Adventskalender

23-10-2020 20:28 882 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat dit jaar waarschijnlijk een rare kerst wordt, wilde ik mijzelf trakteren op een adventskalender. Ik zie echter door de bomen het bos niet meer. Dus ik dacht, ik vraag hier eens wie er al één heeft gekocht, welke dat is en waarom. Of als je er één op het oog hebt natuurlijk :)

Mijn interesse loopt van chocola tot sokken (helaas die van Happy Socks echt te duur), dus ik laat me graag inspireren :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Er is er ook eentje van Rituals, die samen met eentje met chocola erin. Dubbel verwennen!
Oeh ik volg even!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die van Goodiebox gekocht. Dat is categorie verzorgings/beauty producten, maar het kan dus van alles wat zijn. Vind het wel leuk dat het dan niet alleen maar make-up is, of haarverzorging of zo. En een heleboel verschillende merken!
Ik heb die van clinique gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Rituals is prachtig. Wel prijzig.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Tips voor mijn kinderen (kleuter en zesjarige) zijn ook welkom overigens. Vinden ze vast het einde.
Liefst niet met al te veel prullaria...

Of wil je dat ik daar een eigen topic over open TO?
Alle reacties Link kopieren
captain_hindsight schreef:
23-10-2020 20:32
Tips voor mijn kinderen (kleuter en zesjarige) zijn ook welkom overigens. Vinden ze vast het einde.
Liefst niet met al te veel prullaria...

Of wil je dat ik daar een eigen topic over open TO?
Neehoor. Van mij mag iedereen zich hier laten inspireren.

Kun je voor kinderen niet zelf eentje vullen? Ze hebben allemaal van die leuke kalenders met vakjes om iets in te doen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
captain_hindsight schreef:
23-10-2020 20:32
Tips voor mijn kinderen (kleuter en zesjarige) zijn ook welkom overigens. Vinden ze vast het einde.
Liefst niet met al te veel prullaria...

Of wil je dat ik daar een eigen topic over open TO?
We hadden er ooit 1 van playmobil
En dat werd de werkkamer van de kerstman.
Dus een dag een buro, een dag een stoel, slee, rendier

Werd elk jaar weer opgezet


https://www.playmobil.nl/adventskalende ... -8QAvD_BwE#
lilalinda wijzigde dit bericht op 23-10-2020 20:38
19.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
liane77 schreef:
23-10-2020 20:30
Er is er ook eentje van Rituals, die samen met eentje met chocola erin. Dubbel verwennen!
Oeehh dubbel lekker. Wist niet dat die bestond.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
23-10-2020 20:36
Neehoor. Van mij mag iedereen zich hier laten inspireren.

Kun je voor kinderen niet zelf eentje vullen? Ze hebben allemaal van die leuke kalenders met vakjes om iets in te doen.
Oh ja? Waar kan je dat kopen? Wel duurzaam :)
lilalinda schreef:
23-10-2020 20:36
We hadden er ooit 1 van playmobil
En dat werd de werkkamer van de kerstman.
Dus een dag een buro, een dag een stoel, slee, rendier

Werd elk jaar weer opgezet


https://www.playmobil.nl/adventskalende ... -8QAvD_BwE#
Die is wel tof zeg.
Alle reacties Link kopieren
Voor kinderen zijn die van lego altijd leuk maar prijzig. Bij kruidvat hebben ze ook wel adventkalenders voor kinderen. Paar jaar geleden eentje van paw patrol gekocht
Alle reacties Link kopieren
https://www.action.com/nl-nl/p/spa-excl ... kalender-/
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Starkid schreef:
23-10-2020 20:31
Ik heb die van Goodiebox gekocht. Dat is categorie verzorgings/beauty producten, maar het kan dus van alles wat zijn. Vind het wel leuk dat het dan niet alleen maar make-up is, of haarverzorging of zo. En een heleboel verschillende merken!
Ik heb de gewone goodiebox en dat is wel een feestje, dus de adventskalender verwacht ik wel wat leuks van.
anoniem_191117 wijzigde dit bericht op 23-10-2020 20:44
7.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
liane77 schreef:
23-10-2020 20:30
Er is er ook eentje van Rituals, die samen met eentje met chocola erin. Dubbel verwennen!
Heb je link? Deze kan ik niet vinden!
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 26-06-2021 22:33
99.74% gewijzigd
Ik lees mee, ben ook op zoek naar 1 voor mezelf en 1 voor dochter ;) Ik dacht hoe duur kan die van happy socks zijn, maar hij was hier 225 euro o_o
Alle reacties Link kopieren
https://conveybeauty.com/de-beste-beaut ... deautrend/
Ja heb er een in Duitsland gekocht met alleen gezichtsverzorging maar hier niet te koop helaas . Daar hadden ze bij douglas ook ontzettend veel adventkalenders die kunnen misschien wel verzonden worden
Alle reacties Link kopieren
Er is er ook 1 met Gin.
Lijkt me erg lekker.
Rudolftherednosereindeer schreef:
23-10-2020 20:43
Voor kinderen zijn die van lego altijd leuk maar prijzig. Bij kruidvat hebben ze ook wel adventkalenders voor kinderen. Paar jaar geleden eentje van paw patrol gekocht
Ik zie ze van LEGO voor zo'n 35 euro, dat vind ik meevallen.
Zijn die ook herbruikbaar?
Alle reacties Link kopieren
EllaBowie schreef:
23-10-2020 20:45
Ik lees mee, ben ook op zoek naar 1 voor mezelf en 1 voor dochter ;) Ik dacht hoe duur kan die van happy socks zijn, maar hij was hier 225 euro o_o
Dat was het punt dat ik afhaakte 😂
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lilalinda schreef:
23-10-2020 20:46
Er is er ook 1 met Gin.
Lijkt me erg lekker.
Oehhh
Alle reacties Link kopieren
captain_hindsight schreef:
23-10-2020 20:42
Oh ja? Waar kan je dat kopen? Wel duurzaam :)
Bij de action heb ik die gezien, van hout, kun je zelf vullen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven