. Vond de reacties richting moeder vaak niet zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
Peixe schreef:
13-09-2020 12:42
Zo bracht moeder het zelf. Zij had wel even bedacht dat dat de betere optie is.
Nee hoor. In de openingspost staat dat kind een opleiding ver weg ook leuk vind. Kind, niet moeder.
En moeder twijfelt, want die opleiding is wel ver reizen.

Maar daar wordt inderdaad iets héél anders van gemaakt in de reacties.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
13-09-2020 12:39
Zo mooi he, de kijk van Amsterdammers op de rest van Nederland. 'Alles in de randstad is goed, als het maar op fietsafstand van Amsterdam is'. Blijkt ze alleen Noord-Holland maar dan niet West-Friesland te bedoelen :proud:
De BE variant: Alles buiten Antwerpen is parkeerplaats. :proud:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
feow schreef:
13-09-2020 12:53
Nee hoor. In de openingspost staat dat kind een opleiding ver weg ook leuk vind. Kind, niet moeder.
En moeder twijfelt, want die opleiding is wel ver reizen.

Maar daar wordt inderdaad iets héél anders van gemaakt in de reacties.
Zo las ik de op ook.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
13-09-2020 12:57
De BE variant: Alles buiten Antwerpen is parkeerplaats. :proud:
Nou, in België dan toch wel een parkeerplaats met zeer ongelijkmatig en deels reeds opengebarsten asfalt met een bewegwijzering de verkeerde kant op hoor. Ik weet niet of je dat zomaar parkeerplaats mag noemen. Misschien in Antwerpen wel, maar dat is ook België. Dus waarschijnlijk geldt dan bovenstaande ook.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
13-09-2020 12:39
Zo mooi he, de kijk van Amsterdammers op de rest van Nederland. 'Alles in de randstad is goed, als het maar op fietsafstand van Amsterdam is'. Blijkt ze alleen Noord-Holland maar dan niet West-Friesland te bedoelen :proud:
Oh top, kan ik hier al die vervelende groene wijken en weilanden in de fik zetten. Groen = verboten!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven