emma boxspring

24-11-2020 21:48 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
He hallo,

Zijn er hier mensen in het bezit van een Emma Boxspring? Ik overweeg er één aan te schaffen. Ik lees online goede verhalen over het matras maar over de boxspring kan ik minder (heel weinig zelfs) vinden.

Ben erg benieuwd hoe 'ie bevalt, zeker omdat ik lees dat het terugkrijgen van je geld na eventueel retourneren een groot drama lijkt..
meer brood is minder hap
matras had een ex van mij, waardeloos ding. Veel te licht matras, kon je niet lekker op liggen
Als geld terugkrijgen een drama is, zou ik er zeker niet aan beginnen. Er zijn veel betere alternatieven.

Ik heb zelf de matt uitgeprobeerd, een soortgelijk iets, en dat was een ramp, gewoon een harde plank en werd elke dag met rugpijn wakker. Maar daar kreeg ik gelijk mn geld terug.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gehoord van een vriendin dat het veel te lang duurde voordat hij werd geleverd en toen ze wilde annuleren, werd het een drama.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Heb het matras sinds een paar maanden en hij ligt heerlijk, had ik jaren eerder moeten aanschaffen. Wilde de boxspring ook, maar deze past niet door mijn trapgat naar 4 hoog :cry:
Alle reacties Link kopieren
Sammy0 schreef:
24-11-2020 22:36
Heb het matras sinds een paar maanden en hij ligt heerlijk, had ik jaren eerder moeten aanschaffen. Wilde de boxspring ook, maar deze past niet door mijn trapgat naar 4 hoog :cry:
Ohhhh beetje niet geheel onbelangrijk om over na te denken inderdaad.
meer brood is minder hap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven