Gezellige discuzeurtopic nummertje 4! Kom erbij!

03-10-2020 21:27 3004 berichten
Tromgeroffel!!!
Deel 3 is alweer volgekletst, vandaar weer een nieuw klets en zeurtopic.
Wees allen weer van harte welkom.

Happy new topic!!!
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic; overig/gezelligheids-onzin-en-discuzeur ... p31345014
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:20
27.07% gewijzigd
HobbeltVerder schreef:
29-11-2020 22:12
Oh jullie vinden mensen ook stom, en dom,
Mooi, dan pas in er wel bij hier. Alleen ik ben juist blij met de winter en dat die felle lichtbal af en toe gewoon ff eens wat minder fel schijnt en dat ik lekker in een koud bed stap in de avond en dat ik niet direct weer als een gek ga zweten als ik net uit de douche kom en dat soort zaken :biggrin:
Oh ja en alle bbq’s blijven weer ff uit. Ook fijn.

Maar mensen zijn in de winter meestal iets minder irritant en aanwezig dan in de zomer, maar ik vind ze momenteel net zo of nog meer stom dan ik ze in de zomer vond.
Zal wel door dat stomme virus komen. Blegh.

Maargoed ben nu hier dus doe deze nog eens een keer: :hello: :hello: :hello: :jump:
Neee ik juist niet! Alhoewel zo'n dag als vandaag gaat dan nog wel, met de zon die scheen. Maar zoals een paar dagen geleden, van dat grauwe weer.. Blegh. Ik zat echt in een dip. Ben er nu wel uit hoor, gelukkig, maar ik heb dat wel vaker in de winter ;)

Ik ga mijn bed eens opzoeken, morgen weer werken. Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag helemaal geen zon gehad :@ en het was erg koud.
HobbeltVerder schreef:
29-11-2020 22:12
Oh jullie vinden mensen ook stom, en dom,
Mooi, dan pas in er wel bij hier. Alleen ik ben juist blij met de winter en dat die felle lichtbal af en toe gewoon ff eens wat minder fel schijnt en dat ik lekker in een koud bed stap in de avond en dat ik niet direct weer als een gek ga zweten als ik net uit de douche kom en dat soort zaken :biggrin:
Oh ja en alle bbq’s blijven weer ff uit. Ook fijn.

Maar mensen zijn in de winter meestal iets minder irritant en aanwezig dan in de zomer, maar ik vind ze momenteel net zo of nog meer stom dan ik ze in de zomer vond.
Zal wel door dat stomme virus komen. Blegh.

Maargoed ben nu hier dus doe deze nog eens een keer: :hello: :hello: :hello: :jump:
Je hebt helemaal gelijk, de winter heeft ook zn voordelen. (Vooral geen stinkende Bbq's. Ik heb een bovenwoning en warmte steigt dus ik ruik dat nogal, als ze dat beneden doen)

Nou ik ook nog een x dan: :hello: :hello: :hello:

Allen: moggel!! Ik heb heerlijk geslapen! Ik was gesloopt dus ik ging lekker vroeg slapen.
Verder voel ik me ook wat dipperig en heb ik al 2 dagen spierpijn :(
Wel lekker vrij vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Voordelen van de winter zijn er wat mij betreft niet zo heel veel. Geef mij maar de tijd dat je sandalen aan kunt en geen jas aan hoeft. Graadje of 25 is genoeg want dat hele hete is alleen lekker als je op vakantie op het strand ligt.
Ik ben ook "vrij", niet helemaal want heb straks een online vergadering over een leuk project. Dit jaar ook al gedaan maar dankzij het bekende virus is het helaas niet helemaal volgens plan verlopen.

Daarna wil ik een stuk gaan wandelen of fietsen.
Het mag in de krant, maar ik heb nergens zin in en ik verveel me.
Snelle schoonmaak en boodschappen al gedaan zodat ik rustig aan kon doen vandaag. Niet goed in, ik verveel me.. ;-D
Geen zin en spierpijn maar ik ga zo eerst maar ff yoga doen.
Meuh.... :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Ik verveel me eigenlijk nooit al voel ik me wel vaak vervelend :P
Ben met een leuk boek bezig en wil een serie afkijken vanmiddag en de wasmachine staat aan.
Straks even naar Hema hier, heb wat shirtjes nodig. Draag meestal hemdjes onder mijn shirtjes en blouses maar dat is te koud nu. En ik”moet” voor 25€ in verschillende winkels wat kopen want dan spaar ik voor een kerstboom die ik volgende week kan ophalen. Vorig jaar ook gedaan en dat was een hele mooie boom. Kan onze 20 jaar oude nepperd naar de kringloop. Die vind ik niet echt mooi meer.
Oww ik neem geen grote kerstboom, ik heb een kleine neppe en vorige week bij de Hema zag ik een nog veel kleinere neppe.
Vind ik genoeg...

Ik verveel me ook nooit, nu ook niet eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Nou hij hoeft van mij ook geen 2 meter te zijn hoor.
Wij hebben nog helemaal niks van kerst hier in huis en hebben ook nog geen plannen. Normaliter 1 dag naar mijn ouders en 1 naar die van man maar of we dat nu gaan doen weet ik niet. Man heeft een van de kerstdagen ook nog eens oproepdienst ook.
Ik ook niet, komt na Sinterklaas wel, en maar een klein beetje.
Ik woon alleen in een bovenwoning dus geen haan die er naar kraait.
Lichtjes vind ik wel leuk maar die heb ik eigenlijk het hele jaar al hangen.
Ach misschien hang ik er wel meer ;-D

Ik denk trouwens dat ik wel weet waarom sommigen hier, inclusief ikzelf een beetje meeeeehh/dipperig zijn:
-het is koud/herfst-bijna winter
-naar buiten gaan is weinig aan nu met de C-shit en je moet nu ook massa's mijden
-we moeten dus meer binnen blijven en kunnen minder doen
-het is vroeg donker
Nou ja gaat wel een keer over.

Ik ga nog een poging doen met mijn printer (nog 1 ding, pleeeeeease lieve printer...... ;-D) en dan ga ik mezelf aankleden en proberen mezelf naar buiten te schoppen.... O_o
Alle reacties Link kopieren
Zo even koffie en lunchen en dan ga ik een stukje wandelen en op de terugweg mijn pakketje ophalen met wat nieuwe truitjes. En broodbeleg en fruit want dat hebben we ook niet heel veel in huis.
Zo ik ben inmiddels wat minder dipperig want ff wat gedaan.
Ik was even naar de bibliotheek een
paar boeken halen (Daarvoor ga je tenslotte naar de bieb dus zou vreemd is dat niet.... |-) en ook nog even naar de drogist.
Ook weer ff wat geschoven met meubels in mn slaapkamer, word ik altijd blij van ;-D
(En is volgens de theorie van Rik ook een mogelijke boost voor mn liefdesleven ;) :lol: , misschien helpt het, je weet het niet ;))

Het is wel koud en grijs... meeeehhhh....
(Alhoewel dat is samen met de kou wel weer een goed excuus voor warme chocolademelk :proud:)
Alle reacties Link kopieren
Broodbeleg en fruit niet gekocht dat doe ik morgen. Heb paar tijdschriften gekocht , een shirtje en mijn pakje dus opgehaald en naar de andere kant van het park gewandeld. Behoorlijk fris. zit nu met een extra dik vest aan op de bank.
Kolere het is zo ontiegelijk donker hier :"-(
En het is kutweer en ik moet nog weg.
Grom. Ik ga emigreren naar de tropen (6) ...
Alle reacties Link kopieren
Dan ga ik mee!

Bericht van werk. Niet aan mij persoonlijk maar algemeen of er mensen dit of dat kunnen doen. Verwacht daar geen oplossing in voor mijn probleem. Dus daar heb ik echt geen goede hoop voor. Dan maar gaan onderhandelen over het rooster en dan verzet ik ook geen stap extra meer in de toekomst.
dolfje schreef:
30-11-2020 17:48
Dan ga ik mee!

Bericht van werk. Niet aan mij persoonlijk maar algemeen of er mensen dit of dat kunnen doen. Verwacht daar geen oplossing in voor mijn probleem. Dus daar heb ik echt geen goede hoop voor. Dan maar gaan onderhandelen over het rooster en dan verzet ik ook geen stap extra meer in de toekomst.
Gezellig! :hyper:
Vervelend dat er geen oplossing is en je hebt groot gelijk.

Ik ben vast de enige in de wereld die The Crown nog niet gezien heeft, ik heb hem net opgezet en ik vind het toch wel wat geloof ik...
Vooralsnog geen plannen om aan Netflix te beginnen. Als ik de marketingmachine mag geloven ben ik nu de enige die The Crown nog niet gezien heeft :P
En Game of thrones... :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
The Crown is leuk, Phoebe.

Game of Thrones heb ik nooit gezien :)
The Crown en GOT heb ik ook nog nooit gezien. Ook geen behoefte aan ;)

En als enige Nederlander kijk ik ook geen Expeditie Robinson :P Echt iedereen die ik spreek kijkt het. Ik heb het weleens geprobeerd maar vind het gewoon 3 keer niks.

Oh ja, en Boer Zoekt Vrouw kijk ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet Kwebbel, en Wie is de Mol ook niet :proud:
Cookielover schreef:
30-11-2020 18:41
Ik ook niet Kwebbel, en Wie is de Mol ook niet :proud:
Yes, ik ben niet de enige!

Ik kijk heeeeeel soms Wie is de Mol. Maar de laatste jaren niet echt meer gekeken. Al ligt het er ook aan wie er mee doen.
Ik zal GOT niet gaan kijken, The Crown misschien wel, áls ik uberhaupt een keer Netflix neem...
Widm was dit jaar wel grappig, soort van getele-synchroond met een vriendin, uiteraard had ik de mol níet in de smiezen... Uit nieuwsgierigheid/tijdverdrijf beetje oude seizoenen aan het bingen, maar nog steeds de mol nooit in de gaten gehad :hihi: (en ja het ene seizoen dat ik wél kende netjes geskipped)
Ik heb ooit 1 keer de mol goed geraden :proud: De rest zat ik er allemaal naast.
Volgens wikipedia is Expeditie Robinson voor het eerst uitgezonden in 2013, vermoed dat ik nooit verder gekomen ben eventueel een reclame/trailer ervan..

Boer zoekt vrouw wel ooit eens gezien maar al lang geleden mee gestopt. Ik heb nog ergens een USB-stick in de vorm van de BzV-bus. Niet dat ik dat erin herkend had destijds...
Alle reacties Link kopieren
Wie is de mol en Robinson alle seizoenen gezien.
Got vind ik een van de beste /mooiste series ooit.
Samen met the crown, Downton abbey, Broadchurch, A million little things en This is us. Ligt een beetje aan mijn stemming welke.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven