Gezellige discuzeurtopic nummertje 4! Kom erbij!

03-10-2020 21:27 3004 berichten
Tromgeroffel!!!
Deel 3 is alweer volgekletst, vandaar weer een nieuw klets en zeurtopic.
Wees allen weer van harte welkom.

Happy new topic!!!
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic; overig/gezelligheids-onzin-en-discuzeur ... p31345014
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:20
27.07% gewijzigd
Ik vind afwisseling in de job best leuk. Helaas is het mij al zo’n 4 jaar niet meer gegund :roll:
Alle reacties Link kopieren
Vivamuis schreef:
07-10-2020 17:42
Ik vind afwisseling in de job best leuk. Helaas is het mij al zo’n 4 jaar niet meer gegund :roll:
Heb je nu een saaie baan of wat bedoel je?
Mijn baan is alles behalve saai al zijn er soms saaie momenten maar die koester ik maar. Vandaag was het druk en hectisch.
En ik moet nog drie dagen want heb morgenmiddag en vrijdagmiddag een extra dienst en dan natuurlijk zaterdag ook nog. Ben gelukkig wel maandag vrij.
Ik had op mijn vorige baan een heel uitgebreid takenpakket wat op mijn huidige baan qua inhoud naar 1/4 terug gebracht is. Er is voor de andere 3/4 ander personeel.
Dus Hoef ik nu veel minder te onthouden, heb daardoor veel minder verantwoordelijkheden en dus ook helaas... veel minder afwisseling.
(En een veel minder leuke werkgever, maar naar de vorige is helaas geen terugkeer mogelijk)

Maar uiteindelijk heeft die nieuwe job ook voordelEn die er niet bij de oude waren, dus ik houd op met zeuren ;)
Phoebemeaculpa schreef:
07-10-2020 13:56
En ik ga mijn paar dagen Schier doorzetten heb ik besloten. Had het er gister met vriend even over en hij raadde me echt aan om het te doen zodat ik even mijn hoofd leeg kan maken om goed aan mn nieuwe avontuur te beginnen :)
:thumbsup:
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:27
38.95% gewijzigd
Hai, hier even een zwaai. Geen puf meer om op iedereen te reageren.
Lange zware dag gehad, ben nu thuis. Onderzoeken waren voor mijn vader vermoeiend en we moesten allebei dus mondkapje op. 4 uur lang is dat geen pretje. Wat waren we blij toen we buiten stonden en het af mocht!

Al met al is er nu wel enigszins duidelijkheid waarbij mijn vader wel emotioneel reageerde. En begrijpelijk. Voor de goede orde, hij is niet levensbedreigend ziek! Maar ik hou het bewust wat vaag ;)

Nu pijn in mijn schouders en vooral moe. Dadelijk douchen en vooral bankhangen. Morgen kan ik wel wat langer blijven liggen dan vandaag gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
:hug: voor Kwebbel en vader.

Ik ging net mediteren maar was even geïrriteerd door man dus dat ging niet zo lekker. In de ochtend is het wel het fijnste maar ik heb er niet altijd zin in om er extra vroeg voor op te staan. Heb er niet elke ochtend de rust voor.
:yes: :yes: :yes: Ik ben helemaal blij, ik heb doorgezet en zojuist 3 dagen Schiermonnikoog geboekt, is maar een paar dagen dus ik mag ff wat luxe van mijzelf qua accommodatie :proud: :proud: :proud:
He ik heb er nu al zin in! Even lekker uitwaaien voor het nieuwe avontuur begint!
Knuffel voor Kwebbel en Papa :hug:
Slaapwel 😴
Ach Kwebbel toch, ook een :hug: van mij.
Beetje vroeg, maar moet toch werken; goedemorgen! :sun:
Goodmorning folks :cheer2:
Kwebbel :hug:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Ik ben al voor 7 uur opgestaan en mijn meditatie voor vandaag al gedaan. Is best lekker wakker worden maar ik ga er niet de wekker voor zetten. Was nu toevallig wakker.
Dadelijk werken. Ben officieel om 16:00 klaar maar heb dan nog een afspraak die ik binnen een half uur hoop af te ronden.
Dolfje ik heb dat ook vaak en ik vind dat fijn want ik heb een hekel aan haasten smorgens.

Anyway, ik heb inmiddels weekend!!!
Heeft iemand trouwens nog tips voor Videoland qua films of series? (Geen lange telenovella's ;) )

Ik ben Netflix echt ff zat. Ja ik ben wispelturig ermee dus vaak opzeggen en vervolgens weer hernieuwen, en dat gaat vaak mis met ideal, heel gedoe en nu ben ik het zat, ik heb mn geld teruggevraagd en geannulleerd. Ik blijf niet aan de gang, de groeten :byee: :moon:
Phoebe er komt binnenkort een serie op Videoland, Lieve Mama. Ik ga die wel kijken denk ik, trailer ziet er interessant uit.
Alle reacties Link kopieren
Een topserie op Videoland is A million Little things. Dat is mijn favoriet.
Dan Why women kill.
Good doctor.
Leuk voor tussendoor is Love life.
Kwebbeltje91 schreef:
08-10-2020 21:19
Phoebe er komt binnenkort een serie op Videoland, Lieve Mama. Ik ga die wel kijken denk ik, trailer ziet er interessant uit.
Gracias guapa :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
08-10-2020 21:19
Phoebe er komt binnenkort een serie op Videoland, Lieve Mama. Ik ga die wel kijken denk ik, trailer ziet er interessant uit.
Ja die ga ik ook kijken, heb het boek volgens mij gelezen.
Phoebemeaculpa schreef:
08-10-2020 21:22
Gracias guapa :bigkiss:
:lips:

Dolfje het is een boek van Esther Verhoef wat dus verfilmd wordt.. Ben benieuwd. Vind Nederlandse series sowieso steeds beter worden de laatste jaren.
Alle reacties Link kopieren
Prime is ook wel leuk en niet duur is volgens mij 3.99 per maand ofzo zit er over na te denken.. kan ik eindelijk Downtown Abby af kijken,

@dolfje ik heb bijna een jaar ''vakantie'' gehad en ik ben er al weer aan toe :hihi:

@muisje nope nog veel meer, snap er niks van gelukkig ben ik vrij morgen lekker sporten even op plantenjacfht en avonds ga ik uit met een vriendin. :lol:

@phoebes goedzo even lekker uitwaaien,
dat is een algemeen bekend probleem van netflix, omdat Ideal alleen in NL bestaat dus hebben ze geen haast met het op telossen.
videoland keek/kijk ik allleen voor de good fight en the handmaids tale

@kwebbel ook van mij :hug: ik heb het boek gelezen errug spannend, vind rifka lodeizen een goede actrice weet niet of ze pruiken draagt maar ze heeft prachtig haar :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
08-10-2020 21:57
Prime is ook wel leuk en niet duur is volgens mij 3.99 per maand ofzo zit er over na te denken.. kan ik eindelijk Downtown Abby af kijken,

@dolfje ik heb bijna een jaar ''vakantie'' gehad en ik ben er al weer aan toe :hihi:

@muisje nope nog veel meer, snap er niks van gelukkig ben ik vrij morgen lekker sporten even op plantenjacfht en avonds ga ik uit met een vriendin. :lol:

@phoebes goedzo even lekker uitwaaien,
dat is een algemeen bekend probleem van netflix, omdat Ideal alleen in NL bestaat dus hebben ze geen haast met het op telossen.
videoland keek/kijk ik allleen voor de good fight en the handmaids tale
Heel erg irritant! Ik had hoop want vorige keer ging het wel goed voor de verandering. Die gast van de klantenservice probeerde wel wat maar dat lukte niet, het duurde lang terwijl ik moe was en chocolade en thee wilde en ineens was ik het zat, ze kunnen het lekker bekijken wat mij betreft :moon:
Dank je wel Rouge :lips:
Ja Rifka vind ik ook erg goed! Mede daarom wil ik ook gaan kijken.
Lekkere hapjes op je plaatje Phoebe 🤤
Muis wipt uit bed, ik ga lekker douchen nu.
Rouge, fijn een dagje vrij :cheer:
Geniet van de aanloop naar het weekend liefjes :bigkiss:
dolfje schreef:
08-10-2020 21:20
Een topserie op Videoland is A million Little things. Dat is mijn favoriet.
Dan Why women kill.
Good doctor.
Leuk voor tussendoor is Love life.
Dank Dolf!!!
Muis: fijne dag, ga je werken? Jij ook alvast een fijn weekend!

Goedemorgen!!! Is het vrijdag??? Ik geloof het wel.
Weekend!!! :puh: :cheer: :daisy:
Rustige ochtend want boodschappen al gedaan. Had niet zoveel nodig.
Goedemorgen,

Werk ze allemaal voor degene die nog moeten werken ;)
Ik hoef maar een ochtendje, tenzij ik nog word gebeld. Anders ben ik om 12 uur vrij.
Ik heb bedacht om het weekend maar eens in huis te rommelen. Wil mijn kledingkast weer eens opruimen en eens kijken of ik nog winterkleding nodig heb..
Alle reacties Link kopieren
Oh ja the handmaidstale die Rouge noemt, zo heftig maar zo goed!

Goedemorgen trouwens. Ik ben alweer sinds 6:45 uit bed en heb de meditatie er al op zitten en de was staat aan. Ga zo even naar de bakker. Hoef pas om 10:00 weg. Heb vandaag weer een dubbele dienst dus tot 17:00.
Man zit in de studeerkamer online te vergaderen nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven