Gezellige discuzeurtopic nummertje 4! Kom erbij!

03-10-2020 21:27 3004 berichten
Tromgeroffel!!!
Deel 3 is alweer volgekletst, vandaar weer een nieuw klets en zeurtopic.
Wees allen weer van harte welkom.

Happy new topic!!!
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic; overig/gezelligheids-onzin-en-discuzeur ... p31345014
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:20
27.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wakker. Veel wakker geweest dus ben maar opgestaan. Ga ik een dik uur eerder werken want dan zijn er nauwelijks collega's en dat is nu natuurlijk beter. Thuiswerken gaat niet met wat ik deze week moet doen. Ben dan eind van de ochtend weer thuis en later vandaag nog een online overleg en vanavond weer een dienst.
Wat balen Dolfje, dat je zoveel wakker bent.. Dan helpen gebroken diensten ook niet bepaald mee?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Rouge! :cheer2: :cheer: :cheer2:
Goedemorgen! :yes: Ik heb weer een leven, ik heb Jane net uitgekeken.
Hele leuke serie maar wel errug lang...

Verder ben ik vrij vandaag, morgen weer werken.

Balen Dolfje, is Yin of Nidra yoga iets voor jou?
Alle reacties Link kopieren
@cookielover :bigkiss:

@dolf balen :hug:
ik wordt nu steeds wakker als vriend komt slapen omdat de kat meteen boven op me springt :facepalm: wordt weer kouder dus ....


ik wordt wel een beetje depri van dit weer ben nog niet klaar voor de herfst/winter :'( heb al een nieuwe winterjas bestelt :whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik ook niet Rouge, ik word er niet deprie van maar zo geen zin in de herfst... (Over de winter ga ik niet eens nadenken...)
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
06-10-2020 10:29

Balen Dolfje, is Yin of Nidra yoga iets voor jou?
Geen idee, wil dat wel gaan proberen maar zit nu al elke dag met die meditatiechallenge van 30 dagen die ik doe. Dat wil ik eerst eens afmaken en kijken of ik daar baat bij heb en dan tijd gaan inplannen voor yoga.
Ik moet denk ik ook leren dat mijn werk agenda midden in de nacht niet belangrijk is. Dat daar overdag tijd genoeg voor is. Het is nu een beetje drukke tijd op het werk en dan krijg ik stress want wil alles op tijd afhebben. Wat uiteraard gewoon wel lukt want ben vanmorgen meer opgeschoten dan ik dacht. Dus waarom ik dan aan het stressen/piekeren ben??
Oh zo herkenbaar Dolfje.. Jij neemt je werk mee naar huis. Dat is echt niet goed (maar dat weet je ongetwijfeld al). Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten, zoiets moet je echt leren om los te laten, maar dat kost tijd.
Oww dat doe ik ook , nu ook maar dat komt vooral omdat iemand die bij ons gewerkt heeft me appte dat kantoor vanmorgen niet bereikbaar was. Ik dus mensen appen en mij druk maken... :facepalm:

Mmm ik begin in een zwart-heb-Jane-uit-gat te vallen... :wtf:
Phoebemeaculpa schreef:
06-10-2020 12:46
Oww dat doe ik ook , nu ook maar dat komt vooral omdat iemand die bij ons gewerkt heeft me appte dat kantoor vanmorgen niet bereikbaar was. Ik dus mensen appen en mij druk maken... :facepalm:

Mmm ik begin in een zwart-heb-Jane-uit-gat te vallen... :wtf:
Wtf? Heb je alle seizoenen al uit? :O
Kwebbeltje91 schreef:
06-10-2020 12:47
Wtf? Heb je alle seizoenen al uit? :O
Ja :proud:
Moet wel toegeven dat ik 2e 3e en 4e seizoen ietsje minder (Het wordt wat te langdradig, en dat acteergedoe bijvoorbeeld van Rogelio interesseerde me echt niet veel...) vond dus daar ben ik wel sneller doorgeen gegaan..
Anyway ik heb weer een leven nu, dat is wel fijn ;-D
Trouwens wat je over Petra zei klopt wel hoor, ze is wat apart maar wel erg leuk...
Ik kan nog geen plaatjes plakken dus je moet even klikken maar ik zie dus nu Penny voor me uit TBBT :proud:

https://64.media.tumblr.com/tumblr_m9l6 ... o1_500.gif
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
06-10-2020 13:16
Ik kan nog geen plaatjes plakken dus je moet even klikken maar ik zie dus nu Penny voor me uit TBBT :proud:

https://64.media.tumblr.com/tumblr_m9l6 ... o1_500.gif
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Relax we're all crazy, it's not a competition
:rofl: :rofl: :rofl: Nou heb ik kort haar maar komt idd redelijk in de buurt op dit moment :proud:
Ik heb van schrik meteen Netflix opgezegd.... (ik ga weer ff Videolanden, minder bingegevaar :bonk:)
Hallootjes lieve Discuzeurdertjes! Mag ik weer een beetje meedoen? Wel geen videoland- of netflixadept hier :shame: maar ik lees jullie graag :bigkiss:
Phoebemeaculpa schreef:
06-10-2020 14:01
:rofl: :rofl: :rofl: Nou heb ik kort haar maar komt idd redelijk in de buurt op dit moment :proud:
Ik heb van schrik meteen Netflix opgezegd.... (ik ga weer ff Videolanden, minder bingegevaar :bonk:)
Ik heb dus altijd gedacht dat jij lang haar had :proud: Geen idee waarom haha.

Zo dan ben je snel klaar met Jane.. Maar wat jij zegt had ik ook hoor, die verhaallijn met haar vader vond ik in het begin even leuk maar op den duur ging dat erg vervelen.
Alle reacties Link kopieren
Vivamuis schreef:
06-10-2020 15:43
Hallootjes lieve Discuzeurdertjes! Mag ik weer een beetje meedoen? Wel geen videoland- of netflixadept hier :shame: maar ik lees jullie graag :bigkiss:
Gezellig Vivamuis!
Vivamuis schreef:
06-10-2020 15:43
Hallootjes lieve Discuzeurdertjes! Mag ik weer een beetje meedoen? Wel geen videoland- of netflixadept hier :shame: maar ik lees jullie graag :bigkiss:
Gezellig, welkom :)
Alle reacties Link kopieren
Ik had dus een overleg. Ben niet helemaal tevreden maar moet wat dingen in de praktijk gaan uitproberen. We zullen zien. Ben er wel een beetje onrustig van nu in plaats van het tegenovergestelde wat de bedoeling was.

Nou ja, nog even rustig op de bank en dan ga ik weer werken.
Alle reacties Link kopieren
muisje welkom :bigkiss:

ik heb dat dus totaal niet, zodra ik weg ga van werk, ben ik er klaar mee, andere dingen heb ik wel moeite mee maar werk neuh :bye:
rouge__ wijzigde dit bericht op 06-10-2020 16:12
2.21% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
dolfje schreef:
06-10-2020 16:08
Gezellig Vivamuis!
:high5:
Kwebbeltje91 schreef:
06-10-2020 16:09
Gezellig, welkom :)
:bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
06-10-2020 16:11


ik heb dat dus totaal niet, zodra ik weg ga van werk, ben ik er klaar mee, andere dingen heb ik wel moeite mee maar werk neuh :bye:
Ik zou willen dat ik dat ook had. Of in elk geval als ik moet slapen.
Rouge__ schreef:
06-10-2020 16:11
viva muis welkom :bigkiss:
:flirting:
Dolfje ben je nog wel tevreden op/met je werk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven