Napraattopic deel 138, met geklets!

07-11-2020 12:36 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 138!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat een topic van de hertogin.
Was haar vorig topic al zolang geleden?
:-D
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
22-11-2020 13:30
Ik heb er keelontsteking bij. Ik zie er niet uit. :sick:
Ach balen sterkte :hug:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
VANTA schreef:
22-11-2020 13:28
Dat komt door mijn sterrenbeeld.
Ow,vertel?
Vanta... wat een klote week zeg... eerst nauwelijks de koortslip overleefd, toen een coronatest en nu keelontsteking. Ik begrijp niet dat je nog leeft... een taaie rakker ben je! :hug: :rose:
Zowizo schreef:
22-11-2020 14:01
Vanta... wat een klote week zeg... eerst nauwelijks de koortslip overleefd, toen een coronatest en nu keelontsteking. Ik begrijp niet dat je nog leeft... een taaie rakker ben je! :hug: :rose:
:HA:


@Charlotte :heart:


@Luci, was een grapje ;)
anoniem_64c188278ae06 wijzigde dit bericht op 22-11-2020 14:32
2.17% gewijzigd
Moirmel schreef:
22-11-2020 13:43
Wat een topic van de hertogin.
Was haar vorig topic al zolang geleden?
Zij heeft ze niet helemaal op een rijtje vrees ik.
VANTA schreef:
22-11-2020 14:24
Zij heeft ze niet helemaal op een rijtje vrees ik.

Werken in ploegendienst
Alle reacties Link kopieren
Perlala_Gadeon schreef:
22-11-2020 13:09
Heb je mijn oorspronkelijke vraag in Meld de mods wel gelezen eigenlijk? Ik vraag ze niet om dit door te spitten. Ik vraag of ze meelezen en geef een aantal voorbeelden ter illustratie.
Maar stel dat ze zeggen, ja we lezen mee. Wat is dan jouw conclusie?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
22-11-2020 14:20
:HA:


@Rosanna :heart:


@Luci, was een grapje ;)
???
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
22-11-2020 14:31
???
Ja sorry, ik ga door het stof. Heb het gewijzigd. o_o
Alle reacties Link kopieren
Perlala_Gadeon schreef:
22-11-2020 12:25
Ik heb geen zin om mensen bannen aan te wrijven. Ik vind het stafje zelf een heel vervelend instrument. Ik staf alleen bij NAW-gegevens. In alle andere gevallen ga ik de discussie aan. Of niet.
Voor het voorbeeld dat je noemt in het vraag het de mods-topic denk ik dat je het zou moeten melden in het meld het de mods-topic met een link naar de post als je niet wilt staffen. Onwaarheden over dergelijke genezing van dergelijke ziektes zijn gevaarlijk bij de verkeerde personen.
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
22-11-2020 14:33
Ja sorry, ik ga door het stof. Heb het gewijzigd. o_o
ik krijg graag hartjes hoor, dus ik neem hem lekker toch mee, maar vroeg me af wat ik dan had gezegd :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Meestal geloof ik een OP, maar deze vind zelfs ik ongeloofwaardig: mode-beauty/stress-door-kleding-en-make ... ges/470928
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
22-11-2020 18:54
Meestal geloof ik een OP, maar deze vind zelfs ik ongeloofwaardig: mode-beauty/stress-door-kleding-en-make ... ges/470928
:rofl:
Heel apart gebruik van "we" ook. Ik zie nu dit soort toestanden voor me. Daar zou ik ook stress van hebben.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Naar mijn idee is dat dezelfde als die tijdje geleden een topic opende over samen met haar eigen dochter en stiefdochter, en haar eigen vriendin in één bed slapen. En die zichzelf langzaam middels tatoeages transformeerde tot kat. Waar haar vriendin ook lustig aan meedeed en de puber-dochters waren ook helemaal into it.
Die is uiteindelijk gepermaband wegens trollen. Het zal mij benieuwen met dit topic.
Zo flexibel als een loden deur kun je inderdaad ook vertalen als gedisciplineerd.
Niet helemaal hetzelfde, maar het klinkt wel beter.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
22-11-2020 19:10
Heel apart gebruik van "we" ook. Ik zie nu dit soort toestanden voor me. Daar zou ik ook stress van hebben.

Afbeelding
1 van mijn oma's zaliger sprak altijd in de derde persoon, zo skurftig irritant was dat vaak. 'Oma gaat even thee zetten hoor Aeon.'
Uhhh, ja ik weet dat je mijn oma bent hoor oma? :bonk:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
22-11-2020 19:21
1 van mijn oma's zaliger sprak altijd in de derde persoon, zo skurftig irritant was dat vaak. 'Oma gaat even thee zetten hoor Aeon.'
Uhhh, ja ik weet dat je mijn oma bent hoor oma? :bonk:
Oma zei dan WE gaan even thee zetten? :-D
Naaktlopende lesbiennes daar ben ik dan weer helemaal vóór trouwens, maar dat is een ander verhaal.
RikM schreef:
22-11-2020 19:25
Naaktlopende lesbiennes daar ben ik dan weer helemaal vóór trouwens, maar dat is een ander verhaal.
Gok zomaar dat zelfde soort sneu fabverhaaltje is.
Alle reacties Link kopieren
Topic is weg. ;-D
Och, het is verwijderd ivm trollen. Zo onverwachts.
RikM schreef:
22-11-2020 19:25
Naaktlopende lesbiennes daar ben ik dan weer helemaal vóór trouwens, maar dat is een ander verhaal.
Afbeelding

Zoiets? Grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven