Napraattopic deel 138, met geklets!

07-11-2020 12:36 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 138!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
07-11-2020 19:30
Dat is handig, dan weten we wie het zijn.
Ja, spaar ze allemaal. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Griebus67 schreef:
07-11-2020 19:29
De incels in het Trump versus Biden topic op Actueel schieten al net zo in de ontkenning als hun oranje rolmodel zelf ;-D
Ja dat zal wel gelukkig heb ik die pijler laten blokkeren hoef ik die reacties niet te lezen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Biden heeft 290 kiesmannen :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Griebus67 schreef:
07-11-2020 19:31
Ja, spaar ze allemaal. ;-D


:HA:
Alle reacties Link kopieren
Trump aanhangers zeggen dat de media veels te vroeg hebben aangekondigd dat Biden heeft gewonnen. Maar toen Trump veels te vroeg roeptoeterde dat hij herkozen was stonden zijn aanhangers te juichen en was het volgens hun kat in het bakkie. :rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
07-11-2020 19:40
Trump aanhangers zeggen dat de media veels te vroeg hebben aangekondigd dat Biden heeft gewonnen. Maar toen Trump veels te vroeg roeptoeterde dat hij herkozen was stonden zijn aanhangers te juichen en was het volgens hun kat in het bakkie. :rofl:
Logica he?

Heel onhandig als niet uitkomt. :proud: :proud:
Die Trump is toch een schoolvoorbeeld van een narcist, of niet? Zelfs als hij duidelijk verloren heeft, zal hij het nooit toegeven.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
07-11-2020 19:44
Die Trump is toch een schoolvoorbeeld van een narcist, of niet? Zelfs als hij duidelijk verloren heeft, zal hij het nooit toegeven.
Een demente narcist, met zijn chloor en cofeve.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
charlottew88 schreef:
07-11-2020 19:35
Biden heeft 290 kiesmannen :cheer2:
Zo hee! Ineens er zoveel bij!
RikM schreef:
07-11-2020 19:44
Die Trump is toch een schoolvoorbeeld van een narcist, of niet? Zelfs als hij duidelijk verloren heeft, zal hij het nooit toegeven.
Ja.
Trump presenteert zich steeds meer als een over het paard getilde kleuter die zijn zin niet krijgt. Ik snap echt niet hoe iemand voor zo iemand zou willen stemmen.
Biden vind ik ook niet echt een inspirerend typje, maar naast Trump steek je al snel positief af.
*Pauze* schreef:
07-11-2020 19:58
Trump presenteert zich steeds meer als een over het paard getilde kleuter die zijn zin niet krijgt. Ik snap echt niet hoe iemand voor zo iemand zou willen stemmen.
Biden vind ik ook niet echt een inspirerend typje, maar naast Trump steek je al snel positief af.
Nee zeg.

Hij heeft nooit anders gedaan. :hyper:
Luci_Mster2 schreef:
07-11-2020 19:59
Nee zeg.

Hij heeft nooit anders gedaan. :hyper:
Ook waar, maar het valt nu wel heel erg op.
En geheel volgens verwachting:
https://www.nu.nl/verkiezingen-vs/60884 ... szaak.html
RikM schreef:
07-11-2020 19:44
Die Trump is toch een schoolvoorbeeld van een narcist, of niet? Zelfs als hij duidelijk verloren heeft, zal hij het nooit toegeven.
Ja joh.

Ik vind dat ze sowieso dat de toekomstige kandidaten door de medische en psychische molen moeten voordat ze zich kandidaat kunnen stellen.
Felidaes schreef:
07-11-2020 20:07
Ja joh.

Ik vind dat ze sowieso dat de toekomstige kandidaten door de medische en psychische molen moeten voordat ze zich kandidaat kunnen stellen.

Met het oog op Kanye lijkt me dat niet onverstandig.
RikM schreef:
07-11-2020 20:08
Met het oog op Kanye lijkt me dat niet onverstandig.
Indeed... :P
Wat een raar konijn die Havermout.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ga nog ff bijlezen.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
07-11-2020 19:42
Logica he?

Heel onhandig als niet uitkomt. :proud: :proud:
Ja :rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
07-11-2020 19:59
Nee zeg.

Hij heeft nooit anders gedaan. :hyper:
+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
07-11-2020 19:48
Zo hee! Ineens er zoveel bij!
Ja zo blij ik had dit nooit verwacht :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
prada schreef:
07-11-2020 18:15
Ik ben benieuwd hoe de stemming in Huize Trump is. Dat zijn momenten dat ik wel even een vlieg op de muur zou willen zijn.

Melania belt met haar advocaat. Groen licht voor de scheiding.
Ik hoop dat het goedkomt met Baron.
Heerlijk gegourmet. En een flesje Slurp. We hebben wat te vieren :sun:
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
07-11-2020 20:48
Heerlijk gegourmet. En een flesje Slurp. We hebben wat te vieren :sun:
Wil je vertellen wat jullie te vieren hebben? Hoeft niet hoor ben evengoed blij voor jullie :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven