Wat je niet hardop wilt zeggen Deel 8

19-12-2020 11:47 3010 berichten
Hier kunnen we weer verder zeuren en zeiken over alle minder leuke zaken in het dagelijkse leven. Reageren en kletsen hoeft niet, mag wel!
Eersie!
Alle reacties Link kopieren
:cheer:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia, wat mankeert de kip?

Hoop echt dat ze het gaat halen
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
19-12-2020 12:31
Sabeltandcavia, wat mankeert de kip?

Hoop echt dat ze het gaat halen
Wat ze precies mankeert kon de dierenarts niet vaststellen; dat is altijd lastig met kippen. Ze liep mank en wilde niet meer eten. Nu kan ze alleen nog maar zitten en eet mondjesmaat. Bij drinken moet ik haar helpen. Ze wordt nu behandeld voor twee mogelijke aandoeningen waar ze twee verschillende medicijnen voor krijgt en dan hopen we maar dat één van de twee aanslaat. De eerste drie dagen leefde ze op suikerwater maar sinds kort eet ze weer iets. Dat geeft op zich hoop, maar ze is zo verzwakt :( . Ik vind het lastig om te bepalen wat nu wijsheid is. Ze zit nu op de helft van haar antibioticakuur.
Ik vind hier dingen van.
.
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 19-12-2020 13:08
Reden: dubbel
0.00% gewijzigd
Henk-en-Roelie schreef:
19-12-2020 13:07
Wat ik wel hardop wil zeggen: Sabeltandcavia, sterkte met je kipje :heart: :rose:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte sabeltandcavia, hopelijk sterkt ze toch wat aan en komt ze erdoorheen :redrose:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Ik zei het toch! Luister eens naar mij!

En sabeltandcavia: Heel veel sterkte met je kipje! Wat ben jij een mooi mens! :heart: :redrose:
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
19-12-2020 12:51
Wat ze precies mankeert kon de dierenarts niet vaststellen; dat is altijd lastig met kippen. Ze liep mank en wilde niet meer eten. Nu kan ze alleen nog maar zitten en eet mondjesmaat. Bij drinken moet ik haar helpen. Ze wordt nu behandeld voor twee mogelijke aandoeningen waar ze twee verschillende medicijnen voor krijgt en dan hopen we maar dat één van de twee aanslaat. De eerste drie dagen leefde ze op suikerwater maar sinds kort eet ze weer iets. Dat geeft op zich hoop, maar ze is zo verzwakt :( . Ik vind het lastig om te bepalen wat nu wijsheid is. Ze zit nu op de helft van haar antibioticakuur.
Lastig zeg als je niet weet wat het is. Zie mijn paatje nog zitten met de kippen: fijngeprakte gekookte eieren met schaal (voor kalk en eiwit) voeren en spuitjes met afgekookt rijstwater voeren. Of drinkyoghurt met daarin wat melkpoeder. Wij hadden Mechelse koekoeks.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
och Caafje, wat een moeilijk vraagstuk :hug:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
19-12-2020 13:56
Lastig zeg als je niet weet wat het is. Zie mijn paatje nog zitten met de kippen: fijngeprakte gekookte eieren met schaal (voor kalk en eiwit) voeren en spuitjes met afgekookt rijstwater voeren. Of drinkyoghurt met daarin wat melkpoeder. Wij hadden Mechelse koekoeks.
:heart: Wat een leuke vader had jij :)

Dank voor alle sterktewensen. Ik heb het idee dat ze ietsje alerter is dan vanmorgen, dus de hoop overheerst momenteel.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
je gaat echt nog is een keer je poten breken :wtf: en dan mag ik zeker met je naar de DA
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Sinterklaas overleden. Net als je denkt dat we alles wel gehad hebben dit jaar. :'(

Kunnen ze in dat coronavaccin niet iets stoppen waardoor 2020 in z’n geheel uit het collectieve geheugen wordt geschrapt?
Alle reacties Link kopieren
Klasse is niet te koop..
Voor iedereen een groene tuin
Wat een gezeik over corona. Je gaat toch ergens aan dood, is het niet aan corona dan is het wel aan iets anders.
Tvp
En bij jou koop ik nooit meer oliebollen, onaardig mens!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
19-12-2020 17:50
En bij jou koop ik nooit meer oliebollen, onaardig mens!
:rofl:
Voor iedereen een groene tuin
Drackie schreef:
19-12-2020 15:48
Sinterklaas overleden. Net als je denkt dat we alles wel gehad hebben dit jaar. :'(

Kunnen ze in dat coronavaccin niet iets stoppen waardoor 2020 in z’n geheel uit het collectieve geheugen wordt geschrapt?

Nou als ik mag protesteren? Ik krijg over een paar dagen een baby.. Lijkt mij best leuk om te onthouden.
Alle reacties Link kopieren
DaSilva86 schreef:
19-12-2020 19:26
Nou als ik mag protesteren? Ik krijg over een paar dagen een baby.. Lijkt mij best leuk om te onthouden.
Oké, vooruit. Alleen de rest dan. Succes met de laatste loodjes!
Niet normaal chagrijnig ben ik. De hele dag al. Iedereen zit me in de weg, niet in de laatste plaats mijn man, de schoonmaakster is een luie donder, de kinderen zijn vervelend, het weer is kut, m’n huis en tuin zien er niet uit.... en oh ja, dat hoeren maagzuur dat bij elke beweging zowat mijn oren uit spuit, maakt het ook niet veel beter. Ik kan dit niet hardop zeggen, want mijn gezin begint het een beetje zat te worden, geloof ik.

Maar goed, ik ben al een eind op weg zwanger én heb kut geslapen de afgelopen tijd. Dat zal een en ander wel verklaren.
Oh ja, en nu heeft man ook nog eens alle witte schuimkransjes opgegeten, de lamlul!
Alle reacties Link kopieren
Durk schreef:
19-12-2020 20:41
Oh ja, en nu heeft man ook nog eens alle witte schuimkransjes opgegeten, de lamlul!
(6) Dat is echt niet oké. Ik zou hem meteen naar de winkel gestuurd hebben! Om 20:45 was de AH nog open (hier dan).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven