Napraat 2.0, deel 2 (zonder geklets)

23-09-2020 22:13 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 136 (met geklets)' overig/napraattopic-136-met-geklets/lis ... es/467944#.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg niks
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik zeg wel wat. Gelukkig maar, anders is het zo nietszeggend. En ik vind niets zeggen ook een beetje weinig. Je kan ook niets zeggen zonder dat te melden.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
23-09-2020 22:16
Ik zeg niks
+1
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Hou es op met dat geklets.
Such fun!1
[...]


Iemand wat echts na te praten? Bijvoorbeeld over een topic? Partner gaat te ver bijvoorbeeld?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-09-2020 08:02
Reden: provoceren
18.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-09-2020 08:02
Reden: provoceren
98.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-09-2020 08:01
Reden: provoceren
95.00% gewijzigd
Hé, wat gezellig, weer een napraat.
O nee, dit is Napraat zonder geklets.

On topic.
Is de sausjesdiscussie in het Gierigtopic al afgelopen?

Ik ga weer lekker bijlezen over TrolleyDolly's Airline.
Cookielover schreef:
23-09-2020 23:11
Als ze maar kunnen staffen hè, huilie en zuigje.
Wie bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
23-09-2020 22:43
Stafjes paraat gezelligerds?


:yum:


Iemand wat echts na te praten? Bijvoorbeeld over een topic? Partner gaat te ver bijvoorbeeld?
Ja leuk is dat he. Het is toch tenenkrommend dat je dat nog moet gaan vragen op viva.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet; is dit een roddeltopic? Inhoudelijke reacties kunnen toch in het betreffende topic?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
24-09-2020 06:48
Ik snap het niet; is dit een roddeltopic? Inhoudelijke reacties kunnen toch in het betreffende topic?
Inhoudelijke reacties wel. Off topic, trolhinten, dat kan (moet) hier.
Life is short. Eat dessert first.
Wel opvallend dat de mensen die anderen beschuldigingen van zuigen en janken zelf de regels niet zo goed kennen en voor zichzelf andere regels hanteren dan voor een ander.
In_Tenebris schreef:
24-09-2020 12:18
Wel opvallend dat de mensen die anderen beschuldigingen van zuigen en janken zelf de regels niet zo goed kennen en voor zichzelf andere regels hanteren dan voor een ander.
Hoe durf je?
Alle reacties Link kopieren
Dr is een nieuw topic met medische adviezen. Compleet ongevaarlijk want nietszeggend en niet serieus te nemen, maar het mag, want ze betalen ervoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Echt hè, schandalig!!
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
24-09-2020 13:01
Dr is een nieuw topic met medische adviezen. Compleet ongevaarlijk want nietszeggend en niet serieus te nemen, maar het mag, want ze betalen ervoor.
Ja, ik vind dat ook echt niet oké. Bij mij zijn bij eerdere nicks regelmatig berichten verwijderd omdat het "medisch advies" was. Blijkbaar mag dat niet als je (hoewel medisch opgeleid) onafhankelijk bent, maar wél als je commerciële belangen hebt. Echt schandalig.
Alle reacties Link kopieren
Het moet een behoordelijke anticlimax geweest zijn voor die etos medewerker iig. :rofl:
Ja, misschien kan de etoslieverd eens een dagje in de leer bij de socialmediasterren van bol.... dan valt er tenminste nog iets te lachen!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat een aantal adverteerders meelezer; en bedenken dat dit soort meuk niet zo’n goed plan is. En dat iemand anders tegen degenen van marketing en tegen de cm zegt dat ze dit hadden kunnen en moeten weten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dit is gewoon een marketing actie die achteraf wordt geëvalueerd . Geen grote budgetten, niet al te belangrijk. Men zoekt contact met de klanten en dat gaat in deze tijd via dit soort kanalen.

Heb het verder niet gelezen wegens geen interesse, maar het geven van medische adviezen lijkt me niet waarschijnlijk. Er is een richtlijn over wat wel of niet gezegd mag worden en als men zich daar niet aan houdt heeft men een probleem. Hier is vast wel over nagedacht.

Ik verwacht eerder dat bepaalde nuances die aangebracht zijn in de adviezen niet opgevallen zijn. Misschien heeft men daar een inschattingsfout gemaakt.

Nogmaals, ik heb het topic niet gelezen, maar ik kan me voorstellen dat men hier gewend is aan een moderatie die vrijwel alles als ' medisch advies ' beschouwt en dat men ook extra scherp is hier op.
Alle reacties Link kopieren
“ Medisch” advies geven mag niet en wat medisch is, blijkt vaak lastig te bepalen te zijn.
Wat dan overblijft dat wel mag, wil (en kan beter) de Vivaforummer natuurlijk zelluf zeggen.
:-)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig ziet bijna iedereen in, dat dit soort ‘adviezen’ puur commercieel zijn en niet echt serieus genomen hoeven worden. Maar hou het dan wel bij adviezen als ‘shampoo voor droog haar’ gebruiken bij droog haar. En ga geen onzin roepen als dat vitamine D helpt tegen vermoeidheid, of slechte adviezen geven als ‘talkpoeder bij luieruitslag gebruiken’.
Als iemand vraagt "Mag dit account op anoniem?", dan denk ik altijd, en je andere account?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven